Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tok denne idag 10 dpo, skyggestrek eller reell strek? Det er en RFSU test. Den andre streken kom såvidt frem etter noen minutter, står jo at man skal vente 1-5 minutter. Hva tror dere?D0D24B1C-7BCD-4226-B266-45EB963F9D77.thumb.jpeg.ee9a96449ca1d84b24f1d73d39401a3e.jpeg

Anonymkode: a3de8...f03

Synes det var litt vanskelig å se på bilde.. 🤔 Håper virkelig det er en strek der! 🤞🏼 Jeg personlig har veeeeldig dårlig erfaring med rfsu sine tidligtester.. Fått skyggestrek mange ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

89jenta skrev (2 minutter siden):

Synes det var litt vanskelig å se på bilde.. 🤔 Håper virkelig det er en strek der! 🤞🏼 Jeg personlig har veeeeldig dårlig erfaring med rfsu sine tidligtester.. Fått skyggestrek mange ganger..

Jaa var vanskelig å ta bilde, men vises bedre i virkeligheten. Streken er heeelt svaaakt rosa, såvidt man kan se det. Hvis det skulle være skyggestrek, kommer den med en gang og hvilken farge er det når det bare er en skyggestrek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaa var vanskelig å ta bilde, men vises bedre i virkeligheten. Streken er heeelt svaaakt rosa, såvidt man kan se det. Hvis det skulle være skyggestrek, kommer den med en gang og hvilken farge er det når det bare er en skyggestrek?

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før skyggestrekene kom. Jeg bruker å lese av testen når tiden har gått. Men tror det er slik at skyggestrekene er mer grå enn rosa. Så hvis din er rosa så er det vel håp! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (3 minutter siden):

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før skyggestrekene kom. Jeg bruker å lese av testen når tiden har gått. Men tror det er slik at skyggestrekene er mer grå enn rosa. Så hvis din er rosa så er det vel håp! 😊

Njaa litt vanskeli å se farge helt eksakt, men denne streken kom innen 5 minutter værtfall. Og er ganske sikker på at den er svaakt rosa. Ser den uten å måtte lyse på den så er helt sikkert en strek der. Får håpe det er noe. Tenkte å kjøpe en CB digital test om et par dager for å se

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Njaa litt vanskeli å se farge helt eksakt, men denne streken kom innen 5 minutter værtfall. Og er ganske sikker på at den er svaakt rosa. Ser den uten å måtte lyse på den så er helt sikkert en strek der. Får håpe det er noe. Tenkte å kjøpe en CB digital test om et par dager for å se

Krysser alt jeg har for at det går veien 🤞🏼 Blir spennende når du skal teste med CB! Gjerne oppdater hvordan det går 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (3 timer siden):

Krysser alt jeg har for at det går veien 🤞🏼 Blir spennende når du skal teste med CB! Gjerne oppdater hvordan det går 🥰

Testet på en CB nå som var negativ så vil tro det bare var skyggestrek på første 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Testet på en CB nå som var negativ så vil tro det bare var skyggestrek på første 😕

Kan jo være at det er litt for tidlig med CB digital kanskje? 🤔 Hvis du har strimmeltester ville jeg testet igjen om 2 dager å se 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (3 minutter siden):

Kan jo være at det er litt for tidlig med CB digital kanskje? 🤔 Hvis du har strimmeltester ville jeg testet igjen om 2 dager å se 🤞🏼 

Jaa det er sant, leste at rfsu kan man teste med 6 dager før og den fikk jeg jo en svaak strek på (som jeg håper ikke er skygge). Venter på strimler i posten, men tror ikke jeg rekker å få dem før ikm 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (2 timer siden):

Prøvde å få til et litt bedre bilde av testen, men streken er så svak at det er vanskelig å få den frem.

6033A8AE-FEB4-4CF9-BB22-F9A65EA0EC39.jpeg

F5E51892-524F-41FC-86AE-0DB53278A678.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Tok denne idag 11 dpo, men den er vel negativ? Er en EL test19AF3916-264B-4C7C-9382-43BF106F9CAF.thumb.jpeg.882fe4a1e22f4ed866da728451e4e7bb.jpeg

Ja, hvis det er el-test er den negativ. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo og dagene flyr avgårde. Mye på jobb, aktiv 4åring som har knekt sykkelkoden uten støttehjul, oppussing av borettslag😂 jeg aner ikke hvor dagene blir av, og det er deilig i de vanligvis så sneglete par ukene før IKM😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på når eggløsning var og om samleie klaffet. Ikke så optimistisk på å bli gravid generelt, vet ikke hvorfor. Kjipt å ikke helt ga trua, har prøvd bare noen få måneder.

Fikk hvit uflod idag etter noen dager med tørt. Trur jeg bruker å få det ca ei uke etter eggløsning

Anonymkode: 8055a...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Elise93 said:

10 dpo. Håper hver dag at kaffen skal smake vondt, men den smaker like godt hver dag 😂

Både kaffe, snus og alle andre «forbudne frukter» smaker fortreffelig her også! 😂👍🏼

Anonymkode: a3463...7a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (2 timer siden):

4 dpo og dagene flyr avgårde. Mye på jobb, aktiv 4åring som har knekt sykkelkoden uten støttehjul, oppussing av borettslag😂 jeg aner ikke hvor dagene blir av, og det er deilig i de vanligvis så sneglete par ukene før IKM😅

Så herlig! 🤩 Her går det i sneglefart 😂 #utålmodig 

Elise93 skrev (1 time siden):

10 dpo. Håper hver dag at kaffen skal smake vondt, men den smaker like godt hver dag 😂

Samma her! 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig tror jeg at jeg er 1 dpo 😀 Positiv eltest i forriggårs ettermiddag og i morges steg tempen. Håper den holder seg høy nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok nettopp denne testen 😱 11 dpo, ikke 10 som jeg skrev ista. Jeg er helt sjokkert! Kan ikke tro det.. Kommer ikke til å tro det før jeg får en digital og har gått over ikm dato heller 😱❤️ har ikke hatt noen "symptomer" denne syklusen utenom at jeg kjente noen stikninger 8 dpo. 

IMG_20210922_170016.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (25 minutter siden):

Jeg tok nettopp denne testen 😱 11 dpo, ikke 10 som jeg skrev ista. Jeg er helt sjokkert! Kan ikke tro det.. Kommer ikke til å tro det før jeg får en digital og har gått over ikm dato heller 😱❤️ har ikke hatt noen "symptomer" denne syklusen utenom at jeg kjente noen stikninger 8 dpo. 

IMG_20210922_170016.jpg

Gratulerer så masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...