AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1741 Del Skrevet 8. november 2021 Sommerfuul skrev (1 time siden): Helt normalt! De fleste får positiv fra 10-12 dpo. Hvordan var den i dag? Jeg er 3 dpo i dag, av PP8. Håper dagene går raskt! 🤞🏻 11DPO idag, fortsatt negativ. Var veldig kvalm i går, det bruker jeg aldri å være. Anonymkode: 83d80...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1742 Del Skrevet 8. november 2021 Lykkefrø skrev (7 timer siden): Var 6 DPO før klokken bikket midnatt, og fant plutselig rosa utflod! Er det ikke for tidlig for festeblødning allerede på 6DPO? Håååper virkelig det er festeblødning!! Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde festeblødning på 4-5DPO! Anonymkode: 83d80...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 8. november 2021 #1743 Del Skrevet 8. november 2021 12 DPO og blendahvit test i dag. Selv om jeg virkelig tror jeg er gravid denne gangen. Har ikke kjent det slik før, men har heller ingen gode symptom å vise til. Får vel bare slå meg til ro at det ikke holdt med aksjer eggløsningsdagen denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1744 Del Skrevet 8. november 2021 7dpo og holder på å krepere av spenning. Kunne vært så fint å vise positiv test på farsdagen (som også er dag for IKM her).. Bare to tester igjen, så «må» liksom vente. Masse stikninger i magen, men det kan like gjerne være mensen 🤷♀️. Anonymkode: 77b50...979 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 8. november 2021 #1745 Del Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 7dpo og holder på å krepere av spenning. Kunne vært så fint å vise positiv test på farsdagen (som også er dag for IKM her).. Bare to tester igjen, så «må» liksom vente. Masse stikninger i magen, men det kan like gjerne være mensen 🤷♀️. Anonymkode: 77b50...979 Jeg ligger akkurat likt som deg, 7 DPO i dag og IKM på farsdag! ❤️ Hadde ikke det vært en fantastisk fin farsdagsgave! 🎁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 8. november 2021 #1746 Del Skrevet 8. november 2021 (endret) 9 dpo idag. lurer på om jeg kan være 8dpo (ser tilbake på El testene i premom. burde målt en dag til, men var tom for tester). blenda test. venter til onsdag nå 11/10 dpo. enda ikke hatt progesteronkvalmen jeg pleier å ha (sist syklus var det mer enn vanlig). vet ikke om jeg skal tolke noe i det. har litt stikkinger som jeg ikke føler jeg har merket før (kanskje kvalmen har "skjult" det) Endret 8. november 2021 av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 8. november 2021 #1747 Del Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 19.01): Jeg har testet med tidligtest på 8 og 9DPO, uten å få strek. Kan noen fortelle meg at det er HELT normalt å ikke få utslag så tidlig, og at det fortsatt er mulighet for at jeg er gravid? Jeg har hatt (noe som må være) festeblødning og stikkinger i magen, så kan ikke skjønne annet enn at jeg må være gravid? Anonymkode: 83d80...b0f lest at kun 50% får positiv så tidlig, men nå har du kanskje fått svaret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 8. november 2021 #1748 Del Skrevet 8. november 2021 Proklamererte så stolt og tydelig her at jeg ikke skulle teste, men gikk på en smell i dag. 🥵 11 dpo og negativ. Ble for første gang litt lei meg, hadde så gjerne skulle vært gravid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1749 Del Skrevet 9. november 2021 stAre skrev (8 timer siden): lest at kun 50% får positiv så tidlig, men nå har du kanskje fått svaret ditt? Jeg er 12DPO i dag, og fortsatt blendahvit test. Kjøpte til og med en annen slags test i går for å prøve det i stedet, men den var også negativ. Begynner å miste litt motet, men det er kanskje ikke nødvendig? Har som sagt hatt festeblødning, mye stikkinger i magen samtidig som det, føler meg også mer sliten og har vært kvalm de siste 2-3 dagene. Vet ikke helt når mensen skal komme, da syklus ikke har stabilisert seg, men jeg vet hvilken dag jeg hadde EL. Anonymkode: 83d80...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. november 2021 #1750 Del Skrevet 9. november 2021 6 dpo… og har ikke ømme pupper denne gang etter el… så rart ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1751 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er 12DPO i dag, og fortsatt blendahvit test. Kjøpte til og med en annen slags test i går for å prøve det i stedet, men den var også negativ. Begynner å miste litt motet, men det er kanskje ikke nødvendig? Har som sagt hatt festeblødning, mye stikkinger i magen samtidig som det, føler meg også mer sliten og har vært kvalm de siste 2-3 dagene. Vet ikke helt når mensen skal komme, da syklus ikke har stabilisert seg, men jeg vet hvilken dag jeg hadde EL. Anonymkode: 83d80...b0f Er du sikker på at det var en festeblødning da, og ikke at du bare spottet? Hvis du nyttig har kommet av p-piller kan det være litt hormonelt kluss ute og går.. Ikke sånn for å ta håpet ifra deg på noen måte (for det er der frem til mensen dukker opp), men med negativ test 12 dpo ville jeg forberedt meg på at det ikke gikk denne runden. Selv om det så klart ikke er umulig med senere tester altså🤞🏻 Er det mulig at du hadde EL senere, selv om du føler deg sikker på når den var?😊Hvis du har testet med EL-tester, testet du helt til den ble negativ igjen? For ofte kan testen være positiv i flere dager, og så kan egge slippe over et døgn etter at testen har blitt negativ igjen. Anonymkode: a5754...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1995 Skrevet 9. november 2021 #1752 Del Skrevet 9. november 2021 9 dpo og blendahvit test 😭Føler håpet er ute selvom det er tidlig . Har ingen symptomer . Bare litt oppblåst siden mensen sikkert kommer i slutten av uken . Blir så skuffet hver gang og går rett i kjelleren 👎🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1753 Del Skrevet 9. november 2021 Prøver1995 skrev (18 minutter siden): 9 dpo og blendahvit test 😭Føler håpet er ute selvom det er tidlig . Har ingen symptomer . Bare litt oppblåst siden mensen sikkert kommer i slutten av uken . Blir så skuffet hver gang og går rett i kjelleren 👎🏼 Akkurat det samme her -9 dpo og blenda rest. Kanskje litt tidlig enda. Eneste symptomet er at jeg IKKE er er hormonelt vrak enda, som jeg vanligvis blir. Hehe. Fortsatt håp i hanging snore ❤️ Anonymkode: 77b50...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1754 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du sikker på at det var en festeblødning da, og ikke at du bare spottet? Hvis du nyttig har kommet av p-piller kan det være litt hormonelt kluss ute og går.. Ikke sånn for å ta håpet ifra deg på noen måte (for det er der frem til mensen dukker opp), men med negativ test 12 dpo ville jeg forberedt meg på at det ikke gikk denne runden. Selv om det så klart ikke er umulig med senere tester altså🤞🏻 Er det mulig at du hadde EL senere, selv om du føler deg sikker på når den var?😊Hvis du har testet med EL-tester, testet du helt til den ble negativ igjen? For ofte kan testen være positiv i flere dager, og så kan egge slippe over et døgn etter at testen har blitt negativ igjen. Anonymkode: a5754...e13 Takk for svar. Har begynt å forberede meg på at det ikke gikk. Følte meg veldig gravid for noen dager siden, men nå er den følelsen borte. Er mer skuffet enn jeg trodde jeg skulle være.. Er ikke sikker på at det var festeblødning, men det var i alle fall ikke mensen. Det var mer enn bare spotting i alle fall. Er helt sikker på når jeg hadde EL, hadde både EL-symptomer og testet EL til jeg hadde negativ test. Kjente også veldig godt på kroppen den dagen jeg hadde eggløsning (og dagen etter var testen negativ). Anonymkode: 83d80...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. november 2021 #1755 Del Skrevet 9. november 2021 Følger spent med på dere andre her Jeg skulle vel egentlig vært i DPO land men tror ikke jeg har hatt EL enda, blør fortsatt etter spontanabort 2 uker siden, snart håper jeg jeg kan være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 9. november 2021 #1756 Del Skrevet 9. november 2021 Jeg fikk noe overraskende positiv EL-test i går ettermiddag, 4 dager før tenkt 😅 Kjente noen symptomer, og tenkte "kan det virkelig være?" ... og det var det! Så da regner jeg med at EL er i dag, og at jeg fra i morgen er i DPO-land 🤩. Vet ikke om vi rekker noe action i dag, men vi traff både på søndag og igår, og det kan holde. Blir spennende å følge med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northli Skrevet 9. november 2021 #1757 Del Skrevet 9. november 2021 Gøy at så mange er i DPO land nå!🤞🏻😁 Til dere som tester i DPO-perioden, bruker dere tidligtester, eller de «vanlige» testene?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1758 Del Skrevet 9. november 2021 Northli skrev (16 minutter siden): Gøy at så mange er i DPO land nå!🤞🏻😁 Til dere som tester i DPO-perioden, bruker dere tidligtester, eller de «vanlige» testene?:) Bruker tidligstrimler Anonymkode: 83d80...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 9. november 2021 #1759 Del Skrevet 9. november 2021 Jeg er 3 DPO. Jeg er lei 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1760 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Akkurat det samme her -9 dpo og blenda rest. Kanskje litt tidlig enda. Eneste symptomet er at jeg IKKE er er hormonelt vrak enda, som jeg vanligvis blir. Hehe. Fortsatt håp i hanging snore ❤️ Anonymkode: 77b50...979 Prøver1995 skrev (5 timer siden): 9 dpo og blendahvit test 😭Føler håpet er ute selvom det er tidlig . Har ingen symptomer . Bare litt oppblåst siden mensen sikkert kommer i slutten av uken . Blir så skuffet hver gang og går rett i kjelleren 👎🏼 Jeg fikk blendahvit 10 dpo. Svak positiv på IKM. Jeg er i uke 11 nå. Håpet er ikke ute! Anonymkode: bde83...517 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå