Gå til innhold

Saschi prøver lykken på nr 2


Saschi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD 17

Vi fikk ut 18 egg Jeg fikk en sånn rar væske som var forferdelig og ekkel. Den gjorde meg full men jeg merket ikke noe da de satte den lokale bedøvelsen inne i vaginaen. Kan og ha vært pga jeg var så trøtt (har jobbet natt), heldigvis ble jeg kjørt hjem av samboeren, så slapp taxi og buss 😂🙈 De skal ringe imorgen for å fortelle meg hvor mange som har blitt befruktet, håper så mange som mulig blir befruktet sånn at jeg har en del og ta av 😏 Da jeg kom hjem, slukket jeg som et lys og har sovet fram til nå 🙈De tok ikke ut alle eggene men de sa det var en grunn til det men var så langt vekke at jeg aner ikke hva de sa for å vær ærlig 😂🙈 Men skal spør dem imorgen når de ringer om hva de sa 🤘 

Jeg kjenner ennå smerter men kan og vær det er eggene som jeg kjenner og ingen samleie på en uke pga faren for infeksjon, da de sa det, holdt jeg på å dette av stolen 😱 Det er lenge for meg 😆

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooi det må jo være en skikkelig god fangst..!! Hurra altså!! Nå satser vi på mange befruktninger 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi så mange! Og her trodde jeg at type 8 egg var mange egg 🙈 Da krysser vi fingrene for at ett av disse eggene er den heldige utkårede som skal få vokse og kose seg i livmoren din ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Oooi det må jo være en skikkelig god fangst..!! Hurra altså!! Nå satser vi på mange befruktninger 🤞

Takk, det samme håper jeg, men gruer meg litt til at de skal ringe å si at de ikke var av god nok kvalitet 🙈

Niny skrev (3 timer siden):

Oi Oi så mange! Og her trodde jeg at type 8 egg var mange egg 🙈 Da krysser vi fingrene for at ett av disse eggene er den heldige utkårede som skal få vokse og kose seg i livmoren din ❤️

Oj 8? Jeg trodde det var litt lite med 18 men så har jeg lest om dem som fikk ut 21 - 22 egg  så jeg tenkte at jeg hadde helt ok mengde av egg 😅 Takk, håper og at gullegget er en av dem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saschi skrev (7 minutter siden):

Oj 8? Jeg trodde det var litt lite med 18 men så har jeg lest om dem som fikk ut 21 - 22 egg  så jeg tenkte at jeg hadde helt ok mengde av egg 😅 Takk, håper og at gullegget er en av dem ❤️

Nå er det vel det at jeg har hørt om flere som ikke har fått til å hente ut flere enn 2-4 egg, så derfor jeg synes 8 virker mye utifra det (lille) jeg har fått med meg av IVF prosessen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (13 minutter siden):

Nå er det vel det at jeg har hørt om flere som ikke har fått til å hente ut flere enn 2-4 egg, så derfor jeg synes 8 virker mye utifra det (lille) jeg har fått med meg av IVF prosessen 🙈

Nå fikk du meg til å føle meg mye bedre med mine 18 egg ❤️ Men tenker alle mengder med egg er bra, så lenge du får gullegget 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt maange IVF'ere igjennom flere år på forskjellige forum og jeg har veldig sjeldent hørt om at noen fikk tosifret antall egg ut. Det mest vanlige mener jeg er mellom 6-8. Av og til kom det noen som slo til med 12-14. Jeg har aldri hørt om så mange som 18, så det vil jeg si var en virkelig god fangst! Men ja, håper det er mange av god kvalitet som tar i mot soldaten 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 18

Da har jeg snakket med Medicus og fikk svar på det jeg lurte på angående det som de sa da jeg var  for «full» til å få med meg hva de sa 🙈 Grunnen til at de ikke hentet ut resten var fordi de hadde nok og mente at de kunne jobbe med det antallet de hadde🤘Av 18 egg var 14 modne og 9 av dem ble befruktet 🌸De skal ringe tilbake neste uke, på mandag eller tirsdag og fortelle meg hvordan det går med eggene. De kunne ringt imorgen men jeg vil ikke gå og vente på en telefonsamtale for å fortelle meg hva som skjer med eggene, jeg kommer til å stirre og løpe ut av rommet med engang noen ringer. De ringer ikke i helgene men det er folk på laben som passer på utviklingen 😃Hvis alle skulle falle fra imorgen så ringer de så klart men det var veldig lite sannsynlig da de mente at de hadde 9 veldig gode egg å jobbe med 😊 De kommer til å dyrke dem til blastocyst (5-6 dagers egg), da ville eggene være av veldig god kvalitet og kom til å «tåle» oppfrysningen mye bedre 😃Heldigvis så kommer jeg til å være veldig opptatt denne helgen men kommer nok til å tenke på eggene om lure på hvor mange som ennå er med i løypen 😆

Når det kommer til antallet så er jeg fornøyd med antallet som ble befruktet. Som mange sier så er det normalt å få ut 6 - 8 egg og det er rundt det jeg har som er befruktet, så da føler jeg at jeg har en sjanse og burde være glad for at jeg har egg som ble befruktet. Det er de som ikke får noen egg befruktet og de har hatt høy antall eggposer...

Nå skal jeg nyte litt tid på sofaen og kose meg i helgen sammen med familien og samboeren og tenke at jeg har gjort det jeg kan og krysse fingrene for at de fleste av de 9 eggene blir med videre i prosessen 🤞

Det er ikke lagt noen planer for fryseforsøket ennå, vi må se hvor mange egg som blir med videre, så kan vi legge en plan 😃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 befruktede 😍 du og mannen er god match i alle fall! Kjempegode nyheter! Blir spennende med nyheter over helgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med såpass mange befruktede egg, blir spennende med oppdatering om hvordan det går med dem til uka 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 befruktede egg er jo kjempe bra!! :hoppendeglad: Håper du får gode nyheter over helga! Så glad på dine vegne ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW så mange befruktede egg! ❤️ Så utrolig gode nyheter 😄 Håper det går veien for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD 1 PP 26

Da har mensen meldt seg. Personlig så synes jeg mensen kom veldig tidlig, det er bare 6 dager siden jeg hadde egguttak men kan ha noe med at jeg ble overstimulert og gikk over tiden, så kanskje den er i rute...? 🤔 Skal spør medicus om det er normalt at mensen melder ankomst så tidlig... Håper at jeg kan få begynt så snart som mulig med medisiner til fryseforsøket #frøkenutålmodig men må nok vente til neste syklus 🙈

Medicus ringte ikke igår, kjente at jeg ble skuffet, ville vite hvordan det gikk med eggene mine i helgen, men prøver å ta det på en positiv måte 😄. Det er sikkert nok med egg som har overlevd helgen og blir fryst ned men vil så klart vite hvor mange, men de sa at de ringte ENTEN mandag ELLER tirsdag, så må bare smøre meg med tålmodighet😔. Så dagen idag blir brukt til å pleie kroppen (mine mensener kommer alltid med store smerter) og vente ved telefon på at de skal ringe, de ringer nok innen 15 for da går de hjem... Eller kanskje jeg burde ringe? men vil ikke mase på dem heller 🙈

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske tidlig ja! Jeg fikk i hvert fall ikke mensen så tidlig etter egguttak/intet innsett. Og EL har jo strengt tatt ikke skjedd før uttaksdagen 🤔

Skjønner at du er utålmodig. Hvis de ikke har ringt før 12, så hadde jeg ringt de selv - hilsen en annen frk. utålmodig 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ja, det var tidlig mensen, men det er nok som du sier en årsak til det (overstimuli). Blir greit å nevne dette i dag da! Krysser alt for gode nyheter på telefonen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på telefonoppdatering, håper det ble mange befrukta egg 🤞😁

Hmm, rart med mensen allerede, men kan jo hende det er sånt som skjer når kroppen overstimuleres? 🤔 Blir uansett spennende å høre hva de sier om innsett og når det eventuelt blir 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...