Gå til innhold

Saschi prøver lykken på nr 2


Saschi

Anbefalte innlegg

 :strix: 

Hurra!! Så godt at alt gikk fint! Blir noen spennende dager fremover nå. Jeg krysser alt jeg har for deg og lille fighter-egget! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å lese at fighteregget taklet tiningen. Krysser alt jeg har nå 🤞🤞 Masse lykke til med rugingen ❤🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer alle de andre damene her! Måtte dette egget klamre seg fast og bli deres etterlengtede spire 🤞🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rugedag 3:

Tusen takk til alle som har lagt igjen spor her i dagboken, tusen takk :klem:

 I morgen er det bare en uke igjen til vi får det avgjørende svaret. Et svar som kan ha en stor betydning for resten av livet vårt. Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig, men sånn er det jo for alle i denne prosessen og spesielt i disse rugedagene hvor man har alt for mye tid til å tenke. Jeg fant ut at jeg hadde noen kinatester liggende men har valgt å bestille Babyplan tester som jeg håper kommer i morgen. 

Jeg har ikke fått verken større bryst, noe jeg alltid får en ukes tid før jeg skal ha mensen. Kanskje det er et godt tegn? Mensenmurringer kommer og går, men det gjør de vel alltid? Jeg kjenner noe “der nede”, det er bare vanskelig å sette ord på akkurat hva jeg kjenner. Det gjør liksom ikke vondt, men jeg får en følelse av at det er noe som skjer eller har skjedd. Kanskje er det bare innbilninger? Formen ellers er helt ok. Jeg er ganske trøtt og sliten akkurat i dag, men det kan være tilfeldig? I tillegge så drakk jeg rundt 1,1 liter med vann i løpet av 2 timer, jeg vet ikke hva som kom over meg, men det var bare så godt. Jeg drikker vann til vanlig men ikke på samme måte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent noe mer i kveld? 

Jeg kjenner ikke noe i kveld og blir automatisk negativ :( Vet at det er veldig tidlig, men man blir helt tullete av dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (43 minutter siden):

Kjent noe mer i kveld? 

Jeg kjenner ikke noe i kveld og blir automatisk negativ :( Vet at det er veldig tidlig, men man blir helt tullete av dette :)

Så rart! Satt å tenkte på deg og skulle sende en melding å spør 🙈 Jeg merker et ubehag når jeg bøyer meg ned eller sitter 😅 Men symptomene mine kommer og går men blir med engang negativ når jeg ikke føler noe også blir jeg positiv når jeg får symptomer igjen 😅 Har pågått i hele dag 🙈

Har du ingen plager? Null?

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (3 minutter siden):

Så rart! Satt å tenkte på deg og skulle sende en melding å spør 🙈 Jeg merker et ubehag når jeg bøyer meg ned eller sitter 😅 Men symptomene mine kommer og går men blir med engang negativ når jeg ikke føler noe også blir jeg positiv når jeg får symptomer igjen 😅 Har pågått i hele dag 🙈

Har du ingen plager? Null?

Hvor kjenner du ubehaget? 

Tror ikke jeg kjenner noe nei. Sitter å prøve og kjenne etter og tror ikke jeg kjenner noe. Isåfall noe veldig svakt jeg tror jeg innbiller meg 🙈😀 Blir nok første test på lørdag tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (7 minutter siden):

Hvor kjenner du ubehaget? 

Tror ikke jeg kjenner noe nei. Sitter å prøve og kjenne etter og tror ikke jeg kjenner noe. Isåfall noe veldig svakt jeg tror jeg innbiller meg 🙈😀 Blir nok første test på lørdag tror jeg :)

Så dumt, men det er som du sier, det er veldig tidlig for oss å si noe spesifikt ennå, alt kan skje. Da jeg var gravid hadde jeg sjeldent symptomer, så trodde ikke på det da testene ble positive den gangen🙈

I livmorområdet, nedre del av magen, men kan vær jeg innbiller meg symptomene, nå innbiller jeg meg at jeg er kvalmen 🤦‍♀️ Yay me! 
 

Har og vurdert å ta test på lørdag men vet ikke om jeg tør, er redd for at den ene sterken skal lyse mot meg og så tar jeg sorgen på forskudd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (3 minutter siden):

Så dumt, men det er som du sier, det er veldig tidlig for oss å si noe spesifikt ennå, alt kan skje. Da jeg var gravid hadde jeg sjeldent symptomer, så trodde ikke på det da testene ble positive den gangen🙈

I livmorområdet, nedre del av magen, men kan vær jeg innbiller meg symptomene, nå innbiller jeg meg at jeg er kvalmen 🤦‍♀️ Yay me! 
 

Har og vurdert å ta test på lørdag men vet ikke om jeg tør, er redd for at den ene sterken skal lyse mot meg og så tar jeg sorgen på forskudd 😅

Blir iallefall noen lange dager fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (10 minutter siden):

Blir iallefall noen lange dager fremover :)

Heldigvis har vi hverandre når vi vil snakke med noen om symptomene som vi «innbiller» oss 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (4 minutter siden):

Heldigvis har vi hverandre når vi vil snakke med noen om symptomene som vi «innbiller» oss 😅

Ja :) Vi får ta en oppsummering hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (2 timer siden):

Ja :) Vi får ta en oppsummering hver dag :)

Det gjør vi 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende at du kan kjenne på noe der nede! :nori:Selv om du kanskje tenker at det kan være innbilning, så kan det jo hende det ikke er det også. Dette blir veldig spennende fremover. Krysser alt jeg har! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? :)

Jeg gikk på en smell og begynte å teste i dag :( Uvist om den svake streken er Ovitrelle, kjemisk eller babystrek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (21 timer siden):

Hvordan går det med deg? :)

Jeg gikk på en smell og begynte å teste i dag :( Uvist om den svake streken er Ovitrelle, kjemisk eller babystrek. 

Tok en test for 20 minutter siden, viste negative noe som ikke sjokkerte meg så mye. Min ovitrelle har gått ut for noen dager siden men tok nok min før deg 🤷‍♀️ Tok min 7 dager før innsett 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (3 minutter siden):

Tok en test for 20 minutter siden, viste negative noe som ikke sjokkerte meg så mye. Min ovitrelle har gått ut for noen dager siden men tok nok min før deg 🤷‍♀️ Tok min 7 dager før innsett 😉

❤️

Håper en strek nr 2 kommer innen noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...