Gå til innhold

Saschi prøver lykken på nr 2


Saschi

Anbefalte innlegg

Patriotpaula skrev (På 2.3.2021 den 16.42):

Du er for sure ikke  den eneste gravide som har vært helt hormonella 😄 

Hahaha, falt med hodet først i den fella ja 😅😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8+2

 

Jeg trodde aldri at jeg skulle skrive det innlegget som jeg skal skrive nå, men det gikk ikke så bra på TUL i dag, og jeg er helt knust💔😢

Gynekologen ble stille når bilde kom opp, og sa til slutt at fosteret må være rundt 6+1. Hun spurte om jeg var sikker på første mensdag i siste mens, noe jeg er veldig sikker på. Vi fikk se et foster, og muligens noe som så ut som hjerteslag, og hun sa at alt egentlig ser normalt ut til å være rundt 6 uker. Det var til og med litt bevegelser. Men om vi var sikre på mens så var det ikke mange alternativer igjen. Tok en blodprøve i stad, skal ta ny på torsdag og så er det ny time igjen fredag. At fosteret er 2 uker «mindre» enn det jeg skal være er ikke normalt, og må belage meg på en MA neste uke. Det er så vondt, spesielt når jeg så hjerte banke så vidt, at jeg må ta det bort. Gruer meg til neste uke.... vil bare våkne opp fra dette marerittet💔

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Saschi, dette var ufattelig trist og leit 😔 Er det virkelig ikke noe håp for at dette likevel kan gå bra? Jeg krysser alt jeg har og sender mange klemmer din vei! 💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXB1987 skrev (3 minutter siden):

 Er det virkelig ikke noe håp for at dette likevel kan gå bra? Jeg krysser alt jeg har og sender mange klemmer din vei! 💕💕

De håper at jeg har hatt en senere EL enn antatt men de er veldig usikre, får forhåpentligvis mer svar på fredag! Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Snille, fine Saschi ❤️ Det skal så inderlig være din tur til å bli mamma... Jeg håper det er en liten hump i veien, og at alt egentlig er strålende fint. Jeg har hørt og lest om flere som faktisk fikk beskjed om at barnet ikke var levedyktig, men de nektet og fødte sunne barn ❤️ Så her tenker jeg at alt kan skje, men det er sikkert greit å kanskje forberede seg. Jeg håper, og krysser alt jeg har, for at spiren holder fast og at dette kun var en liten misforståelse eller en feil. 

Sender deg en stor, digital klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neei så utrolig trist 😥 Dette var virkelig ikke den oppdateringen vi ønsket. Føler veldig med deg! Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, og de kommende dagene blir tunge. Jeg var på UL på 8+5 i sommer og fikk beskjed om at det var vanskelig å finne hjerteslag, så måtte komme tilbake. Ingen uke har noensinne gått treigere.

Det er så ufattelig urettferdig at man må oppleve dette 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist 😥😓 Sett deg selv først i tiden som kommer ❤️ Sender deg en stor klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei så utrolig trist :(

Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, opplevde noe av det samme for 1 år siden :(

Ta vare på deg og så skal vi krysse fingrene for at det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å nei, det var jo ikke dette vi ville lese! :( Sender over mange klemmer og varme tanker ❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei nei.... Altså 💔 Så tøft å lese. Jeg velger å holde oppe et håp for deg om at eggløsning kom senere enn antatt, men forstår at det ser mørkt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra lille triste meg 💔

 

Da har jeg fått summet meg etter timen.

HCG hadde stagnert, og vi tok en ny ultralyd da hun ikke ville anta noe kun pga HCG. Der var fosteret blitt enda mindre, på størrelse med 5+3. 

Dermed blir det en MA på meg😢 Akkurat nå er jeg litt i sjokk, har ikke felt en tåre enda. Jeg ønsker å ha en kveld nå som er så vanlig som mulig, og tar tabletter og starter prosessen etter frokost i morgen. Leser hva jeg skriver, og føler dette egentlig ikke skjer meg. Føler jeg ikke er i min egen kropp akkurat nå.

Gynekologen sa vi kunne starte igjen etter blødningen, men at det kunne være lurt å vente etter en mens slik at vi/kroppen kan samle seg litt. 

Tusen takk for alle meldinger, dere er fine mennesker ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All verdens tanker til deg kjære Saschi :troest: Du og mannen må ta vare på hverandre i tiden fremover, så er vi her når du føler for å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så ufattelig trist å lese, Saschi! Håper dere finner god støtte i hverandre i tiden fremover ❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig, ufattelig trist 😥 Ta vare på deg selv og støtt hverandre i tiden framover ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke slik dette skulle gå... Så utrolig trist. Sender deg masse varme tanker ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Ting er så urettferdig! Syntes jo du fikk nok nedturer når testen gikk fra positiv til negativ, så til mer positiv igjen 🙈 Dette skulle jo ikke skje deg 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist og urettferdig..... 

Sender deg masse varme tanker Saschi ❤️ 

Endret av saloni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...