Gå til innhold

Saschi prøver lykken på nr 2


Saschi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amatariel skrev (1 time siden):

Skjønner at du venter med å slippe jubelen løs. Men vi kan juble for deg vi 😁 Såå deilig at dette endelig gikk! Tenk å slippe IVF om noen måneder da! Er det sånn at familien din kommer til å bli glad nå, når babyen ikke er via IVF :roll:

Godt spørsmål, får håpe på det men tror nok de hadde vært glad uansett, liker bare ikke måten vi gjør det på. De mener at vi kan gå offentlig men ventetiden er så lang, så vi valgte privat og det er der de er uenig med oss men det er våres penger 😃

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så fantastisk! Gratulerer så mye! 🤩🎉💖

Tenk at det var noe medisiner som skulle til for å få det til 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymapekatt skrev (17 timer siden):

Ååååh, shit så gøy! GRATULERER MED POSITIV TEST!!! ❤️ :bolledeig:

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 24 CD 29 DPO 12

Ifølge Flo og babyverden så skulle mensen komme idag og jeg skal innrømme at jeg lå lenge i sengen idag før jeg stod opp 🙈 Jeg får alltid mensen i løpet av natten, ingen unntak, men det var ingen blod idag, tok en liten happy dans for meg selv på badet 💃Brystene er like ømme og jeg må på do på natten hele tiden allerede 😂 Kjenner at noe skjer der nede og har ennå ikke sagt noe til samboeren ennå før jeg er 100% sikker på at dette ikke er kjemisk 🌸

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for manglende mens! Jeg ville nok sagt det til mannen nå som du har fått positiv digital (sjeldent kjemisk slår ut på dem). Eller så kan du jo vente til du får 2-3 på en test, da vet du det er en fin økning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg venter til jeg har økningen, tok en ny test og streken var svakere idag, den traff hardere enn eventuelt mensen ville gjort 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (8 timer siden):

Jeg tror nok jeg venter til jeg har økningen, tok en ny test og streken var svakere idag, den traff hardere enn eventuelt mensen ville gjort 😔

Det betyr ingenting at streken var svakere, kan ha med alt fra konsentrasjon i tisset ditt til når på dagen du testet ❤️ Strek er strek 😊 håper du klarer å slappe og kose deg med positiv test, men skjønner selvsagt at det er skummelt også 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Saschi! ❤️ 

Jeg tenkte å stikke innom din dagbok også, for jeg er litt stalker på de som har svart i min dagbok også 😅 Nå ser jeg at du fikk en positiv test! Jeg visste ikke at dere har prøvd så lenge, men tenk om det nå sitter en liten spire inni kroppen din. Jeg så en YT video om graviditet i går, som forklarte at kroppen behandler et befruktet egg som en "innbruddstyv", men at hormoner i kroppen beskytter det lille, befruktede egget og dermed kan vokse. Dette var visst hcg, som beskytter. Tenk så rart at kroppen behandler det som en inntrenger :P 

Jeg håper du får ennå mer sterk test, for den er absolutt positiv den du tok her om dagen ❤️ 

Endret av Ms.Sommerfugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rhea87 skrev (17 timer siden):

Det betyr ingenting at streken var svakere, kan ha med alt fra konsentrasjon i tisset ditt til når på dagen du testet ❤️ Strek er strek 😊 håper du klarer å slappe og kose deg med positiv test, men skjønner selvsagt at det er skummelt også 🙊

Signerer denne! Så tidlig som du er nå Saschi så vil streken variere litt fordi det er så lite som skal til for svingningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 24 CD 31 DPO 14

Tenkte å oppdatere dere her inne siden det har skjedd ting. Jeg har hatt en uggen følelse i kroppen de siste dagene og jeg klarte ikke å sette fingeren på det, akkurat som om kroppen min forteller meg at det er noe som ikke er rett. Jeg bestemte meg for å ta en digital test og strimler. Strimlene har streker og den digitale ga et utslag som ikke traff like hardt som jeg hadde forventet. Jeg tror jeg dypt nede i magen visste det. Jeg har lest rundt omkring på nette og funnet ut at de digitale veldig sjeldent slår ut feil men det skjer... Da er det bare å sette seg ned og begynne å planlegge neste PP. For å vær ærlig så er jeg klar til å hive inn håndkleet, jeg orker ikke så mye mer, dette var den 6 kjemiske graviditeten, men det første som slo ut på den digitale testen (mensen har ikke kommet ennå men regner med at den kommer snart). Jeg legger ved bilde av testene så kan dere dømme selv. 

unnamed.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så kjipt! Var jo virkelig ikke denne veien dette skulle gå 😔

Jeg skjønner at det frister å hive inn håndkleet.. Er virkelig kjipt nok med skuffelsen hver mnd uten å skulle oppleve positive tester og kjemisk i tillegg... Håper det går bra med deg, forholdene tatt i betrakning ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saschi skrev (8 minutter siden):

PP 24 CD 31 DPO 14

Tenkte å oppdatere dere her inne siden det har skjedd ting. Jeg har hatt en uggen følelse i kroppen de siste dagene og jeg klarte ikke å sette fingeren på det, akkurat som om kroppen min forteller meg at det er noe som ikke er rett. Jeg bestemte meg for å ta en digital test og strimler. Strimlene har streker og den digitale ga et utslag som ikke traff like hardt som jeg hadde forventet. Jeg tror jeg dypt nede i magen visste det. Jeg har lest rundt omkring på nette og funnet ut at de digitale veldig sjeldent slår ut feil men det skjer... Da er det bare å sette seg ned og begynne å planlegge neste PP. For å vær ærlig så er jeg klar til å hive inn håndkleet, jeg orker ikke så mye mer, dette var den 6 kjemiske graviditeten, men det første som slo ut på den digitale testen (mensen har ikke kommet ennå men regner med at den kommer snart). Jeg legger ved bilde av testene så kan dere dømme selv. 

Neei er det sant? :( Så urettferdig! Ser jo streken veldig tydelig jo. Er de i rekkefølge kronologisk med sist test nederst (i dag?). Er den digitale en ukesindikator-test? Skjønner at det ikke gir særlig håp når du i tillegg har kjent på kroppen at noe var galt. Nå ble jeg skikkelig lei meg :cry3: Men fortsett og test med strimler litt til for å se på streken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Atticmess det går bra (tror jeg), er bare sliten av det hele og kjenner jeg er klar til å gi opp men samtidig så jeg er jeg veldig sta og ser fram til IVF, kanskje det vil gå bedre ❤️

 

@AmatarielDen nederste ble tatt i går ettermiddag (holdt meg i 4 timer) og nr 3 ble tatt i går kveld, og de 2 øverste ble tatt idag (morges og rundt lunsj), glemte å legge dem inn i kronisk rekkefølge 🙈Den digitale graviditetstest er med ukeindikator ja, skal jeg se om jeg kan finne en digital uten ukeindikator? Vil den slå ut på en annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (9 minutter siden):

@AmatarielDen nederste ble tatt i går ettermiddag (holdt meg i 4 timer) og nr 3 ble tatt i går kveld, og de 2 øverste ble tatt idag (morges og rundt lunsj), glemte å legge dem inn i kronisk rekkefølge 🙈Den digitale graviditetstest er med ukeindikator ja, skal jeg se om jeg kan finne en digital uten ukeindikator? Vil den slå ut på en annen måte?

Jeg har dessverre mer erfaring med det motsatte, at den vanlige digitale kan være treg å slå ut, mens den med uker er den mest pålitelige :( Og når strekene faktisk er svakere også så ser det nok ut som en kjemisk ja. Dritt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Jeg har dessverre mer erfaring med det motsatte, at den vanlige digitale kan være treg å slå ut, mens den med uker er den mest pålitelige :( Og når strekene faktisk er svakere også så ser det nok ut som en kjemisk ja. Dritt! 

Ok, takk for at du tok deg tid til å svare, setter pris på det ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...