Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

9dpo i dag, og mindre synlig teststrek enn de to foregående dagene. Så nå er jeg kjempedeppa, for dette går ikke veien denne gangen heller. Kjenner tårene presser på 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jadaneidaså skrev (12 minutter siden):

9dpo i dag, og mindre synlig teststrek enn de to foregående dagene. Så nå er jeg kjempedeppa, for dette går ikke veien denne gangen heller. Kjenner tårene presser på 😔

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (21 minutter siden):

10 dpo😭❤️ klarer ikke tro på det😭

Gratulerer så mye!! :hoppendeglad:Fin test! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden):

10 dpo😭❤️ klarer ikke tro på det😭

IMG_20211124_164101.jpg

Hurra! 🥳 Gratulerer! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuse, tusen, tusen takk!❤️ Klarer ikke å tro på det. Men nå slår rfsu test ofte også tydelig ut, så det er bare å håpe at det fortsetter å bli sterkere og at tanta holder seg unna😭❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7777 skrev (4 timer siden):

Siterer meg selv. Kjøpte nye tester da det fortsatt ikke er tegn til TR.. får litt strek på cbtidlig enda. Men vanskelig å se på RFSU, selv om den er der så smått. (Vises knapt på bilde.) begge på ettermiddagsurin.

nå gir jeg opp, for jeg henger ikke med på hva som skjer. Har stabil syklus, så kan ikke ha tryna så veldig på det heller. Eneste er at jeg fikk tre positive EL-tester på ei uke, så kan sånn sett være forsinket. Men nederste bilde er tidligtest fra torsdag, så da skulle en tro at den i dag var sterkere.

8C02FC2E-17E6-4726-8974-B95FBF3F7FC9.thumb.jpeg.1a98bf4e8e477d2d759e37ad9d6a4e7e.jpeg

7B4CFD01-C944-4C3B-B3FB-DB1A4F84DD2E.thumb.jpeg.f7565b44071aaeb657158caf6fea46bc.jpeg

Jeg skal ikke ta fra deg håpet. Men i forrige syklus når jeg testet så kjøpte jeg 2 defekte clearblue tester (den ultratidlig som skal vise én strek hvis den er positiv, altså ikke + tegnet). Da viste det en strek (altså positiv) på begge testene. Klaget å fikk ny, men den var også defekt.

Anonymkode: 52128...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal ikke ta fra deg håpet. Men i forrige syklus når jeg testet så kjøpte jeg 2 defekte clearblue tester (den ultratidlig som skal vise én strek hvis den er positiv, altså ikke + tegnet). Da viste det en strek (altså positiv) på begge testene. Klaget å fikk ny, men den var også defekt.

Ja, nei, kan godt være de er defekte 😕 

tok ny RFSU nå, som har mer strek enn tidligere igjen. Så jeg vet ikke helt hva som skjer jeg. Fortsatt ingen tegn til TR🤷🏼‍♀️F81C4E06-2564-4C67-85A4-165B8D685D87.thumb.jpeg.2f350dc00b70094c61e8f2b3334af7aa.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (27 minutter siden):

tok ny RFSU nå, som har mer strek enn tidligere igjen. Så jeg vet ikke helt hva som skjer jeg. Fortsatt ingen tegn til TR🤷🏼‍♀️F81C4E06-2564-4C67-85A4-165B8D685D87.thumb.jpeg.2f350dc00b70094c61e8f2b3334af7aa.jpeg

Krysser fingrene for deg 😍🤞🏽

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (2 timer siden):

Sånn var min rfsu i går og senest i morges, men i ettermiddag var den tydelig positiv. Prøv igjen i morgen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (6 minutter siden):

Sånn var min rfsu i går og senest i morges, men i ettermiddag var den tydelig positiv. Prøv igjen i morgen❤️

Takk for litt håp ♥️ Men jeg er jo på IKM i dag, så skulle tro den var tydeligere. Klamrer meg til halmstrå om at jeg har treig hcg🥺 

masse gratulerer til deg! Så koselig å høre at du fikk positiv test 🥰♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (50 minutter siden):

Takk for litt håp ♥️ Men jeg er jo på IKM i dag, så skulle tro den var tydeligere. Klamrer meg til halmstrå om at jeg har treig hcg🥺 

masse gratulerer til deg! Så koselig å høre at du fikk positiv test 🥰♥️

Tusen takk❤️ Digital i morgen, og håper den gir meg litt ro til å bare la det synke inn. Nå går jeg og tasser og venter for å komme forbi IKM uten blod😂 Jeg krysser fingrene for deg i morgen🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8DPO i dag. Tidligere sykluser har jeg alltid begynt å spotte fra rundt 2 dpo til 14 dpo. Denne syklusen har det kun vært litt rosa 6 dpo, ellers kun litt hvit utflod, ellers ingenting. Noen som har opplevd lignende og vil si om det var et godt eller dårlig tegn? 😊 Negativ test i dag tidlig for øvrig, men håper på positiv de neste dagene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt samme strek på testene🤷🏼‍♀️ 2 dager over IKM, og ingen tegn til TR. Hvis jeg er gravid så kan da dette umulig holde når det er så svakt enda.. 

fortsatt murringer, kvalme som sist da det holdt til 8 uker, vond korsrygg og svimmel.

tidligtest tatt i morges. Streken er tykk, men vises kanskje ikke så godt på bildet. Har også svaaak test på RFSU (25hcg).

56244BE8-565C-4710-9EDB-C475E3040233.thumb.jpeg.b700a385be29421a68532cc2e984681e.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (11 timer siden):

Tusen takk❤️ Digital i morgen, og håper den gir meg litt ro til å bare la det synke inn. Nå går jeg og tasser og venter for å komme forbi IKM uten blod😂 Jeg krysser fingrene for deg i morgen🥰

Hadde du noen symptomer før positiv test? F.eks. at mensen kunne komme hver øyeblikk? Er 11 eller 12 dpo selv nå, men tør ikke teste før etter IKM. 😧

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde du noen symptomer før positiv test? F.eks. at mensen kunne komme hver øyeblikk? Er 11 eller 12 dpo selv nå, men tør ikke teste før etter IKM. 😧

Ja, har hatt de samme murringene som jeg alltid har før mensen. Såre brystvorter i to-tre dager nå, sånn at jeg kjenner det om jeg legger meg på magen. Følt meg gravid rett og slett, bare kjente at det hadde klaffa🤔🤷‍♀️ Lykke til❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen strek på babyplan i dag, som jeg har hatt tidligere, men skimter noe svakt på CB tidlig. Men det går uansett feil vei 😔

6F072330-B18B-41FB-98AA-D9D235D78D3F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (7 timer siden):

Ja, har hatt de samme murringene som jeg alltid har før mensen. Såre brystvorter i to-tre dager nå, sånn at jeg kjenner det om jeg legger meg på magen. Følt meg gravid rett og slett, bare kjente at det hadde klaffa🤔🤷‍♀️ Lykke til❤️

Gratulerer, så hyggelig. :)  Jeg har hatt murringer helt siden bare en dag eller to etter eggløsning, litt mindre i dag, IKM er lørdag. Føler meg ikke gravid da, sannsynligvis har det ikke gått veien denne gangen heller. Føles som om mensen kommer hver gang jeg må på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Gratulerer, så hyggelig. :)  Jeg har hatt murringer helt siden bare en dag eller to etter eggløsning, litt mindre i dag, IKM er lørdag. Føler meg ikke gravid da, sannsynligvis har det ikke gått veien denne gangen heller. Føles som om mensen kommer hver gang jeg må på do.

Tusen takk❤️ tok en digital i dag, og det var helt nydelig å se det i klar tekst. skal du teste på IKM? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...