AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #1 Del Skrevet 24. januar 2021 I styrkeprogrammet mitt har jeg 10 minutter sykling som oppvarming. Da har jeg sykkelen på 2 i 2 minutter, så 5 i 8 minutter og 1 min nedkjøling. Jeg syns faktisk det er gøy å sitte der å tråkke, og har funnet ut at jeg kanskje vil legge inn en økt med sykling i uka. Men dette er HELT nytt for meg, jeg har ikke sykla siden jeg var sånn 10 år gammel.. Noen som har tips til hva slags program jeg kan følge? Må jeg stå når jeg sykler for å få godt nok utbytte eller holder det å sitte? Er det bra trening for rumpa? Anonymkode: ab0ba...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 25. januar 2021 #2 Del Skrevet 25. januar 2021 Spinning er veldig bra trening både for rumpe og lår. Du treng ikkje stå for å få best utbytte, men godt å bytte litt på det. Kanskje trene litt intervallar, der du blandar mellom raskt og tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Del Skrevet 26. januar 2021 Det finnes mange gøye spinningtimer på youtube man kan følge. Jeg gjør det. 30 min intervaller er supergøy og effektivt. Anonymkode: d8c08...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Mitt tips for spinning er å ha håret i flette dersom du har langt hår. Og husk håndkle! Anonymkode: ad90a...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Del Skrevet 27. januar 2021 Takk for svar. Jeg lurer på om det er forskjell på sånn vanlig sykkel og en spinningsykkel på treningssenter? Er det samme sykler de har i spinningsalen, som de har på senteret? Ser de ser litt annerledes ut.. Anonymkode: ab0ba...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå