Fame Skrevet 16. september 2021 #1341 Del Skrevet 16. september 2021 Elise93 skrev (5 timer siden): 5 dpo 🐌 har du testet enda @Fame? 😊 Nej, gidder ikke. Tar det som det kommer litt fremover nå siden jeg skal begynne i ny jobb og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 16. september 2021 #1342 Del Skrevet 16. september 2021 Miss_pancake skrev (12 timer siden): 11 eller 12 dpo og negativ test her... Leit med negativ test 😔 men kan fremdeles bli positiv da 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 16. september 2021 #1343 Del Skrevet 16. september 2021 Fame skrev (6 timer siden): Nej, gidder ikke. Tar det som det kommer litt fremover nå siden jeg skal begynne i ny jobb og greier Okei, ser den! Gratulerer med ny jobb 👏 hvor mange dpo er du? Har hvertfall registert at du er lenger enn meg, hehe 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 17. september 2021 #1344 Del Skrevet 17. september 2021 1 dpo! 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 17. september 2021 #1345 Del Skrevet 17. september 2021 12DPO (trur eg) Spotta litt i dag tidlig, og puppene er mindre ømme. Dette skjer aldri rett før mensen. Den pleier å melde sin ankomst med kjempevonde pupper og heftige smerter + blødning. Kan det vere festeblødning og at eg rett og slett hadde sein EL? Fekk ikkje målt då eg gjekk tom for tester akuratt når eg trur EL skulle vere... Eller er det vaksina som roter til alt. Eller er det bare nye symptomer på mens... Har ikkje turt å teste noke meir,, er snart tom for babyplan sine tester. Får bare avvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 17. september 2021 #1346 Del Skrevet 17. september 2021 3 minutter siden, Miss_pancake said: 12DPO (trur eg) Spotta litt i dag tidlig, og puppene er mindre ømme. Dette skjer aldri rett før mensen. Den pleier å melde sin ankomst med kjempevonde pupper og heftige smerter + blødning. Kan det vere festeblødning og at eg rett og slett hadde sein EL? Fekk ikkje målt då eg gjekk tom for tester akuratt når eg trur EL skulle vere... Eller er det vaksina som roter til alt. Eller er det bare nye symptomer på mens... Har ikkje turt å teste noke meir,, er snart tom for babyplan sine tester. Får bare avvente. Det er i alle fall vanlig å spotte litt rundt tidspunktet man skulle hatt mensen, selv om man er gravid. Så det kan godt være en slik hormonell blødning (heller enn en festeblødning). Opplevde det forrige svangerskap, trodde det var mensen som var på vei, men det ble aldri noe mer enn spotting -- og testen ble positiv den. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 17. september 2021 #1347 Del Skrevet 17. september 2021 Twilight_Sparkle skrev (2 minutter siden): Det er i alle fall vanlig å spotte litt rundt tidspunktet man skulle hatt mensen, selv om man er gravid. Så det kan godt være en slik hormonell blødning (heller enn en festeblødning). Opplevde det forrige svangerskap, trodde det var mensen som var på vei, men det ble aldri noe mer enn spotting -- og testen ble positiv den. 😊 Spennende! Følte eg var gravid denne mnd, men testen vart heilt hvit i går, så har ikkje turt å tenke så mykje i den retningen. Får bare sjå om mensen dukker opp i løpet av helga da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 17. september 2021 #1348 Del Skrevet 17. september 2021 3 hours ago, Miss_pancake said: 12DPO (trur eg) Spotta litt i dag tidlig, og puppene er mindre ømme. Dette skjer aldri rett før mensen. Den pleier å melde sin ankomst med kjempevonde pupper og heftige smerter + blødning. Kan det vere festeblødning og at eg rett og slett hadde sein EL? Fekk ikkje målt då eg gjekk tom for tester akuratt når eg trur EL skulle vere... Eller er det vaksina som roter til alt. Eller er det bare nye symptomer på mens... Har ikkje turt å teste noke meir,, er snart tom for babyplan sine tester. Får bare avvente. Litt av det Samme her.. 12 DPO og mye murring i korsryggen jeg vanligvis ikke har mye av før mensen. Litt rosa i trusa i dag. Vanligvis starter mensen med brunish spotting.. men blendahvite negative tester her også. Får se i løpet av helgen om mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. september 2021 #1349 Del Skrevet 17. september 2021 Elise93 skrev (20 timer siden): Okei, ser den! Gratulerer med ny jobb 👏 hvor mange dpo er du? Har hvertfall registert at du er lenger enn meg, hehe 🙈 Aner ikke. Lurer på jeg er 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. september 2021 #1350 Del Skrevet 17. september 2021 Fame skrev (24 minutter siden): Aner ikke. Lurer på jeg er 11 Da blir det spennende å se framover 😄🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmynona Skrevet 17. september 2021 #1351 Del Skrevet 17. september 2021 7 dpo her, når er det vanlig å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1352 Del Skrevet 17. september 2021 43 minutter siden, Anonymmynona said: 7 dpo her, når er det vanlig å teste? Det kommer an på deg egentlig, enkelte tidligtester kan vel slå ut allerede rundt 10 dpo, men en negativ test så tidlig er ikke til å stole på. Det beste for å sikre riktigst mulig svar er vel å vente til ikm og teste hvis TR ikke kommer. Personlig har jeg sluttet å teste, sparer mye penger på å la kroppen snakke for seg selv 😋 Anonymkode: a3463...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. september 2021 #1353 Del Skrevet 18. september 2021 Elise93 skrev (15 timer siden): Da blir det spennende å se framover 😄🤞 Glemte selvfølgelig å si takk Var litt opptatt. Venter egentlig mensen i dag eller i morgen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 18. september 2021 #1354 Del Skrevet 18. september 2021 23 hours ago, SuzsuZ said: Litt av det Samme her.. 12 DPO og mye murring i korsryggen jeg vanligvis ikke har mye av før mensen. Litt rosa i trusa i dag. Vanligvis starter mensen med brunish spotting.. men blendahvite negative tester her også. Får se i løpet av helgen om mensen kommer Mensen tegn dette, mensen kom i dag for fullt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1355 Del Skrevet 18. september 2021 PP 8, er det for tidlig å føle at dette ikke kommer til å gå for oss? :'/ ikke sett snurten av en positiv test Anonymkode: 03d35...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1356 Del Skrevet 18. september 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: PP 8, er det for tidlig å føle at dette ikke kommer til å gå for oss? :'/ ikke sett snurten av en positiv test Anonymkode: 03d35...6a3 Jeg føler det samme etter pp5, så skjønner veldig godt at du tenker sånn! Men, må bare prøve å være litt rasjonell, det er ikke uvanlig at man bruker et år før det klaffer, det er jo derfor legene ikke henviser til utredning før man har prøvd et år 😊 pp8 er derfor egentlig ingen grunn til å konkludere med at det ikke vil klaffe for dere. Kommer dere til pp12 uten hell så går dere til legen og får hjelp, de aller aller fleste får den lille babyen sin til slutt, veien dit er bare litt lenger for noen ❤️ Anonymkode: a3463...7a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 18. september 2021 #1357 Del Skrevet 18. september 2021 1 dpo i dag, iallefall en halv dpo😅😂 Litt usikker på om egget slapp i går kveld eller i natt, men dagens EL-test er helt negativ igjen🎉 aksjeinnlegg 8 dager på rad med siste i dag. Sikkert totalt feil strategi, men nå lot vi det bare stå til😅 håper, håper, håper pp4 resulterer i en lillebror eller lillesøster i juni😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 18. september 2021 #1358 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): PP 8, er det for tidlig å føle at dette ikke kommer til å gå for oss? :'/ ikke sett snurten av en positiv test Anonymkode: 03d35...6a3 Klem til deg❤️ Jeg heier og tenker at den lille skatten dere så inderlig venter på, den kommer en dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. september 2021 #1359 Del Skrevet 18. september 2021 endelig er du også her @Mammatilsukkertopp🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 18. september 2021 #1360 Del Skrevet 18. september 2021 89jenta skrev (2 timer siden): endelig er du også her @Mammatilsukkertopp🥰 Elsker at du også er her denne runden😍 det er SÅ spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå