Gå til innhold

Gleder meg til Morsdag og fastelavensøndag 14 februar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er nå egentlig greit det. Da slipper vi to kaker og mange boller som vi to må spise opp på hjemmekontoret uten hjelp fra gjester.

Sommerkroppen 2021 er allerede på full fart mot "hval", og om dette fortsetter blir sommerkroppen 2025 type "badeball". Kort vei til jobb og fri tilgang på kjøleskap er en dårlig kombo.

Anonymkode: c3c43...110

Du blir ikke feit av å spise kaker av og til, det handler om å begrense det til av og til... Og èn krembolle, spiser du to blir du kvalm :fy_fy:

 

Anonymkode: bcff1...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 6.25):

Du blir ikke feit av å spise kaker av og til, det handler om å begrense det til av og til... Og èn krembolle, spiser du to blir du kvalm :fy_fy:

Jeg klarer fint å spise to kremboller på rad uten å bli kvalm heldigvis :)

Anonymkode: bcff1...0c2

 

Anonymkode: fa557...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å planlegge så dårlig....

Søndag 14/2 så er det BÅDE fastelaven, morsdag OG valentinesday. 

Så hvem prioriterer du? Mor eller kjæreste? 

Anonymkode: dfc3d...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenk å planlegge så dårlig....

Søndag 14/2 så er det BÅDE fastelaven, morsdag OG valentinesday. 

Så hvem prioriterer du? Mor eller kjæreste? 

Anonymkode: dfc3d...4a6

En unødvendig kommentar fra deg siden du har liten peiling om meg. Jeg har verken mor eller kjæreste. Men jeg er selv mor. Og jeg kan vel få lov å glede meg selv om du ikke gjør det.

Anonymkode: fa557...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

En unødvendig kommentar fra deg siden du har liten peiling om meg. Jeg har verken mor eller kjæreste. Men jeg er selv mor. Og jeg kan vel få lov å glede meg selv om du ikke gjør det.

Anonymkode: fa557...ffc

Men dette var ikke til DEG direkte. Det var på generelt grunnlag. Søndag 14/2 kan bli et dilemma for folk .

Anonymkode: dfc3d...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men dette var ikke til DEG direkte. Det var på generelt grunnlag. Søndag 14/2 kan bli et dilemma for folk .

Anonymkode: dfc3d...4a6

Sorry men jeg trodde det så beklager for det.  Ja enig i at det er spesielt å planlegge 3 hendelser på samme dato. Men en kan jo først besøke sin mor og ha med morsdagskake, og spise fastelavenboller, og på kvelden kan en være med kjæresten eller sin kjære da. Det hadde jeg gjort om jeg hadde mor og kjæreste 

Anonymkode: fa557...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 14.58):

Ja det gjør jeg åså 😁 Hva er morkake? 😄

Anonymkode: e5521...c8d

Morkake hørtes ekkelt ut..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men dette var ikke til DEG direkte. Det var på generelt grunnlag. Søndag 14/2 kan bli et dilemma for folk .

Anonymkode: dfc3d...4a6

Klarer ikke folk løse dette så står det dårlig til ...  det er jo ikke liv om å gjøre. 

Anonymkode: f1aab...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset pleier vi å markere både valentinsdagen, morsdagen og fastelavn med noe godt å spise, og gjerne en liten gave på de to førstnevnte. Jeg synes derfor det er utrolig kjipt at alle disse tre dagene faller på samme dato i år. Slike dager er jo det eneste man kan se fram til på vinteren midt i en pandemi. 

Anonymkode: 22ce1...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Her i huset pleier vi å markere både valentinsdagen, morsdagen og fastelavn med noe godt å spise, og gjerne en liten gave på de to førstnevnte. Jeg synes derfor det er utrolig kjipt at alle disse tre dagene faller på samme dato i år. Slike dager er jo det eneste man kan se fram til på vinteren midt i en pandemi. 

Anonymkode: 22ce1...aae

Du skal se alle tre blir forbudt, så trenger du ikke tenke mer på det. 😁 Det fine med alle disse tre dagene er at de like godt kan feires på en annen dag. Bolle med krem kan man lage når som helst, mødre og kjærester kan man også feire når som helst.

Anonymkode: 2db37...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gleder meg, blir koselig. Her blir 14 feb og morsdagen feiret sammen med min mor pluss barnebarn 💖 Med bløtkake bla, droppet bollene i år. 

Anonymkode: e0d90...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gleder meg! Mamma og pappa er invitert på besøk. Mannen min har kjøpt en stor marsipankake og vi skal bake fastelavnsboller. Minstemann forteller at han har laget en overraskelse til meg på skolen. Så jeg ser frem til en hyggelig dag i morgen! 🥰 

Anonymkode: 51eef...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 14.36):

Men dette var ikke til DEG direkte. Det var på generelt grunnlag. Søndag 14/2 kan bli et dilemma for folk .

Anonymkode: dfc3d...4a6

Man får ikke gjort noe med dette. Morsdagen er alltid den 2. søndagen i februar, Valentinsdagen er alltid den 14. februar og faste er det også en regel med hvilketvtidspunk den faller. Derfor har det ingen ting med dårlig planlegging å gjøre. Blir det omtrent det samme som at det er ergelig at 1. og 2. juledag havner på lørdag og søndag når man likevel har fri. Men ikke noe å gjøre ved.....

Anonymkode: fc5c4...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man får ikke gjort noe med dette. Morsdagen er alltid den 2. søndagen i februar, Valentinsdagen er alltid den 14. februar og faste er det også en regel med hvilketvtidspunk den faller. Derfor har det ingen ting med dårlig planlegging å gjøre. Blir det omtrent det samme som at det er ergelig at 1. og 2. juledag havner på lørdag og søndag når man likevel har fri. Men ikke noe å gjøre ved.....

Anonymkode: fc5c4...127

hvilket tidspunkt mener jeg

Anonymkode: fc5c4...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man får ikke gjort noe med dette. Morsdagen er alltid den 2. søndagen i februar, Valentinsdagen er alltid den 14. februar og faste er det også en regel med hvilketvtidspunk den faller. Derfor har det ingen ting med dårlig planlegging å gjøre. Blir det omtrent det samme som at det er ergelig at 1. og 2. juledag havner på lørdag og søndag når man likevel har fri. Men ikke noe å gjøre ved.....

Anonymkode: fc5c4...127

Er det noen som tror at en eller annen sitter og planlegger når disse feiringene skal være? 🙈🙈🙈 

Anonymkode: 51eef...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er det noen som tror at en eller annen sitter og planlegger når disse feiringene skal være? 🙈🙈🙈 

Anonymkode: 51eef...74d

Ja, ut i fra det som blir sagt i tråden, så kan det virke sånn. Det er jeg som har skrevet innlegget over😁

Anonymkode: fc5c4...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart ingen nevner den begivenheten som trumfer alle andre den 14.2, nemlig dagen Bismarck ble sjøsatt. 82 år siden i dag!

Anonymkode: 635cc...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Litt rart ingen nevner den begivenheten som trumfer alle andre den 14.2, nemlig dagen Bismarck ble sjøsatt. 82 år siden i dag!

Anonymkode: 635cc...da8

Folk har feil prioteringer skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 15.00):

Jeg liker egentlig bedre når det havner på hver sin dato. Fint å få spredd feiringa utover 😄

Anonymkode: a513e...c70

Enig, der er vel ingen som trykker i seg både bolle med krem OG kake på samme dag??😮

Anonymkode: ccc0f...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...