Northli Skrevet 31. august 2021 #1281 Del Skrevet 31. august 2021 Twilight_Sparkle skrev (2 timer siden): Røyk på en test i dag tidlig, én dag før jeg hadde tenkt. Og skulle ønske jeg hadde klart å vente. For jammen kunne jeg ikke skimte en svak, svaaak strek. For svak til å fange på bilde. For svak til å se tydelig om den faktisk har farge. Jeg vet jo at testene jeg har liggende (vanlige RFSU strimler) ikke slår ut skikkelig før IKM, og jeg får ikke noe ordentlig svar før om noen dager uansett. (Og jeg har hørt andre klage på skyggestreker, dog aldri opplevd det med denne testen selv.) Men nå kommer jeg til å gå og lure og håpe, og skuffelsen blir desto større om mensen kommer i helga, eller det ikke blir noen strek nummer to på torsdag. Usj, dpo-land tar på nervene!! Hvordan går det med dere andre? Har du testet ennå @Julie97? 😊 Hvilken dag testet du på?:) Det høres jo lovende ut! :D Jeg er i DPO land nå selv, og syns tiden går veeeldig sakte:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 31. august 2021 #1282 Del Skrevet 31. august 2021 9 minutter siden, Northli said: Hvilken dag testet du på?:) Det høres jo lovende ut! :D Jeg er i DPO land nå selv, og syns tiden går veeeldig sakte:P 11dpo i følge appen min, men jeg tester ikke etter eggløsning så det kan være både tidligere og senere. Fordi vanlige RFSU-tester er trege til å slå ut så regnet jeg ærlig talt med at den kom til å bli helt blenda, uansett om jeg skulle være gravid eller ikke. Og når jeg først har stilt testekløen og sett en negativ test så bruker det være enklere å slappe av og vente et par dager med å teste igjen. (Da jeg ble gravid med datteren min mener jeg at jeg fikk negativ på denne type test 12dpo, men var ikke helt sikker på eggløsning da heller.) Vel, den strategien slo tilbake 😅 . Men blir veldig spennende å se om noen dager, da! Hvor langt inn i dpo-land er du? Når tenker du teste? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northli Skrevet 31. august 2021 #1283 Del Skrevet 31. august 2021 Twilight_Sparkle skrev (33 minutter siden): 11dpo i følge appen min, men jeg tester ikke etter eggløsning så det kan være både tidligere og senere. Fordi vanlige RFSU-tester er trege til å slå ut så regnet jeg ærlig talt med at den kom til å bli helt blenda, uansett om jeg skulle være gravid eller ikke. Og når jeg først har stilt testekløen og sett en negativ test så bruker det være enklere å slappe av og vente et par dager med å teste igjen. (Da jeg ble gravid med datteren min mener jeg at jeg fikk negativ på denne type test 12dpo, men var ikke helt sikker på eggløsning da heller.) Vel, den strategien slo tilbake 😅 . Men blir veldig spennende å se om noen dager, da! Hvor langt inn i dpo-land er du? Når tenker du teste? 😊 Så spennende! Det høres lovende ut:) krysser fingrene for at det er en sterkere strek om noen dager:) Jeg er bare noen dager ut, rundt 4dpo. Hvis jeg klarer, venter jeg med å teste til TR eventuelt er forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 31. august 2021 #1284 Del Skrevet 31. august 2021 Twilight_Sparkle skrev (3 timer siden): Røyk på en test i dag tidlig, én dag før jeg hadde tenkt. Og skulle ønske jeg hadde klart å vente. For jammen kunne jeg ikke skimte en svak, svaaak strek. For svak til å fange på bilde. For svak til å se tydelig om den faktisk har farge. Jeg vet jo at testene jeg har liggende (vanlige RFSU strimler) ikke slår ut skikkelig før IKM, og jeg får ikke noe ordentlig svar før om noen dager uansett. (Og jeg har hørt andre klage på skyggestreker, dog aldri opplevd det med denne testen selv.) Men nå kommer jeg til å gå og lure og håpe, og skuffelsen blir desto større om mensen kommer i helga, eller det ikke blir noen strek nummer to på torsdag. Usj, dpo-land tar på nervene!! Hvordan går det med dere andre? Har du testet ennå @Julie97? 😊 Oi så spennende da! Jeg krysser fingre og tær for at det er noe mer enn en skyggestrek 🤞🤞 Jeg testet første test i går hvor jeg så en svak strek. Dette var på babyplan sine tidligtestet og jeg har erfaringer med at det ofte er skyggestrek på disse så jeg fikk ikke opp håpet. Tok en vanlig babyplan strimmeltest idag tidlig og skimte en svak strek der også, kanskje litt sterkere enn i går! Så nå skal jeg ta en clearblue tidligtest når jeg kommer hjem! Har kjent på mange ulike symptomer de siste dagene så jeg merker at forhåpningene mine er skyhøye! Er så redd for at det ikke er noe likevel slik at jeg blir råskuffet istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egirl Skrevet 31. august 2021 #1285 Del Skrevet 31. august 2021 Er så spennende å følge med, håper skyggestrekene blir til babystreker for dere🤞 Aner ikke hvordan jeg skal klare å vente til 12DPO😂Har ingen symptomer på noe som helst foruten om noen plutselige kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 31. august 2021 #1286 Del Skrevet 31. august 2021 Ok, jeg har offisielt ingen viljestyrke. Måtte bare prøve en strimmel til på kveldsurin, og når jeg så svak strek der også kunne jeg ikke dy meg for å prøve en digital (hadde topakning liggende). Og jammen lyste det ikke "Gravid 1-2" tilbake! 😭🥰 Det er fryktelig tidlig, og jeg kommer neppe til å ta det ordentlig inn over meg før jeg eventuelt kommer forbi uke 12 🤞 Første gangen jeg var gravid testet jeg også positivt i august, men mistet i oktober. Så dette kan bli en spesiell høst... godt jeg har en travel toåring til å distrahere meg. @Julie97, hvordan gikk det med clearblue-testen? 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northli Skrevet 31. august 2021 #1287 Del Skrevet 31. august 2021 Twilight_Sparkle skrev (1 time siden): Ok, jeg har offisielt ingen viljestyrke. Måtte bare prøve en strimmel til på kveldsurin, og når jeg så svak strek der også kunne jeg ikke dy meg for å prøve en digital (hadde topakning liggende). Og jammen lyste det ikke "Gravid 1-2" tilbake! 😭🥰 Det er fryktelig tidlig, og jeg kommer neppe til å ta det ordentlig inn over meg før jeg eventuelt kommer forbi uke 12 🤞 Første gangen jeg var gravid testet jeg også positivt i august, men mistet i oktober. Så dette kan bli en spesiell høst... godt jeg har en travel toåring til å distrahere meg. @Julie97, hvordan gikk det med clearblue-testen? 😊 Yay!👏🏻🤩 gratulerer så mye!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 1. september 2021 #1288 Del Skrevet 1. september 2021 Twilight_Sparkle skrev (15 timer siden): Ok, jeg har offisielt ingen viljestyrke. Måtte bare prøve en strimmel til på kveldsurin, og når jeg så svak strek der også kunne jeg ikke dy meg for å prøve en digital (hadde topakning liggende). Og jammen lyste det ikke "Gravid 1-2" tilbake! 😭🥰 Det er fryktelig tidlig, og jeg kommer neppe til å ta det ordentlig inn over meg før jeg eventuelt kommer forbi uke 12 🤞 Første gangen jeg var gravid testet jeg også positivt i august, men mistet i oktober. Så dette kan bli en spesiell høst... godt jeg har en travel toåring til å distrahere meg. @Julie97, hvordan gikk det med clearblue-testen? 😊 Wow, gratulerer så mye 🎉 krysser alt for at spiren sitter 🤞 Mine tester var desverre negative så nå har jeg mistet alt håp egentlig.. har vært noen tøffe dager og jeg kjenner jeg er så lei av å ikke få det til.. jeg må bare prøve å stilsette meg for en ny PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twilight_Sparkle Skrevet 1. september 2021 #1289 Del Skrevet 1. september 2021 36 minutter siden, Julie97 said: Wow, gratulerer så mye 🎉 krysser alt for at spiren sitter 🤞 Mine tester var desverre negative så nå har jeg mistet alt håp egentlig.. har vært noen tøffe dager og jeg kjenner jeg er så lei av å ikke få det til.. jeg må bare prøve å stilsette meg for en ny PP. Åh, så kjedelig å høre! Men du ligger et par dager bak meg i løypa, det kan jo hende at det rett og slett er for tidlig? Jeg har aldri fått positiv test før tidligst 11-12 dpo. Krysser fingrene, i alle fall! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1290 Del Skrevet 1. september 2021 Tok test i dag, negativ... 16dpo.. selvom om følelsen var dårlig, så er det en ENORM skuffelse hver gang Anonymkode: d0f1a...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 1. september 2021 #1291 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok test i dag, negativ... 16dpo.. selvom om følelsen var dårlig, så er det en ENORM skuffelse hver gang Anonymkode: d0f1a...653 Jeg forstår godt skuffelsen.. den treffer hardt hver måned. Sender all lykke til neste PP 💌 Endret 1. september 2021 av Julie97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #1292 Del Skrevet 1. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Tok test i dag, negativ... 16dpo.. selvom om følelsen var dårlig, så er det en ENORM skuffelse hver gang Anonymkode: d0f1a...653 Et slag i trynet hver gang! Personlig har jeg sluttet å teste, skal være langt over ikm før jeg tør å teste igjen… masse lykke til og babystøv til neste pp! ❤️ Anonymkode: a3463...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 2. september 2021 #1293 Del Skrevet 2. september 2021 Vel, en liten oppdatering 🙈 Jeg tror jeg er gravid! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 2. september 2021 #1294 Del Skrevet 2. september 2021 Dere som prøver aktivt, hvor ofte har dere sex? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1295 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Et slag i trynet hver gang! Personlig har jeg sluttet å teste, skal være langt over ikm før jeg tør å teste igjen… masse lykke til og babystøv til neste pp! ❤️ Anonymkode: a3463...7a1 Enig, vil ikke teste. Det føles liksom mindre dramatisk å få mensen, og da slipper jeg å bekymre meg for skyggestreker, få falske forhåpninger ved kjemisk osv. Anonymkode: 96bde...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1296 Del Skrevet 2. september 2021 Flamme skrev (42 minutter siden): Dere som prøver aktivt, hvor ofte har dere sex? 🙂 Hver dag rundt eggløsning i ca en uke med marginer. Denne runden har vi ikke hatt sex etter eggløsningsperioden. Det har vært så mye som har skjedd, med barn, sykdom osv. osv. Ca 12 dager siden eggløsning. Anonymkode: 96bde...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storken11 Skrevet 2. september 2021 #1297 Del Skrevet 2. september 2021 Prøver såvidt på nytt denne måneden igjen, fortsatt skuffet over ennå en måned uten hell😥 fikk ett lite mentalt sammenbrudd like etter mens, hvor jeg ble helt knust og følte meg så utrolig mislykket at jeg ikke fikk til å bli gravid en gang… utallige familiemedlemmer og venner rundt oss som er gravide og nylig fått barn, og her står vi😭 har ikke prøvd særlig denne måneden, da psyken har vært så svingende. EL i dag (i følge Flo). Lagt inn aksjer hver dag de siste tre dagene + i dag. Tenker å legge inn noen de neste tre dagene også, bare for kosens skyld… for at det ikke bare skal føles som sex for å få barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1298 Del Skrevet 2. september 2021 10 minutter siden, storken11 said: Prøver såvidt på nytt denne måneden igjen, fortsatt skuffet over ennå en måned uten hell😥 fikk ett lite mentalt sammenbrudd like etter mens, hvor jeg ble helt knust og følte meg så utrolig mislykket at jeg ikke fikk til å bli gravid en gang… utallige familiemedlemmer og venner rundt oss som er gravide og nylig fått barn, og her står vi😭 har ikke prøvd særlig denne måneden, da psyken har vært så svingende. EL i dag (i følge Flo). Lagt inn aksjer hver dag de siste tre dagene + i dag. Tenker å legge inn noen de neste tre dagene også, bare for kosens skyld… for at det ikke bare skal føles som sex for å få barn Huff ja, det er en vond følelse! Alle andre får det liksom til… Man skulle jo tro at det var den smaleste sak i verden å få til! men handler vel om å ikke gi opp og prøve å se fremover. Jeg tenker alltid at «ja vel, så var det vel ikke meningen med det egget da». Plutselig sitter den, og man får jo masse kos sammen på denne spennende reisen underveis ❤️ Lykke til med ny pp, denne gangen kan være den som sitter! Anonymkode: a3463...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storken11 Skrevet 2. september 2021 #1299 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Huff ja, det er en vond følelse! Alle andre får det liksom til… Man skulle jo tro at det var den smaleste sak i verden å få til! men handler vel om å ikke gi opp og prøve å se fremover. Jeg tenker alltid at «ja vel, så var det vel ikke meningen med det egget da». Plutselig sitter den, og man får jo masse kos sammen på denne spennende reisen underveis ❤️ Lykke til med ny pp, denne gangen kan være den som sitter! Anonymkode: a3463...7a1 Takk for gode ord og forståelse! Er så kjipt å «måtte prøve» når man ser alle som blir gravid med uhell, på prevensjon osvosv… men ja, er ikke lett… gleder meg til at det sitter, håper det går denne gangen😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northli Skrevet 2. september 2021 #1300 Del Skrevet 2. september 2021 Flamme skrev (8 timer siden): Dere som prøver aktivt, hvor ofte har dere sex? 🙂 Tar det litt som det kommer, men når jeg merker på kroppen at EL nærmer seg prøver vi å time det litt mer:) Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå