Gå til innhold

Hvor vanlig er det at gutter som gamer er homofile?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts, du er forferdelig fordomsfull og totalt uvitende om alt du nevner.

Feminint å game? Homofile er feminine? Fotballspiller er heterofile? 

Hvorfor er det i det hele tatt vintig for deg å «fastslå at han har en heterofil legning»?

GÅ PÅ SKOLEN OG LES AVISER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er veldig vanlig😊 Gamere kalles ofte "gaymers", og det er det en grunn til: 

 

hhykxxznwzl11.jpg

Anonymkode: 1d244...3ea

Da er 11 av 13 gutter i klassen til sønnen min homofile. Tror ikke du får den statistikken til å stemme....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være det dummeste innlegget jeg har sett på lenge

Anonymkode: bec49...f55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en god del gamere, ingen av de homofile så vidt jeg vet. 

Anonymkode: db4d0...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare tanker.... Homofile er kanskje ikke så annerledes enn heterofile, altså...Folk er folk 🙄🙄

Anonymkode: 25af3...f82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (8 minutter siden):

Ts, du er forferdelig fordomsfull og totalt uvitende om alt du nevner

TS, troller jo høyst sannsynlig, så ikke gå rett på limpinnen og lå deg provosere. Spørsmålet i seg selv er egentlig ikke så fjernt. Du vil nok fort se at det faktisk blir litt forskjell på hva folk velger som hobbyer/jobb og mye annet hvis man har "legning" som basis og godt nok grunnlag å statistisk. (evt. generalisere på)

 

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 4 gamere i hus, ingen er homofile... På jobben min finnes mange gamere osv.... Ingen er homofile! Nå har jeg ikke noe imot homofile, men dette var for å poengtere at man ikke kan "sette folk" i båse! 

Anonymkode: 25af3...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette må være det dummeste innlegget jeg har sett på lenge

Anonymkode: bec49...f55

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (1 minutt siden):

TS, troller jo høyst sannsynlig, så ikke gå rett på limpinnen og lå deg provosere. Spørsmålet i seg selv er egentlig ikke så fjernt. Du vil nok fort se at det faktisk blir litt forskjell på hva folk velger som hobbyer/jobb og mye annet hvis man har "legning" som basis og godt nok grunnlag å statistisk. (evt. generalisere på)

 

Ingen problemer med å se dette, men det er mange som tar slike innlegg så bokstavelig, at de tror gamere faktisk er homofile, fordi noen her sa det..... 

Anonymkode: 25af3...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (3 minutter siden):

TS, troller jo høyst sannsynlig, så ikke gå rett på limpinnen og lå deg provosere. Spørsmålet i seg selv er egentlig ikke så fjernt. Du vil nok fort se at det faktisk blir litt forskjell på hva folk velger som hobbyer/jobb og mye annet hvis man har "legning" som basis og godt nok grunnlag å statistisk. (evt. generalisere på)

 

Etter noen måneder med kommentarfeltsidioter i avisene, Trump-tilhengere, Konspirasjonsteroretikere og andre fanatikere med mer så er det bevist at det faktisk ikke er grenser for hvor uopplyst eller dum man kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/24/2021 at 10:52 PM, AnonymBruker said:

Bekymrer meg overhodet ikke. Men er vel lov å være nysgjerrig? Er også nysgjerrig på mange andre ting, Feks hvilken jobb han ender opp i. Men det får bli en annen tråd. Nå lurte jeg på det med gaming og homofile. Om det er vanlig. 

Anonymkode: 98628...208

Tja, du kan jo Google Victor Sotberg. Han er riktignok bifil, men i forhold med en mann.

Anonymkode: 2a54b...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (13 minutter siden):

Da er 11 av 13 gutter i klassen til sønnen min homofile. Tror ikke du får den statistikken til å stemme....

Du må spørre Sony hvordan de regner ut denne statistikken. Men det er ganske kjent sak at Playstation er den mest LGBT-inkluderende spillkonsollen. De har til og med offisiell Gaystation Edition. Tallene for PC og andre konsoller kan være annerledes.

 

2617529-6694304189-GaySt.jpg

Anonymkode: 1d244...3ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotemor skrev (1 minutt siden):

Etter noen måneder med kommentarfeltsidioter i avisene, Trump-tilhengere, Konspirasjonsteroretikere og andre fanatikere med mer så er det bevist at det faktisk ikke er grenser for hvor uopplyst eller dum man kan være. 

Jada, det finnes konspiratører på alle sider, og jeg biter ofte jeg også. Men denne var veldig åpenlys. Og NEI, jeg tror faktisk ikke det finnes "grenser" lengre i disse dager, dessverre... 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingen problemer med å se dette, men det er mange som tar slike innlegg så bokstavelig, at de tror gamere faktisk er homofile, fordi noen her sa det..... 

Anonymkode: 25af3...f82

Det er det omtrentlig INGEN som tror...  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må spørre Sony hvordan de regner ut denne statistikken. Men det er ganske kjent sak at Playstation er den mest LGBT-inkluderende spillkonsollen. De har til og med offisiell Gaystation Edition. Tallene for PC og andre konsoller kan være annerledes.

 

2617529-6694304189-GaySt.jpg

Anonymkode: 1d244...3ea

Det har lite med barn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙌 denne tråden får meg til å tenke på:

"Du du du, du du du. Opp med håret, sånn som vi! " 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda en tråd for å stigmatisere gamere....flott

Seksuell legning og interaktive underholdnings-hobbyer har ingen relevans med hverandre forøvrig.

Anonymkode: ae2e0...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt tegning bli omtalt som en feminin hobby? har heller aldri hørt noen knytte gaming til heterofile. Er nok mange homofile som gamer også. Dette var et sært innlegg. Mistenker trolling.

Anonymkode: cb3be...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enda en tråd for å stigmatisere gamere....flott

Seksuell legning og interaktive underholdnings-hobbyer har ingen relevans med hverandre forøvrig.

Anonymkode: ae2e0...e55

Morsomt at du mener homofili er et stigma..

Anonymkode: cb3be...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enda en tråd for å stigmatisere gamere....flott

Seksuell legning og interaktive underholdnings-hobbyer har ingen relevans med hverandre forøvrig.

Anonymkode: ae2e0...e55

Slapp helt av. Ingen som stigmatiserer "gamere" her... Det er (mest sannsynlig) en trolle-tråd, men "teamet" i seg selv er fortsatt litt interessant. 

Det skulle ikke forundre meg om seksuell legning og hobby/underholdning/andre interesser o.l. har noe med hverandre å gjøre. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...