Gå til innhold

Hvorfor gifter menn seg når de bare er utro uansett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å forstå meg på dette. Hvorfor gifter menn seg, når de uansett bare vil fortsette å ha sex med andre? Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å forstå dette. Jeg vil ikke høre gnålet om barn og familieliv, for mennene hater jo alt dette....? 

Har de siste årene vært mye på Tinder bare for å få ligg, og diverse datingsider. Og så og si alle mennene jeg har vært med, har vært gift. De gnåler om lite sex i forholdet, masete unger og et ulykkelig liv. Sier til dem at ja men herregud så ta ut skilsmisse da? Nei, må holde sammen for barna og bla bla bla... Ja, hva med kona di som du går bak ryggen på? Nesh, hun finner det ikke ut uansett...

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror helt ærlig mange menn ikke vil gifte seg, men damer stiller det som et krav om å fortsette å være sammen. Så mennene går med på det med en blanding av feighet og motvilje, fordi de instinktivt ikke vil at en annen mann skal ta dama.

Anonymkode: 7d4d7...0c7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ha mye oppmerksomhet. De fungerer ikke uten ros og skryt. Glemmer kona dette så kikker de på andre kvinner, sender meldinger og flørter med andre kvinnfolk. For å booste egoet og selvtilliten sin.

Anonymkode: 68487...e87

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror helt ærlig mange menn ikke vil gifte seg, men damer stiller det som et krav om å fortsette å være sammen. Så mennene går med på det med en blanding av feighet og motvilje, fordi de instinktivt ikke vil at en annen mann skal ta dama.

Anonymkode: 7d4d7...0c7

Det kan så klart hende, men så leser man jo om de mennene som påstår at de er ensomme og vil gifte seg. Men det er vel bare et dekk for at de vil ha sex, og tror at om de gifter seg så får de sex i pose og sekk? 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De må ha mye oppmerksomhet. De fungerer ikke uten ros og skryt. Glemmer kona dette så kikker de på andre kvinner, sender meldinger og flørter med andre kvinnfolk. For å booste egoet og selvtilliten sin.

Anonymkode: 68487...e87

Betviler at løsningen er å gi disse mennene sex og oppmerksomhet. Finnes jo de som er utro selv om de har "alt" på hjemmebane, har vært med noen av de også. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange får ikke oppmerksomhet av andre kvinner før de gifter seg. Da skal de plutselig ha ham. Og da er det mange som faller for ny fristelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er for raske med å gifte seg og stifte familie,sikkert. De er superforelska, tror det varer evig og gifter seg på toppen av rusen. Folk er naive når det kommer til hva er ekteskap og hverdagsliv innebærer. Og folk gir opp med det samme de møter litt motstand og forholdet ikke går på skinner. 

Anonymkode: c676b...e6a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn er sånn da. Tror du bare har vært uheldig. 
Når det er sagt er det mange svake menn der ute, som adlyder dama si i ett og alt. Også når det kommer til en så viktig ting som å gifte seg, ser det ut til. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgeline skrev (Akkurat nå):

Ikke alle menn er sånn da. Tror du bare har vært uheldig. 
Når det er sagt er det mange svake menn der ute, som adlyder dama si i ett og alt. Også når det kommer til en så viktig ting som å gifte seg, ser det ut til. 
 

Nja, jeg har absolutt statistikken på min side. Det har mange andre kvinner også. Jeg tror ikke en mann kan gå gjennom et forhold uten å være utro eller bryte regler som er satt i en relasjon.

Jeg har ikke vært uheldig, det er jo ikke meg det går utover.

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle de gifte folkene jeg vet, så er det mest kvinnfolk som har vært utro.


Men igjen, ikke påpek at bare menn er utro.. kvinner er også.

Anonymkode: 415a4...231

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av alle de gifte folkene jeg vet, så er det mest kvinnfolk som har vært utro.


Men igjen, ikke påpek at bare menn er utro.. kvinner er også.

Anonymkode: 415a4...231

Ja men nå handler denne tråden om utro menn. Ikke utro kvinner. Ikke hvem som er verst. Det handler om utro menn. Lag en egen tråd om du vil snakke om kvinner, herregud... 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan så klart hende, men så leser man jo om de mennene som påstår at de er ensomme og vil gifte seg. Men det er vel bare et dekk for at de vil ha sex, og tror at om de gifter seg så får de sex i pose og sekk? 

Anonymkode: 967ca...0c0

Snakket med en kar her om dagen som sa at han giftet seg fordi han var forelsket og ble blind på personlighetsproblemene til dama. Hun snakker rett og slett ikke lenger. Hun fungerer ikke i sosiale settinger. Det er så ille at han blir flau over å ta henne med i selskap og nå er han ensom fordi han gradvis ble mer isolert med henne. Hun er også så underdanig at det ikke går an. Han hadde en venn på besøk og så spurte hun mannen hennes om hun fikk lov til å snakke om politikk. 
Denne vennen tolket dette som om hun var underkuet og ble mishandlet av mannen. Så den vennen forsvant for alltid. Smertefullt. Han endte opp med å begå utroskap...

Skulle vært et fag på skolen som lærte folk opp i alle feilene voksne gjør som fører til utrolig mye smerte...

 

Anonymkode: 7d4d7...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gifter kvinner seg når de bare er utro uansett ?

Anonymkode: 897d4...0c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange lumpne kvinnfolk der ute. De sender mld til opptatte menn og vil møte dem. Eller ha chatteforhold.

Anonymkode: 68487...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor gifter kvinner seg når de bare er utro uansett ?

Anonymkode: 897d4...0c2

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange lumpne kvinnfolk der ute. De sender mld til opptatte menn og vil møte dem. Eller ha chatteforhold.

Anonymkode: 68487...e87

Har ingenting med tråden å gjøre. Her handler det om utro menn, opprett egen tråd om dere vil snakke om dette. 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du skulle brukt "Hvorfor gifter damer/menn seg når de bare er utro uansett".

 

Anonymkode: 415a4...231

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nja, jeg har absolutt statistikken på min side. Det har mange andre kvinner også. Jeg tror ikke en mann kan gå gjennom et forhold uten å være utro eller bryte regler som er satt i en relasjon.

Jeg har ikke vært uheldig, det er jo ikke meg det går utover.

Anonymkode: 967ca...0c0

Du tror det er umulig for en mann å være i et forhold uten å være utro? Da er vi uenige. 
Dette går vel så mye på personlighet som kjønn, tror jeg. 
Jeg tror alle kan være utro, gitt omstendighetene. Men det betyr likevel ikke at det skjer med alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakket med en kar her om dagen som sa at han giftet seg fordi han var forelsket og ble blind på personlighetsproblemene til dama. Hun snakker rett og slett ikke lenger. Hun fungerer ikke i sosiale settinger. Det er så ille at han blir flau over å ta henne med i selskap og nå er han ensom fordi han gradvis ble mer isolert med henne. Hun er også så underdanig at det ikke går an. Han hadde en venn på besøk og så spurte hun mannen hennes om hun fikk lov til å snakke om politikk. 
Denne vennen tolket dette som om hun var underkuet og ble mishandlet av mannen. Så den vennen forsvant for alltid. Smertefullt. Han endte opp med å begå utroskap...

Skulle vært et fag på skolen som lærte folk opp i alle feilene voksne gjør som fører til utrolig mye smerte...

 

Anonymkode: 7d4d7...0c7

Ynkelig fyr, han kunne jo bare tatt ut skilsmisse? Han brydde seg jo ikke om henne i utgangspunktet så hva var problemet? 

Anonymkode: 967ca...0c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ynkelig fyr, han kunne jo bare tatt ut skilsmisse? Han brydde seg jo ikke om henne i utgangspunktet så hva var problemet? 

Anonymkode: 967ca...0c0

Skille seg fra en kone som sliter? Ikke alle menn som er så hjerterå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...