Gå til innhold

Hvorfor gifter menn seg når de bare er utro uansett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OlsenHansen skrev (Akkurat nå):

Skille seg fra en kone som sliter? Ikke alle menn som er så hjerterå.

Han er jo så hjerterå som det går an når han er utro mot henne! Altså herregud, kom ikke her å fremstill han der som en ridder på hvit hest når han er en drittsekk som ikke gikk ifra henne. I stedet så går han bak ryggen på henne og lager en falsk virkelighet for henne. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ynkelig fyr, han kunne jo bare tatt ut skilsmisse? Han brydde seg jo ikke om henne i utgangspunktet så hva var problemet? 

Anonymkode: 967ca...0c0

De har barn sammen og hun er fra Alaska. Så han var redd for å miste barna fra livet sitt ved en skilsmisse.

Anonymkode: 7d4d7...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Har ingenting med tråden å gjøre. Her handler det om utro menn, opprett egen tråd om dere vil snakke om dette. 

Anonymkode: 967ca...0c0

Bare påpeker hvor hyklerske kvinner er når det kommer til utroskap.

Anonymkode: 897d4...0c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er jo så hjerterå som det går an når han er utro mot henne! Altså herregud, kom ikke her å fremstill han der som en ridder på hvit hest når han er en drittsekk som ikke gikk ifra henne. I stedet så går han bak ryggen på henne og lager en falsk virkelighet for henne. 

Anonymkode: 967ca...0c0

Hvite hester er det få av i den verden, men det er da stor forskjell på å forlate en kone man føler trenger seg, og det å ha seg i skjul. Ja kanskje kona synes det er greit hvis hun føler hun ikke strekker til selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mange lumpne kvinnfolk der ute. De sender mld til opptatte menn og vil møte dem. Eller ha chatteforhold.

Anonymkode: 68487...e87

Sant, men de er single. Det er de som er i forhold som har ansvaret for å holde seg unna fristelser.

Anonymkode: 34149...29e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OlsenHansen skrev (5 minutter siden):

Skille seg fra en kone som sliter? Ikke alle menn som er så hjerterå.

Hjerterå? Hvor er logikken? Er jo enda mer hjerterått og være utro og gå bak ryggen. Da er det bedre å gå, så begge kan få muligheten til å få et godt liv. 

Anonymkode: 6d472...a58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlsenHansen skrev (3 minutter siden):

Hvite hester er det få av i den verden, men det er da stor forskjell på å forlate en kone man føler trenger seg, og det å ha seg i skjul. Ja kanskje kona synes det er greit hvis hun føler hun ikke strekker til selv.

Nei. Det er faktisk ingen forskjell. Det er bedre å gå fra kona si enn å la henne tro at mannen er trofast. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (2 minutter siden):

Alle menn er ikke utro! 
 

det bare virker sånn på kvinneguiden

Kanskje du bør ta en telefon eller melding til norske og utenlandsk sexarbeidere i Norge. Flere men  er utro enn det «statistikken» på kvinneguiden viser. De fleste utroskap som er begått av menn er veldig godt skjult og kvinnen i forholdet lever lykkelig-uviten, med nok oppmerksomhet og sex fra mannen, selv om han knuller andre. 

Anonymkode: 34149...29e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjerterå? Hvor er logikken? Er jo enda mer hjerterått og være utro og gå bak ryggen. Da er det bedre å gå, så begge kan få muligheten til å få et godt liv. 

Anonymkode: 6d472...a58

Det er lett å si du. Jeg har problemer med å gi slipp på venner man for lengst har vokst i fra. Kunne bare forestilt meg hvordan det hadde vært med en kone jeg var glad i, selv om ekteskapet var i dass. Det er ikke sånn at hver gang mennesker gjør noe dumt eller egoistisk så er det fordi de er jævler helt uten omtanke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlsenHansen skrev (Akkurat nå):

Det er lett å si du. Jeg har problemer med å gi slipp på venner man for lengst har vokst i fra. Kunne bare forestilt meg hvordan det hadde vært med en kone jeg var glad i, selv om ekteskapet var i dass. Det er ikke sånn at hver gang mennesker gjør noe dumt eller egoistisk så er det fordi de er jævler helt uten omtanke.

Poenget er jo at disse mennene ikke er glad i konene sine når de sårer dem på den måten de gjør. Eller de gjør mye galt og tenker at "hun finner det ikke ut uansett", så finner kona det ut og da er det ramaskrik. Og da har de liksom så dårlig samvittighet, selv om de faktisk gir faen. 

Jeg fikk kona til en av mennene jeg har ligget med på døra her en dag. Endte opp med å måtte trøste henne. Lå så klart ikke med mannen hennes igjen (jeg visste ikke at han var gift heller). Søt og nydelig dame som kunne fått hvem som helst, og mye penere enn meg, men eldre. 

Jo, du er et menneske uten omtanke når du konstant gjør dumme og egoistiske ting, og bedrar partneren din. Da er du faen meg dum. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje du bør ta en telefon eller melding til norske og utenlandsk sexarbeidere i Norge. Flere men  er utro enn det «statistikken» på kvinneguiden viser. De fleste utroskap som er begått av menn er veldig godt skjult og kvinnen i forholdet lever lykkelig-uviten, med nok oppmerksomhet og sex fra mannen, selv om han knuller andre. 

Anonymkode: 34149...29e

Sikkert endel menn som er utro, men overhode ikke alle.. Det er tåpelig å generalisere alle menn på den måten. 

det finnes mange menn der ute med moralsk standard. Det finnes menn som setter familien sin over alt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (Akkurat nå):

Sikkert endel menn som er utro, men overhode ikke alle.. Det er tåpelig å generalisere alle menn på den måten. 

det finnes mange menn der ute med moralsk standard. Det finnes menn som setter familien sin over alt. 

Kanskje mens de er utro, ja. En hvilken som helst mann, uansett alder, velger ei dame fremfor alt. Sex er ekstremt viktig for menn. Du har et forvridd syn på verdenen og menn om du tror noe annet. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rucula skrev (1 minutt siden):

Sikkert endel menn som er utro, men overhode ikke alle.. Det er tåpelig å generalisere alle menn på den måten. 

det finnes mange menn der ute med moralsk standard. Det finnes menn som setter familien sin over alt. 

Etter min erfaring er flesteparten utro, eller i stand til det, bare jeg sender en litt for hyggelig melding, eller viser litt oppmerksomhet til han på byen/jobb/andre steder.

Anonymkode: 34149...29e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Etter min erfaring er flesteparten utro, eller i stand til det, bare jeg sender en litt for hyggelig melding, eller viser litt oppmerksomhet til han på byen/jobb/andre steder.

Anonymkode: 34149...29e

Samme med min erfaring. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Prøver å forstå meg på dette. Hvorfor gifter menn seg, når de uansett bare vil fortsette å ha sex med andre? Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å forstå dette. Jeg vil ikke høre gnålet om barn og familieliv, for mennene hater jo alt dette....? 

Har de siste årene vært mye på Tinder bare for å få ligg, og diverse datingsider. Og så og si alle mennene jeg har vært med, har vært gift. De gnåler om lite sex i forholdet, masete unger og et ulykkelig liv. Sier til dem at ja men herregud så ta ut skilsmisse da? Nei, må holde sammen for barna og bla bla bla... Ja, hva med kona di som du går bak ryggen på? Nesh, hun finner det ikke ut uansett...

Anonymkode: 967ca...0c0

Du synes ikke utroskap er så ille, når du oppsøker gifte menn 😏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smeltemann skrev (Akkurat nå):

Du synes ikke utroskap er så ille, når du oppsøker gifte menn 😏

Hvor står det at jeg oppsøker gifte menn? Dette er informasjon som gjerne kommer etter vi har hatt sex. Alle sier de er single eller i åpent forhold, men så kommer sannheten frem etter hvert. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter min erfaring er flesteparten utro, eller i stand til det, bare jeg sender en litt for hyggelig melding, eller viser litt oppmerksomhet til han på byen/jobb/andre steder.

Anonymkode: 34149...29e

Kanskje det er noe med folka du henger med da.. 

jeg vet om mange kvalitets menn som ikke hadde bedratt dama si uansett hvordan du så ut. 
 

dette blir en veldig meningsløs og uintelligent debatt kjenner jeg

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Du synes ikke utroskap er så ille, når du oppsøker gifte menn 😏

Man kan synes det er ille likevel, for man har det jo det i bakhodet tanker som «hva hvis situasjonen var snudd, og det var jeg som var gift med han». 
 

Fra et egoistisk perspektiv så er det ikke ille for den single jenta som får en gift mann. Men det er jo ille for jenta hvis hun får følelser for han og han fortsatt velger kona, og det er jo ille å tenke på at kona blir bedratt, selv om man selv nyter det. 

Anonymkode: 34149...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rucula skrev (Akkurat nå):

Kanskje det er noe med folka du henger med da.. 

jeg vet om mange kvalitets menn som ikke hadde bedratt dama si uansett hvordan du så ut. 
 

dette blir en veldig meningsløs og uintelligent debatt kjenner jeg

 

Du vet INGENTING. Hvordan tror du at du kan vite slike ting? 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...