Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fame skrev (6 minutter siden):

Kanskje du ikke har hatt eggløsning ?

Nei, kan jo ikke ha hatt det siden mensen uteblir? Hvis jeg har forstått det riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flamme skrev (6 minutter siden):

Nei, kan jo ikke ha hatt det siden mensen uteblir? Hvis jeg har forstått det riktig.

Mensen kommer hvis du har eggløsning, så ville tro at hvis man ikke har eggløsning én måned så kommer ikke mensen heller  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (9 timer siden):

Mensen kommer hvis du har eggløsning, så ville tro at hvis man ikke har eggløsning én måned så kommer ikke mensen heller  :klo:

Nei, men eggløsning og mensen må jo komme før eller seinere 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 DPO i dag 😄 klarte for en gang skyld å vente med mye selvpining 🙈  håper den sitter denne gangen 🤞🏻 Fikk 2. vaksinedose 2 DPO, håper ikke det har noe å si..? masse lykke til alle andre 💕 

22A7A350-C2A9-4000-A58C-297C74A2F174.jpeg

Endret av Osloborger88
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo i dag, så nå er det bare å vente 8 laaange dager før det blir testing 🙈 Denne delen av syklusen går alltid så utrolig tregt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo idag. Røk på en test-smell inatt da jeg våkna kl 0230 og ikke fikk sove 😔 den var selvfølgelig blenda. Er jo fremdeles litt tidlig men tenker at jeg bare må forberede meg på mensen nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Osloborger88 skrev (1 time siden):

13 DPO i dag 😄 klarte for en gang skyld å vente med mye selvpining 🙈  håper den sitter denne gangen 🤞🏻 Fikk 2. vaksinedose 2 DPO, håper ikke det har noe å si..? masse lykke til alle andre 💕 

Gratulerer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (3 timer siden):

Nei, men eggløsning og mensen må jo komme før eller seinere 😅 

Har du ofte lange og uregelmessige sykluser? Har du vært til utredning? Jeg hadde det og det viste seg at jeg har PCOS og ikke får eggløsning av meg selv. Så hvis du ofte har uregelmessige sykluser og ikke har sjekket det ut vil jeg anbefale å gjøre det. 😊

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloborger88 skrev (3 timer siden):

Jeg fikk også andre dose 2 dpo, den sitter enda 5+2 🙏🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk også andre dose 2 dpo, den sitter enda 5+2 🙏🏼 

Fint å høre 🥰 gratulerer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (8 timer siden):

Har du ofte lange og uregelmessige sykluser? Har du vært til utredning? Jeg hadde det og det viste seg at jeg har PCOS og ikke får eggløsning av meg selv. Så hvis du ofte har uregelmessige sykluser og ikke har sjekket det ut vil jeg anbefale å gjøre det. 😊

Jeg har blitt gravid flere ganger ved uhell og dette er første gang jeg faktisk prøver. Så tenker ikke at det er noe galt, bare enten vaksine eller prevansjonsslutt som tuller til ting ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo i dag, og nå murrer det i ryggen. Det gjorde det forrige mnd også, så jeg tar det ikke som et godt tegn. Hadde en beinhard styrkeøkt på trening i dag, og håååper det kan være rota til det jeg kjenner i ryggen. Prøver så sinnsykt hardt å holde meg, men 10 dpo må jeg svi av en tidligtest, bare for å stille behovet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (41 minutter siden):

Jeg har blitt gravid flere ganger ved uhell og dette er første gang jeg faktisk prøver. Så tenker ikke at det er noe galt, bare enten vaksine eller prevansjonsslutt som tuller til ting ♥️

Okei, så bra. Håper du blir det fort nå da! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo i dag. Dette blir en seig ventetid kjenner jeg 😐 Noen tips til hva man kan gjøre for å få tankene over på andre ting, og ikke ryke på for tidlig testing?

Anonymkode: 96bde...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flamme skrev (På 23.8.2021 den 20.38):

Fortsatt ingen mensen 😅 28 døgn forsinket. Krystallhvite tester. 😬 Skjønner ingenting.

Sannsynligvis har du ikke eggløsning denne gang. 😔 Det finnes hjelp / tabletter du kan få hos lege for å få i gang mensen og så håpe på eggløsning neste syklus ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (2 minutter siden):

Sannsynligvis har du ikke eggløsning denne gang. 😔 Det finnes hjelp / tabletter du kan få hos lege for å få i gang mensen og så håpe på eggløsning neste syklus ?

Tenker det samme, kan jo umulig ha hatt eggløsning siden mensen ikke kommer. Veldig rart, da alle tegn på eggløsning var der. Har også mye murringer. Tenker at eggløsning og mensen må komme før eller senere, så venter litt til og prøver på neste syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Flamme Akkurat det du beskriver hadde jeg i Juli. Fikk tegn på EL (murringer og hele pakka), men den kom etterhvert og da kom mensen også! Hele syklusen endte på 47 dager. Denne syklusen har heldigvis vært helt normal igjen. 

Er 1DPO idag så nå er det bare å vente🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk på en testsmell i går. 8 dpo og på lys kveldsurin. Ikke tidligtest engang😂 det verste er at jeg syns jeg ser strek med en gang, så det er tydeligvis bare strekblikk jeg lider av. Etter mye glaning på den testen er vel konklusjonen at den er meget blendahvit. Håper på bedre lykke om et par dager😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...