Gå til innhold

Saschi prøver lykken på nr 2


Saschi

Anbefalte innlegg

Jeg tenker også at det er HÅP! Hvis hcg er 1900 så må jo dette slå ut på en digital test, så da var den du tok med ikke gravid bare skikkelig dust... dårlig urin eller noe. Jeg hadde garantert forsøkt å ta en ny digital snart og håpe på økning i ukesvisning der 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, dette var fantastisk fin fredagslesing ❤️ Forstår bekymringene dine, men nå er det ikke annet å gjøre å ta en ting av gangen og stole på det gyn sier. Ønsker deg masse lykke til! Jeg har en god følelse på at dette kommer til å gå bra 🥰:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker også at det er HÅP! Hvis hcg er 1900 så må jo dette slå ut på en digital test, så da var den du tok med ikke gravid bare skikkelig dust... dårlig urin eller noe. Jeg hadde garantert forsøkt å ta en ny digital snart og håpe på økning i ukesvisning der 🤞

Har tatt en, så må bare stole på gyn og testen 🤗

 

4-uker-bilde-4.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snølilje skrev (8 minutter siden):

Åå, dette var fantastisk fin fredagslesing ❤️ Forstår bekymringene dine, men nå er det ikke annet å gjøre å ta en ting av gangen og stole på det gyn sier. Ønsker deg masse lykke til! Jeg har en god følelse på at dette kommer til å gå bra 🥰:klem: 

Takk, blir en spennende tid framover for meg 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (12 minutter siden):

Har tatt en, så må bare stole på gyn og testen 🤗

 

Hurra JA! Det var det jeg tenkte, med så høy hcg. Ser lovende ut dette kjære Saschi :hug: Da ville jeg tatt en ny digital neste fredag og hvis den viser 3+ så er det absolutt ingen tvil altså. Da går det rette veien! Var lenge å vente på ny UL så... men sant, man kan ikke se så mye veldig tidlig så skjønner jo at du ikke blir innkalt før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Hurra JA! Det var det jeg tenkte, med så høy hcg. Ser lovende ut dette kjære Saschi :hug: Da ville jeg tatt en ny digital neste fredag og hvis den viser 3+ så er det absolutt ingen tvil altså. Da går det rette veien! Var lenge å vente på ny UL så... men sant, man kan ikke se så mye veldig tidlig så skjønner jo at du ikke blir innkalt før.

Er ikke flink til å smøre meg med tålmodighet, kjenner jeg vil ha svarte nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh så godt å se den testen! ❤️ Nå skal spiren sitte 😄 

Nå er det bare å kjøre på med yoga, trening, baking, strikking, lese, se på serier og kose med gubben ❤️ Prøve å stresse ned sånn at kroppen er klar for å bære fram en nydelig, liten minisaschi 😁 Ser fram til at dagboken din etterhvert blir til gravid dagbok, og skal følge deg der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 

Jeg tenkte å oppdatere dere litt her inne for det om det ikke er så mye å skrive. Jeg er trøtt hele tiden, sover hele tiden hvis jeg ikke er på jobb, typisk meg🙈 Jeg har fått time til TUL når jeg er 7+2, kjenner jeg gleder meg og gruer meg samtidig, vil så gjerne høre hjerte til spiren ❤️ Jeg er ikke så flink til å vise følelsene mine, liker ikke å grine offentlig men tenker at gyn har sett at noen ikke grine før, så er ikke noe nytt sikkert. Jeg valgte å kjøpe en body, som jeg syns var veldig søt og morsom, for det om det er tidlig og ting kan skje men krysser fingrene for at dette går fint 😄 

Har gått litt ned i vekt, forstår ikke hvorfor ettersom jeg ikke har gjort noe særlig, sovet – gått på jobb – spist – sovet, det er hele rutinen min, har ikke hatt oppkast eller kvalme ennå. Hatt festeblødninger (litt spotting, men ikke mye). Jeg har enorm sexlyst når jeg ikke er for trøtt, stakkars partneren min, syns litt synd på ham, men ikke så mye, han koser seg han og ;) 

Vi har ikke sagt noe til venner eller familie da vi vil vente til det er gått 12 uker pga faren for MA og SA, så holder ting for oss selv foreløpig og det er dumt å si det men jeg glad for korona sånn at jeg kan skylde på det når vennene mine vil finne på noe mens jeg heller vil sove :fnise:

Jeg tester ennå #testetøs 

Endret av Saschi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms.Sommerfugl skrev (På 13.2.2021 den 19.02):

Åååh så godt å se den testen! ❤️ Nå skal spiren sitte 😄 

Nå er det bare å kjøre på med yoga, trening, baking, strikking, lese, se på serier og kose med gubben ❤️ Prøve å stresse ned sånn at kroppen er klar for å bære fram en nydelig, liten minisaschi 😁 Ser fram til at dagboken din etterhvert blir til gravid dagbok, og skal følge deg der også!

Er ikke så tålmodig av meg, så har aldri tålmodighet til Yoga eller strikking 😬 Men takk for fine ord, skal pørve å roe meg ned litt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å ha en UL-dato å se frem til :hug: Jeg tror gynekologer og leger generelt har sett det meste! Av både gråt og ikke-gråt. Jeg har også et seriøst problem med å gråte offentlig. Det er ikke det at jeg ikke vil, men får det ikke til... Ingen av gangene jeg enten har fått vite at spiren ser fin ut, eller beskjed om at det ikke var liv - har jeg grått der. Tårene kommer alltid i bilen/hjemme når jeg er for meg selv.

Vil sterkt anbefale deg å ikke teste mer. Kun digital i så fall. Om du bruker strimler vil de slutte å øke i styrke, kan faktisk svinge litt, og det vil bare skape bekymring - selv om det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@AmatarielJeg kjenner meg igjen i det, er redd for at de skal tror at jeg psykopat eller noe hvis jeg ikke griner foran dem. Jeg syns det er ubehagelig 😬

Jeg visste ikke at strimler kan slutte å øke i styrke, da har jeg lært noe nytt i dag. Jeg tester ikke med strimler, kun digital, jeg klarer ikke å legge fra meg tankene om at spiren sin utvikling skal stoppe opp, så jeg kjenner at jeg føler meg bedre når jeg får opp positivt på testene 🙈Dårlig uvane som jeg prøver å slutte med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med oppdatering! For en fantastisk fin og spennende tid du er i nå :hoppendeglad:Tenker at det med gråt er veldig individuelt! Selv gråter jeg alt for raskt i møte med helsepersonell, spesielt i denne prosessen. Skulle gjerne kontrollert det mer, men da snur jeg heller på det og tenker at når jeg er på jobb og møter pasienter som ikke gråter eller gråter tenker jeg ikke noe mer over det 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, Saschi! Har ikke fått med meg at du var gravid før nå, men gratulerer så mye! Krysser fingrene for at alt går bra og at du får se et bankende hjerte på TUL om noen uker🤞🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med oppdatering! Blir spennende med ultralyd om to uker 😊  Og gynekologen tåler nok helt fint at man gråter, tipper de syns det er fint å se hvor mye dette betyr for de kommende foreldrene ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (På 16.2.2021 den 16.00):

Så kjekt med oppdatering! Blir spennende med ultralyd om to uker 😊  Og gynekologen tåler nok helt fint at man gråter, tipper de syns det er fint å se hvor mye dette betyr for de kommende foreldrene ❤️

Jeg er redd for at de skal tror at jeg psykopat eller noe hvis jeg ikke griner foran dem. Jeg syns det er ubehagelig 😬

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...