Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

7 dpo i dag.

Nå gir jeg faktisk opp, etter masse tester, følge med på slim, prøve å time ting. Kjenner jeg blir ikke å ta noen test før enten mensen er over 1 uke forsinket eller jeg har helt klart tydelige tegn på graviditet. Sikkelig slitsomt å være prøver og følge med hele tiden, så nå får det bare bli opp til "skjebnen" når det skjer. Gir bare slipp på hele prøvinga fra nå av.  Blitt gravid 3 ganger med uhell, typisk at det ikke går når man prøver og gjerne vil. 

Krysser alt jeg har for dere her inne og at dere lykkes 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Noen som har brukt denne? Hvor tidlig har dere evt. fått positiv? Lurer på når jeg skal teste. Vet ikke når forventet mens er, syklusen har ikke stabilisert seg. 

https://www.apotek1.no/produkter/clearblue-early-detection-graviditetstest-1stk-991330p

Anonymkode: 83d80...b0f

ikke brukt den selv, men har du oversikt over når ca du hadde El? da kan du ta denne ca 10dager etter. 

Anonymkode: 26610...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 DPO - PP3 i dag🥳 Veldig spent, og håper virkelig vi får det til denne runden. IKM er 14.11, på farsdag! Hadde vært fantastisk å kunne overraske mannen med nyheten på selve farsdagen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (3 timer siden):

4 DPO - PP3 i dag🥳 Veldig spent, og håper virkelig vi får det til denne runden. IKM er 14.11, på farsdag! Hadde vært fantastisk å kunne overraske mannen med nyheten på selve farsdagen. ❤️

Når skal du teste? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ikke brukt den selv, men har du oversikt over når ca du hadde El? da kan du ta denne ca 10dager etter. 

Anonymkode: 26610...90d

Takk! Er 8 DPO idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (1 time siden):

Når skal du teste? 😊

Tenker egentlig 10DPO, men jeg er usikker enda. Blir kaaanskje tidligere. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkefrø skrev (24 minutter siden):

Tenker egentlig 10DPO, men jeg er usikker enda. Blir kaaanskje tidligere. :fnise: 

Dette er så spennende! Vanskelig å gå å vente på å få teste når man har sååå lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette er så spennende! Vanskelig å gå å vente på å få teste når man har sååå lyst.

Ja! Det er nervepirrende og kjempe vanskelig å ha is i magen! 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (59 minutter siden):

Ja! Det er nervepirrende og kjempe vanskelig å ha is i magen! 🙊

Du kan gjerne få litt is i magen av meg. For jeg venter på mensen istedenfor å teste😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (6 minutter siden):

Du kan gjerne få litt is i magen av meg. For jeg venter på mensen istedenfor å teste😂🙈

Ja takk, jeg tar gjerne litt is! :fnise: Da slipper du hvert fall å myse, og titte på testene i alle mulig lys for å lete etter en ørliten skyggestrek. Skjønner den egentlig, for det er deilig å slippe den gjette-leken. Likevel tror jeg ikke at jeg klarer å la være. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet med tidligtest på 8 og 9DPO, uten å få strek. Kan noen fortelle meg at det er HELT normalt å ikke få utslag så tidlig, og at det fortsatt er mulighet for at jeg er gravid? Jeg har hatt (noe som må være) festeblødning og stikkinger i magen, så kan ikke skjønne annet enn at jeg må være gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 9dpo idag, pp7. Blendahvit tidligtest. Samme i går. Vet det fortsatt er veldig tidlig, men jeg har allerede mista trua på denne pp, muligens er det ubevisst for å "beskytte" meg selv fra skuffelsen når mensen kommer etterhvert. Har akkurat bestilt eggløsningstester og skal prøve det for første gang neste pp, det gir meg litt håp, satser på at jeg kanskje har tatt utgangspunkt i feil eggløsningsdag til nå og at det klaffer neste runde! 

Anonymkode: 867da...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snaaaaart i DPO-land!🎉 

begynte med el-tester tidlig denne gangen, og den viste positiv i dag, så da er el 1-2 dager før jeg trodde. Håper det klaffer denne runden ☺️ 

Anonymkode: 6aea0...4c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å teste i morgen 8dpo…. Vet jeg bør vente med er så vanskelig å holde seg .

Hva tenker dere ? Er det i det hele tatt mulig å få positiv så tidlig?

Er 9 dager siden positiv el test i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo.  På grunn av nattevakter og jævlig trøtt rakk vi bare aksjer på torsdag, som var 2 dager før EL. Vet ikke om det holder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fame skrev (2 timer siden):

1 dpo.  På grunn av nattevakter og jævlig trøtt rakk vi bare aksjer på torsdag, som var 2 dager før EL. Vet ikke om det holder..

Dpo 1 jeg også... Det kan faktisk holde.

Vente tiden er så lang før man vet noe sikkert. 2 PP her med hormoner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 6 DPO før klokken bikket midnatt, og fant plutselig rosa utflod! :bond: Er det ikke for tidlig for festeblødning allerede på 6DPO? Håååper virkelig det er festeblødning!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 19.01):

Jeg har testet med tidligtest på 8 og 9DPO, uten å få strek. Kan noen fortelle meg at det er HELT normalt å ikke få utslag så tidlig, og at det fortsatt er mulighet for at jeg er gravid? Jeg har hatt (noe som må være) festeblødning og stikkinger i magen, så kan ikke skjønne annet enn at jeg må være gravid? 

Helt normalt! De fleste får positiv fra 10-12 dpo.

Hvordan var den i dag?

Jeg er 3 dpo i dag, av PP8. Håper dagene går raskt! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...