Gå til innhold

Hvorfor gifter menn seg når de bare er utro uansett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor står det at jeg oppsøker gifte menn? Dette er informasjon som gjerne kommer etter vi har hatt sex. Alle sier de er single eller i åpent forhold, men så kommer sannheten frem etter hvert. 

Anonymkode: 967ca...0c0

Så ikke at det sto noe om at det var info som kom frem etter sex.

 

 

Endret av Smeltemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan synes det er ille likevel, for man har det jo det i bakhodet tanker som «hva hvis situasjonen var snudd, og det var jeg som var gift med han». 
 

Fra et egoistisk perspektiv så er det ikke ille for den single jenta som får en gift mann. Men det er jo ille for jenta hvis hun får følelser for han og han fortsatt velger kona, og det er jo ille å tenke på at kona blir bedratt, selv om man selv nyter det. 

Anonymkode: 34149...29e

Fra mitt perspektiv så syns jeg det er trist at de bedrar konene sine. For meg er det kun sex, jeg driter egentlig fullstendig i mannen så lenge jeg bare får meg et knull. Men så blir jeg jo litt nysgjerrig på de som er gift, hvorfor de er utro og sånt. Og som oftest avviser jeg de videre og presiserer hvor patetiske de er. Jeg har ikke blitt forelsket i en gift mann så har ikke erfaring med det. 

Anonymkode: 967ca...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Poenget er jo at disse mennene ikke er glad i konene sine når de sårer dem på den måten de gjør. Eller de gjør mye galt og tenker at "hun finner det ikke ut uansett", så finner kona det ut og da er det ramaskrik. Og da har de liksom så dårlig samvittighet, selv om de faktisk gir faen. 

Jeg fikk kona til en av mennene jeg har ligget med på døra her en dag. Endte opp med å måtte trøste henne. Lå så klart ikke med mannen hennes igjen (jeg visste ikke at han var gift heller). Søt og nydelig dame som kunne fått hvem som helst, og mye penere enn meg, men eldre. 

Jo, du er et menneske uten omtanke når du konstant gjør dumme og egoistiske ting, og bedrar partneren din. Da er du faen meg dum. 

Anonymkode: 967ca...0c0

Mitt poeng er at det ikke alltid er svart hvitt. Hvis en mann går hjemme og ikke får seg noe, uansett hvem sin skyld det er, så vil ganske mange benytte seg av en mulighet hvis den byr seg. Og hvis det er fordi konen sliter psykisk og ikke kommer til å finne seg en ny mann, så er det hva jeg vil kalle formidlende omstendigheter. Han kan liksom ikke bare kaste henne ut for å tilfredstille egne behov. Det betyr ikke at det er stjerne i boka. Noen ganger er bare livet kjipt.

Åpenbare drittsekker som gjør det gang på gang er selvsagt noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den samme som har opprettet tråden om at utroskap bør være ulovlig?

Anonymkode: 6e54d...26a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du den samme som har opprettet tråden om at utroskap bør være ulovlig?

Anonymkode: 6e54d...26a

Det er nok ikke meg, nei. Jeg har ikke opplevd utroskap selv, men opplever at mennene jeg er med, er utro. 

Smeltemann skrev (2 minutter siden):

Mange damer går kun etter gifte menn,ser dere en giftering er dere som klegger.

Ja, for det er damer sin skyld at mennene er utro? La meg gjette, du er utro selv og mener at det er de klengete damene sine feil? 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestefrue

Heldigvis ikke alle som er sånn! Kjenner mange lykkelige ektepar og har det selv veldig bra med min mann som er trofast og som jeg stoler på. Kjenner også mange bra menn som respekterer og verdsetter andre mennesker og som jeg er ganske sikker på at aldri ville lastet ned tindrer hvis de hadde fått seg kjæreste. 

Jeg aner ikke hvorfor folk som ikke egentlig vil være monogame gifter seg. Om de blir sånn og ikke var sånn da de ble gift, om de tror de må gifte seg, om de bare ikke eier moral og karakter og tenker at de kan få i pose og sekk? Aner virkelig ikke, helt enig i at det er rart. Generelt føler jeg at mye i samfunnet koker sex ned til å ikke bety noenting, vet ikke om det kan være en faktor til at folk blir drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlsenHansen skrev (16 minutter siden):

Det er lett å si du. Jeg har problemer med å gi slipp på venner man for lengst har vokst i fra. Kunne bare forestilt meg hvordan det hadde vært med en kone jeg var glad i, selv om ekteskapet var i dass. Det er ikke sånn at hver gang mennesker gjør noe dumt eller egoistisk så er det fordi de er jævler helt uten omtanke.

Jeg synes ikke det er verre enn å bedra noen. Har jo levd et liv jeg også, så er ikke ukjent det du snakker om. Og jeg gjør en av to: prøve så godt vi kan i fellesskap å fikse problemene, eller gå. Ja det er grusomt der og da, men mye bedre i lengden. Man slipper å leve med svik oppå alt i tillegg. 

Anonymkode: 6d472...a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Folk er for raske med å gifte seg og stifte familie,sikkert. De er superforelska, tror det varer evig og gifter seg på toppen av rusen. Folk er naive når det kommer til hva er ekteskap og hverdagsliv innebærer. Og folk gir opp med det samme de møter litt motstand og forholdet ikke går på skinner. 

Anonymkode: c676b...e6a

Riktig. Og den samme naiviteten gjelder ift å få barn også.

Anonymkode: d7fd0...121

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gifter seg pga fomo. De tror de må gjøre det nå eller aldri. Redd for å gå glipp av noe. Redde for å bli gamle alene. Hjelper ikke når sinte menn som Jordan Peterson sier at noe av det dummeste du kan gjøre som mann er å ikke gifte deg. 

Anonymkode: 7d4d7...0c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fra mitt perspektiv så syns jeg det er trist at de bedrar konene sine. For meg er det kun sex, jeg driter egentlig fullstendig i mannen så lenge jeg bare får meg et knull. Men så blir jeg jo litt nysgjerrig på de som er gift, hvorfor de er utro og sånt. Og som oftest avviser jeg de videre og presiserer hvor patetiske de er. Jeg har ikke blitt forelsket i en gift mann så har ikke erfaring med det. 

Anonymkode: 967ca...0c0

Det samme tenker jeg! Men jeg prøver å heller «drite i» kona hans (selv om jeg innerst inne synes synd på henne) men man blir jo «gal» hvis man skal gå rundt å tenke at man er med på å ødlegge et forhold, spesielt hvis det er barn i bildet, så når det har skjedd så har jeg prøvd å ikke fokusere på det, bare tenke på han som singel, hihi😊Det er jo egentlig han som ødelegger sitt eget forhold😆så vi kan ta det lugnt🍹

Jeg blir også nysgjerrig på hvorfor de velger å være utro, ofte kommer det noen unnskyldinger først, før jeg får vite sannheten. Og som regel har de det jo ganske fint hjemme egentlig. Når jeg er lei pleier jeg også å hinte til hvor patetiske de er, eller legger opp samtalen sånn at de får dårlig samvittighet. Bare fordi det til slutt irriterer meg.. 

Jeg har heller ikke blitt direkte forelsket, men hendt jeg har blitt betatt, spesielt om mannen er relativt ung, solbrun hud, liker å trene og er kjekk! Var en gang en dame avslørte meg, jeg fortalte det som det var, mannen nektet, hun valgte å stole mer på han fordi hun ikke kjente meg sa hun😂jaja 
 

Anonymkode: 34149...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det samme tenker jeg! Men jeg prøver å heller «drite i» kona hans (selv om jeg innerst inne synes synd på henne) men man blir jo «gal» hvis man skal gå rundt å tenke at man er med på å ødlegge et forhold, spesielt hvis det er barn i bildet, så når det har skjedd så har jeg prøvd å ikke fokusere på det, bare tenke på han som singel, hihi😊Det er jo egentlig han som ødelegger sitt eget forhold😆så vi kan ta det lugnt🍹

Jeg blir også nysgjerrig på hvorfor de velger å være utro, ofte kommer det noen unnskyldinger først, før jeg får vite sannheten. Og som regel har de det jo ganske fint hjemme egentlig. Når jeg er lei pleier jeg også å hinte til hvor patetiske de er, eller legger opp samtalen sånn at de får dårlig samvittighet. Bare fordi det til slutt irriterer meg.. 

Jeg har heller ikke blitt direkte forelsket, men hendt jeg har blitt betatt, spesielt om mannen er relativt ung, solbrun hud, liker å trene og er kjekk! Var en gang en dame avslørte meg, jeg fortalte det som det var, mannen nektet, hun valgte å stole mer på han fordi hun ikke kjente meg sa hun😂jaja 
 

Anonymkode: 34149...29e

:kvalm:

Anonymkode: 3684a...8a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er ikke utro, det er å generalisere. 
 

Anonymkode: af471...b86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du vet INGENTING. Hvordan tror du at du kan vite slike ting? 

Anonymkode: 967ca...0c0

Utifra hvordan du svarer i denne tråden så vet jeg at du IKKE henger med kvalitetsmenn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De legger nok helst på og bruker sympati- og "Jeg er en Pappa-martyren som ofrer min lykke for mine barn!"-triks for å enklere få sex av andre kvinner. De aller fleste kvinner takker jo i utgangspunktet nei til sex med en gift/samboende mann så må gjerne litt løgner til normalt sett for å få snøret i bånn. Syns det blir feil å bare legge skylden på mennene alene. Det er gjerne kvinnene som insisterer på både ekteskap og barn der de velger å overse alle tegn på usikkerhet hos en mann. Det er heller ikke vanskelig å merke at noen er utro når man bor sammen, så mange kvinner er åpenbart villig til å se gjennom fingrene med både det ene og det andre for å slippe være alene. Hvorfor skal ikke menn være utro når de fleste kvinner tilgir det? Der er jo og en god der kvinner der ute som blir sammen med menn som åpenbart er en flørt der kona/samboer klamrer seg til en ønskedrøm om at det det lure smilet til mannen er forbeholdt henne, mens  han helteaktig deler både smil og sex med alle som skulle takke ja fordi han har SÅ mye kjærlighet å gi til verdens kvinner. Ofte har kvinner bare seg selv å takke og det er 2 parter som har et valg om å gå i et forhold. 

Anonymkode: 7454a...cb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er nok ikke meg, nei. Jeg har ikke opplevd utroskap selv, men opplever at mennene jeg er med, er utro. 

Ja, for det er damer sin skyld at mennene er utro? La meg gjette, du er utro selv og mener at det er de klengete damene sine feil? 

Anonymkode: 967ca...0c0

Nei aldri vært utro,jeg er tro til døden skiller oss ad🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Snakket med en kar her om dagen som sa at han giftet seg fordi han var forelsket og ble blind på personlighetsproblemene til dama. Hun snakker rett og slett ikke lenger. Hun fungerer ikke i sosiale settinger. Det er så ille at han blir flau over å ta henne med i selskap og nå er han ensom fordi han gradvis ble mer isolert med henne. Hun er også så underdanig at det ikke går an. Han hadde en venn på besøk og så spurte hun mannen hennes om hun fikk lov til å snakke om politikk. 
Denne vennen tolket dette som om hun var underkuet og ble mishandlet av mannen. Så den vennen forsvant for alltid. Smertefullt. Han endte opp med å begå utroskap...

Skulle vært et fag på skolen som lærte folk opp i alle feilene voksne gjør som fører til utrolig mye smerte...

 

Anonymkode: 7d4d7...0c7

Hvorfor skiller han seg ikke? Han må jo være dum som orker å fortsette med dette.

Anonymkode: 82315...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han er jo så hjerterå som det går an når han er utro mot henne! Altså herregud, kom ikke her å fremstill han der som en ridder på hvit hest når han er en drittsekk som ikke gikk ifra henne. I stedet så går han bak ryggen på henne og lager en falsk virkelighet for henne. 

Anonymkode: 967ca...0c0

Hvorfor har du sex med en mann som du synes behandler kona hjerterått? Det kan ikke jeg forstå. Du er jo en del av denne falske virkeligheten for henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Prøver å forstå meg på dette. Hvorfor gifter menn seg, når de uansett bare vil fortsette å ha sex med andre? Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å forstå dette. Jeg vil ikke høre gnålet om barn og familieliv, for mennene hater jo alt dette....? 

Har de siste årene vært mye på Tinder bare for å få ligg, og diverse datingsider. Og så og si alle mennene jeg har vært med, har vært gift. De gnåler om lite sex i forholdet, masete unger og et ulykkelig liv. Sier til dem at ja men herregud så ta ut skilsmisse da? Nei, må holde sammen for barna og bla bla bla... Ja, hva med kona di som du går bak ryggen på? Nesh, hun finner det ikke ut uansett...

Anonymkode: 967ca...0c0

Hei, jeg er en av disse mennene som har andre damer. Jeg har nok gitt mange av de samme historiene som du har hørt om holder bare sammen for barna osv. Sannheten er at jeg har andre damer bare fordi det er min seksuelle legning å ønske å ha flere damer. Det er vanlig for bavianer som vi er ganske genetisk lik til at det er en alfa hann som har en liten flokk med kvinner. Hadde det vært lov og akseptert ville nok mange mennesker også levd slik. Jeg ville i alle fall ønsket å ha flere koner. Så det handler ikke for min del om mangel på forpliktelse. Jeg passer godt på min kone, vil henne godt og beskytter henne. Jeg har ingen planer om å forlate henne. Jeg har hatt korte og lengre forhold til andre kvinner samtidig. Jeg elsker også disse. Så den enkle forklaringen som svært få kvinner forstår er at svært mange menn er poliamorøs av natur. Det at de har sex med andre kvinner betyr ikke at de er mindre glad og i nummer 1.

Anonymkode: d7c49...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei, jeg er en av disse mennene som har andre damer. Jeg har nok gitt mange av de samme historiene som du har hørt om holder bare sammen for barna osv. Sannheten er at jeg har andre damer bare fordi det er min seksuelle legning å ønske å ha flere damer. Det er vanlig for bavianer som vi er ganske genetisk lik til at det er en alfa hann som har en liten flokk med kvinner. Hadde det vært lov og akseptert ville nok mange mennesker også levd slik. Jeg ville i alle fall ønsket å ha flere koner. Så det handler ikke for min del om mangel på forpliktelse. Jeg passer godt på min kone, vil henne godt og beskytter henne. Jeg har ingen planer om å forlate henne. Jeg har hatt korte og lengre forhold til andre kvinner samtidig. Jeg elsker også disse. Så den enkle forklaringen som svært få kvinner forstår er at svært mange menn er poliamorøs av natur. Det at de har sex med andre kvinner betyr ikke at de er mindre glad og i nummer 1.

Anonymkode: d7c49...748

For en arrogant dritt du er!

Dere tyr jo også lett til knyttneven om den lille fruen skulle finne på å snakke litt for lenge med en annen mann på en fest eller noe. Det er også i din primitive natur.

Synet på kvinnen som en jævla ting er bare til å spy av. For kona di er kun det; kona di, hushjelp og en god mor?? Hun har nøyaktig de samme drifter som deg, men alt du ser er en et ikkemenneske som kun er behagelig å ha i nærheten for alle praktiske oppgaver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...