AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Helt ut av det blå.. Det føles grusomt ut. Hvorfor gjør jenter det? Anonymkode: 258db...275
_Martine Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Forstår det er veldig kjipt, ment tenk på denne måten da... hun var aldri interessert og du slapp å waste mer av din dyrebare tid og energi på noen som ikke satt pris på den 6
Maleficenta Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt ut av det blå.. Det føles grusomt ut. Hvorfor gjør jenter det? Anonymkode: 258db...275 Sendte du dickpick til henne?.... 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt ut av det blå.. Det føles grusomt ut. Hvorfor gjør jenter det? Anonymkode: 258db...275 Ikke bare jenter. Ei jeg jobber med, som er 55 år, slettet meg pga at trodde at jeg hadde sagt noe Anonymkode: 5945f...030
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 _Martine skrev (5 minutter siden): Forstår det er veldig kjipt, ment tenk på denne måten da... hun var aldri interessert og du slapp å waste mer av din dyrebare tid og energi på noen som ikke satt pris på den Takk det var godt sagt. Bare føles kjipt som at jeg gjorde noe galt Vi prata fint senest i går Maleficenta skrev (3 minutter siden): Sendte du dickpick til henne?.... Nei, da hadde jeg forstått det.. Anonymkode: 258db...275
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt ut av det blå.. Det føles grusomt ut. Hvorfor gjør jenter det? Anonymkode: 258db...275 Hadde en god venninne som blokkerte meg ut av det blå på alle plattformer. Skjønner ikke hva som har skjedd. Man begynner jo å tenke og gruble over hva greia er. Men jeg slo meg til ro med: Fuck henne! Hun trenger aldri ta kontakt med meg igjen. At hun ønsket å avslutte kontakten er helt fair. Men kvinn deg opp å si det til meg slik at jeg i det minste får anledning til å opprettholde respekt ovenfor deg! Anonymkode: 1bbf3...4d8 3
Maleficenta Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk det var godt sagt. Bare føles kjipt som at jeg gjorde noe galt Vi prata fint senest i går Nei, da hadde jeg forstått det.. Anonymkode: 258db...275 Hmm nei da er det ikke lett å forstå. Men folk gjør slikt. Både gutter og jenter. Ghosting er liksom så enkelt nå så det er dessverre ganske vanlig. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 Jeg skal innrømme at jeg har en kombinasjon av dårlig impulskontroll, lite tålmodighet og konfliktskyhet. Jeg har sletta et par folk. For noen år siden også nære venninner uten forvarsel. De nekta å la meg slette dem da, og det er jeg glad for i ettertid. Men folk talker følelser forskjellig. Og det er ikke nødvendigvis for å være dramaqueens men kanskje for å få hverdagen til å gå opp uten å være forbanna på folk, og heller tenke: ut av syne ut av sinn! Jeg sletta en fyr på snap som jeg hadde møtt på tinder for litt siden, og jeg angrer litt. Saken var bare at jeg VET at han løy om noe og da må jeg enten late som jeg ikke skjønner det eller ta det opp, og jeg bare gadd ikke. Det var den andre gangen han hadde gjort en ekstremt teit ting, og jeg hadde ikke engang møtt han. Jeg angrer litt fordi han pleide å sende morsomme bilder fra hverdagen, men samtidig, hva er poenget. Anonymkode: b9035...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 Jeg sletta en fyr jeg matchet med på Tinder fordi han viste seg rett og slett å ikke være min type. Så maste han noe innmari, og når jeg ikke svarte så maste han enda mer. Da var det enklest å bare ghoste han. Anonymkode: ffc02...68f 2
*Mocca* Skrevet 25. januar 2021 #10 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sletta en fyr jeg matchet med på Tinder fordi han viste seg rett og slett å ikke være min type. Så maste han noe innmari, og når jeg ikke svarte så maste han enda mer. Da var det enklest å bare ghoste han. Anonymkode: ffc02...68f Samme her, to stykker. Mye mas som gjorde at de ikke var aktuelle for meg likevel, ikke skjønte de det heller... De fortsatte å mase. Og prøvde å legge meg til igjen og igjen etter jeg hadde sletta dem. Maset og manglende evne til å skjønne at jeg faktisk ikke var interessert, gjorde at eventuelle andre gode egenskaper ble overskygget av tanken om at jeg kunne ikke være trygg på at de ville respektere andre grenser jeg har. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #11 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg sletta en fyr jeg matchet med på Tinder fordi han viste seg rett og slett å ikke være min type. Så maste han noe innmari, og når jeg ikke svarte så maste han enda mer. Da var det enklest å bare ghoste han. Anonymkode: ffc02...68f Det er nettopp det. Det er ikke alltid det hjelper å snakke om det akkurat. Jeg føler ikke at jeg skylder noen de utrolig barnslige diskusjonene der, faktisk så skylder jeg ingen tiden min overhode! Anonymkode: b9035...4b6 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #12 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takk det var godt sagt. Bare føles kjipt som at jeg gjorde noe galt Vi prata fint senest i går Nei, da hadde jeg forstått det.. Anonymkode: 258db...275 Hun ble sikkert usikker, ustabile folk gjør sånt Anonymkode: 49efa...5d8
Piraten Skrevet 20. oktober 2022 #13 Skrevet 20. oktober 2022 Etter mine erfaringer har damer eg holde på med/har holdt på med lenge blokkert meg pga de trenger en pause! Det kan mest sannsynlig være det til hjelp til alle andre som har blitt blokka av kjæresten/eksen hvis de plutselig har blitt det uten å gjort noe galt eller vite kofor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå