Dame1989 Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #141 Del Skrevet 8. mars 2021 Atticmess skrev (4 timer siden): Ååh.. Håper det går bra med deg Takk Jeg hadde så håp denne gangen. Kjente noen prosent ømme bryster til mornimgen, men det må være pga noe annet. Vanskelig å se fremover. Å begynne å regne seg ned fra 35 (32+3) dager igjen, er liksom alt hverdagen handler om nå. Jeg har jo lyst til å unngå ivf og miste 100 000 kr, men ser ut som at det er veien nå. Vi har truffet på el hver eneste måned. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble gravid så raskt første gangen. Kan Cytotec behandlingen ha ødelagt noe der nede? Nå håper jeg bare på en tidlig mens, men skal ikke komme før torsdag + blir nok noen dager forsiket pga progesteron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #142 Del Skrevet 8. mars 2021 HannaNO skrev (9 minutter siden): Sender deg en god klem 💕 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. mars 2021 #143 Del Skrevet 8. mars 2021 Nei nei, så utrolig kjedelig at ikke testen bare kan bli positiv da!! Det hadde virkelig vært din tur nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #144 Del Skrevet 8. mars 2021 Amatariel skrev (47 minutter siden): Nei nei, så utrolig kjedelig at ikke testen bare kan bli positiv da!! Det hadde virkelig vært din tur nå altså Ja, enig Får bare begynne å tenke på neste måned Lykke til til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 8. mars 2021 #145 Del Skrevet 8. mars 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #146 Del Skrevet 9. mars 2021 12 dpo CD 30 PP14 Da venter jeg bare på mensen, håper den kommer om noen dager. Tenkte å ta siste dose med Crinone i morgen og så stoppe. Mye murrunger nederst i magen og småkramper på nedre venstre side. Føler også at brystene er større og med tydelige blodårer, men negativ test så er ikke gravid. Tenker mye på hvorfor vi ikke blor gravide nå... Ble så raskt gravid første gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 10. mars 2021 #147 Del Skrevet 10. mars 2021 Huff, tiden fra negativ test til mensen er ikke noe god.. Når det først er blitt sånn så håper jeg tanta dukker opp om ikke altfor lenge. Skjønner godt tankene. Jeg og tenker mye på hvorfor dette ikke går, og svaret får jeg jo mest sannsynlig ikke.. Blæh.. er så kjipt når prøvingen ikke går. Man må jo bare tro og håpe at det går til slutt, og når det går så vil alt dette vi går igjennom nå ha vært verd det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #148 Del Skrevet 10. mars 2021 Dame1989 skrev (10 timer siden): Tenker mye på hvorfor vi ikke blor gravide nå... Ble så raskt gravid første gangen... Ja det er skikkelig irriterende! Vi også ble gravide raskt i fjor, i pp2 liksom. Var helt klart for godt til å være sant... Men at pp etter pp skal gå nå uten klaff er skikkelig irriterende! Det måå være vår tur snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 13. mars 2021 Forfatter #149 Del Skrevet 13. mars 2021 CD 1 PP15 Da var jeg her igjen. Mensen ble noen dager forsinket som forventet pga Crinone. Nå er det ny runde med Letrozol, Ovitrelle og Crinone. Ny gyn kontroll om 11-12 dager. Har egentlig ikke så mye håp lengre. Tenker frem mot ivf oppstart om 2 måneder, men føler ikke det kommer til å hjelpe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #150 Del Skrevet 15. mars 2021 CD 3 PP 15 Da startet jeg med Letrozol igjen i dag. Gyn kontroll neste onsdag CD12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 16. mars 2021 #151 Del Skrevet 16. mars 2021 krysser fingrene for at du får positiv strek denne gangen 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #152 Del Skrevet 16. mars 2021 89jenta skrev (3 timer siden): krysser fingrene for at du får positiv strek denne gangen 🤞🏼 Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #153 Del Skrevet 17. mars 2021 CD 5 PP 15 Er godt i gang med Letrozol. Jeg tenkte å starte med å drikke 1 dl grapefruktjuice og litt Solvipect hostesaft morgen og kveld fra i morgen. Vet ikke om jeg tror det kan ha noe å si for pleier å ha el slim, men føler jeg trenger å gjøre noe. Jeg er spent på gyn timen neste onsdag for tenkte å si at jeg vil starte ivf i mai. Bare håper at de kan gjøre det pga korona. Jeg vet at en del av personalet der er allerede omdisponert til andre arbeidsoppgaver. Jeg pleier å være optimistisk og håpefull i starten av syklusen, men kjenner at jeg ikke har troen på at det plutselig skal gå. Vi har i 14 måneder truffet el hver eneste måned uten noen resultat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 17. mars 2021 #154 Del Skrevet 17. mars 2021 Håper det klaffer for dere nå. Vil bare si at vi var prøvere i 2 år på vårt første barn, fant aldri noe feil med noen av oss. Tenkte akkurat det samme som deg etter over et år med prøvingen så ga jeg litt opp på en måte, ble som en vane hver mnd, også har man litt forhåpninger i starten av syklus, og mot testdagene skjønner man innerst inne at dette ikke går veien, det kjennes umulig ut til slutt, at å bli gravid bare hadde vært som i en drøm. Plutselig etter to år så satt den, da ble jeg gravid. Etter å ha truffet eggløsning hver mnd. Jeg kan love deg at jeg ble som i en drøm, når jeg testet positivt så holdt jeg på å besvime av glede! Jeg har troa på at du kommer dit. Man kan faktisk ha ren uflax av å ikke få det til over lenger tid uten at noe er galt. Eller at noen kropper trenger mer tid på å få til å bli gravid. Jeg har troa på at du kommer dit snart🤞🏻🤞🏻 ser du tenkte å prøve grapefruktjuice, hadde tenkt å prøve den selv før jul engang men etter mye lesing på nettet så fant jeg ut at grapefruktkjerneekstrakt skulle være mye mer effektivt. De selger det på helsekostbutikk, det heter citrosept det jeg brukte 😊 jeg har mye el slim fra før men ble enda mere når jeg brukte dette noen dager før eggløsning 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. mars 2021 #155 Del Skrevet 18. mars 2021 Love90 skrev (9 timer siden): ser du tenkte å prøve grapefruktjuice, hadde tenkt å prøve den selv før jul engang men etter mye lesing på nettet så fant jeg ut at grapefruktkjerneekstrakt skulle være mye mer effektivt. De selger det på helsekostbutikk, det heter citrosept det jeg brukte 😊 jeg har mye el slim fra før men ble enda mere når jeg brukte dette noen dager før eggløsning 😃 Kanskje jeg skal snike meg til dette tipset jeg også. Er det dråper man heller i glass vann og drikker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 18. mars 2021 #156 Del Skrevet 18. mars 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Kanskje jeg skal snike meg til dette tipset jeg også. Er det dråper man heller i glass vann og drikker? Jeg tar og svarer her jeg ☺️ Jeg brukte 15 dråper i 2 dl vann daglig mellom første dag etter mens og frem til EL. Jeg følte jeg fikk god effekt av det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 18. mars 2021 #157 Del Skrevet 18. mars 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Kanskje jeg skal snike meg til dette tipset jeg også. Er det dråper man heller i glass vann og drikker? Ja 😃👍🏻 Er denne https://sunkost.no/citrosept?gclid=EAIaIQobChMI7pjiyKu47wIVHhd7Ch1XkgLXEAQYBCABEgKvs_D_BwE brukte den de to siste prøveperiodene jeg hadde før prøvestoppen før jul. Sverger til den at den funket! Var så sinnsykt mye slim når jeg brukte den🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. mars 2021 #158 Del Skrevet 18. mars 2021 Da har jeg bestilt 👍 Verdt å prøve. Jeg har aldri sett EL-slim i hele mitt liv, så hadde vært gøy om dette bidro til at det ble så mye at det faktisk kommer ut litt 😅 Takk for tips! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #159 Del Skrevet 18. mars 2021 Love90 skrev (14 timer siden): Håper det klaffer for dere nå. Vil bare si at vi var prøvere i 2 år på vårt første barn, fant aldri noe feil med noen av oss. Tenkte akkurat det samme som deg etter over et år med prøvingen så ga jeg litt opp på en måte, ble som en vane hver mnd, også har man litt forhåpninger i starten av syklus, og mot testdagene skjønner man innerst inne at dette ikke går veien, det kjennes umulig ut til slutt, at å bli gravid bare hadde vært som i en drøm. Plutselig etter to år så satt den, da ble jeg gravid. Etter å ha truffet eggløsning hver mnd. Jeg kan love deg at jeg ble som i en drøm, når jeg testet positivt så holdt jeg på å besvime av glede! Jeg har troa på at du kommer dit. Man kan faktisk ha ren uflax av å ikke få det til over lenger tid uten at noe er galt. Eller at noen kropper trenger mer tid på å få til å bli gravid. Jeg har troa på at du kommer dit snart🤞🏻🤞🏻 ser du tenkte å prøve grapefruktjuice, hadde tenkt å prøve den selv før jul engang men etter mye lesing på nettet så fant jeg ut at grapefruktkjerneekstrakt skulle være mye mer effektivt. De selger det på helsekostbutikk, det heter citrosept det jeg brukte 😊 jeg har mye el slim fra før men ble enda mere når jeg brukte dette noen dager før eggløsning 😃 Godt å lese at det er noen som blir gravide etter lang tid Det kan jeg prøve neste måned vis det ikke skulle gå denne måneden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #160 Del Skrevet 18. mars 2021 Grapefruktjuice var ikke akkurat veldig godt hehe 🙈 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå