Gå til innhold

Min tur nå? Babydrømmen

Saschi

Anbefalte innlegg

Amatariel

Åå gratulerer! Kjære deg! Glad du delte dette! ❤️ Klart du må det! Alle har sin unike historie, og vi blir glade når vi ser at de ender godt. Satser i alle fall på at denne holder løpet ut 🤞

Og mange av oss har tidligere opplevelser som gjør det umulig å "nyte" et svangerskap. Noen har mistet en eller flere ganger før, noen har hatt en lang vei for å bli gravid med spiren. Noen av oss er bare ekstra redd. I mitt forrige svangerskap så måtte jeg bare akseptere det. At sånn er jeg. Gangen før der var jeg nemlig veldig redd hele tiden, og hadde konstant dårlig samvittighet for det, følte at jeg burde glede meg mer, at jeg var dum som var så bekymret. Men nå sist måtte jeg bare skyve det bort. Enn så sterkt spiren var ønsket så overskygget frykten gleden. Jeg gruet meg til hver eneste UL, fikk vondt i magen når jeg gikk forbi babyklær osv. Jeg måtte godt over ordinær ultralyd før jeg turte å tro på at det faktisk skulle holde, men selv etter det var det alltid en liten stemme som hvisket at noe galt kunne skje. Så ja, svangerskapet var vanskelig. Og etterpå er det selvfølgelig lett å tenke at det var dumt at jeg hadde disse tankene... det gikk jo bra. Men sånn var det bare for meg.

Nydelig liten bamsemums du har! Ønsker deg all lykke til i tiden fremover :hug:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elise93

Har fulgt med fra sidelinja en liten stund og vil bare si gratulerer så mye!! 🥰❤️ Så utrolig fantastisk at det klaffet av seg selv etter alt dere har gått gjennom. Unner dere virkelig det 🥰

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minlilleflokk<3

Leste hva har du gått igjennom nå og ser at du har hatt noen tunge år. Men det var skikkelig koselig å lese at du er gravid nå! gratulerer så mye🙌🏻🥰 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Patriotpaula

Åååh, gratulerer ❤️❤️❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Saschi

10 + 3 

Tusen mange ganger takk for alle gratulasjoner og fine meldinger ❤️ Som jeg sa i innlegget så var det veldig tøft å si det høyt for første gang til noen, har ikke sagt det til noen i familien ennå… Er ikke klar, vil skåne dem for alt av smerte hvis dette ikke skulle gå veien, da blir det jeg og samboeren om bærer på sorgen men samtidig så fortjener de å få vite det. Jeg er ikke akkurat tynn og det begynner så vidt å vises, det ser ut som om jeg har spist en stor lunsj og er oppblåst (har aldri egentlig vært tynn, alltid hatt litt ekstra kilo). Hvorfor er det så lett å fortelle dere men ikke familien? Eller det var ikke så lett, følte at jeg løy til dere siden jeg ikke fortalt noe med engang. En del av meg tror ikke på dette, venter vel bare på å våkne opp fra denne drømmen for å så si: «Idiot, trodde du virkelig at du var gravid? Virkelig? Du trodde at du fortjente å bli gravid før noen av de andre på forumet? Ikke søren om du gjør». Det er så lett å vær kjempesnill mot alle dere andre og heie på dere til jeg blir blå og grønn i ansiktet, kommer til å heie på alle sammen fram til den dagen det skjer, men for meg selv, da hiver jeg inn håndkleet på et sekund og stoler ikke på kroppen og googler ALT! Akkurat som om jeg ikke unner meg selv å vær gravid… Kanskje jeg ikke gjør det noen ganger fordi det er så mange andre som fortjener det mer enn meg… 

• Hjerte 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...
Saschi
Rhea87 skrev (På 25.5.2022 den 18.56):

Hei @Saschi

tenker på deg iblandt! håper du har det bra og fortsatt ruger ❤️

Hei :)

Så kjekt å høre at du tenker på meg, det går fint med meg og ruger fortsatt som en liten galning, har ennå ikke fått den runde og fine gravide magen, ser bare ut som om jeg har lagt på meg 😅 Hadde en ultralyd den 24 Mai fordi jeg ville se og fikk vite at jeg ruger på en gutt :babygutt: Ble og fortalt på ultralyden at termindatoen ble satt fram til 7 November, så Idag er jeg enten 17+2 eller 17+4, men har den første obligatoriske ultralyden den 13 Juni på sykehuset, så venter fram til da før jeg tenker at jeg har en endelig termindato 😄 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...