Gå til innhold

Hvor vanlig er det at gutter som gamer er homofile?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beeblebrox skrev (På 25.1.2021 den 23.07):

TS, troller jo høyst sannsynlig, så ikke gå rett på limpinnen og lå deg provosere. 

På ingen måte. Jeg har vært på forumet lenge og aldri lagd en trolletråd.

Jeg skjønner jo at spørsmålet var fordomsfullt. Er en grunn til at jeg skriver anonymt. Men jeg var faktisk oppriktig nysgjerrig på hvilke svar jeg ville få. Om det var utelukkende "jeg kjenner ingen homofile gamere", eller hva. Men har innsett etter svarene at det er mye forskjellig. At begge legninger kan spille.

Anonymkode: 98628...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På ingen måte. Jeg har vært på forumet lenge og aldri lagd en trolletråd.

Jeg skjønner jo at spørsmålet var fordomsfullt. Er en grunn til at jeg skriver anonymt. Men jeg var faktisk oppriktig nysgjerrig på hvilke svar jeg ville få. Om det var utelukkende "jeg kjenner ingen homofile gamere", eller hva. Men har innsett etter svarene at det er mye forskjellig. At begge legninger kan spille.

Anonymkode: 98628...208

Synes ikke det var "fordomsfullt", bare utrolig fjernt....  Du skjønner vel hvor sært det er å i det hele tatt vurdere å "konkludere" med at din 10 år gamle sønn ikke er homo fordi han spiller data-spæll. Blir helt umulig for følk flest å gå ut i fra at det ikke er trollerier... 

Bra at du har kommet på bedre tanker da :heks:/eller ikke :Nikke:

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at 90 % av gutter på den alderen har gaming som lidenskap :P så tror ikke det betyr noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile pleier å ha et sånt der regnbueflagg liggende gjemt en eller annen plass. Du får lete etter det. 

Anonymkode: ce4f3...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et dumt spørsmål.

Jeg har to kompiser som gamer MASSE, og de er så homofile som går an å bli, og de finns ikke feminine, men de tenner på andre menn og ikke kvinner. 

Selv om du er homo så trenger du ikke være feminin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 13.37):

Homofile pleier å ha et sånt der regnbueflagg liggende gjemt en eller annen plass. Du får lete etter det. 

Anonymkode: ce4f3...02d

LOL nei 😂

Anonymkode: 2f82c...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...