Lykkefrø Skrevet 2. november 2021 #1701 Del Skrevet 2. november 2021 tørkestativ skrev (2 timer siden): I know. Når jeg startet å teste så testet jeg kun på ettermiddagen i 16 tiden (og av og til kvelden pga turnusjobbing). Syns det var et styr å måtte passe på å huske å ikke drikke noe og ikke gå på do på minst 3 timer. Det ble rett og slett alt for mye styr for meg og en kilde til stress😂 etter 2 sykluser startet jeg å teste på morgenen. Oppdaget at det gikk ganske greit for meg, for når jeg fikk en litt sterkere test enn vanlig så testet jeg igjen på ettermiddag/kveld og da var den alltid helt positiv🤩 fortsatte å teste morgen/kveld helt til testen var negativ igjen. Så for meg har det gått greit å teste på morgen. Fram til nå da med denne rare eggløsningen..🙄 leste om den positive testen i dagboken din. Så gøy med tidlig EL 🎉 liker kortere ventetid altså. du temper også, eller? Da får du vel snart svaret på når EL faktisk var?🤩 enig med tittevindu… blir helt skrullete av å tenke å tolke hele tiden😂 Aah, da forstår jeg. Det viktigste er jo å finne den metoden som passer deg best. Jeg har også tenkt at det er litt stress å ikke skulle drikke, og å holde seg i et visst antall timer. Spesielt om man må teste over en lenger periode. Men da jeg overraskende nok fikk positiv test denne gangen, så hadde jeg glemt bort hele testingen og glemt bort å ikke drikke. Aner ikke hvor lenge jeg hadde holdt meg heller, og urinkonsentrasjonen var heller ikke den beste. Likevel ble testen veldig positiv! Ja, jeg temper også. Men denne gangen ble jeg så spent at jeg ikke fikk sove.. Så da ble det ikke så lett å lese utifra grafen når EL egentlig er eller har vært. Men dagens temp er egentlig en typisk 1DPO temp for meg, så tror kanskje jeg allerede er i DPO-land. Vi får se hva morgendagens temp viser, men jeg håper den går opp til typisk 2DPO i morgen! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1702 Del Skrevet 2. november 2021 Andre her i DPO-land som merker økt utflod? Er ca. 12 DPO tror jeg, men ikke helt sikker, og de siste dagene har jeg merket våthet i trusa flere ganger per dag. Det er ikke mye, bare noen dråper, men nok til at jeg går og sjekker og er redd det er mensen som er på vei. Er økt utflod kun et symptom på mensen som kommer, eller også graviditet? Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1703 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre her i DPO-land som merker økt utflod? Er ca. 12 DPO tror jeg, men ikke helt sikker, og de siste dagene har jeg merket våthet i trusa flere ganger per dag. Det er ikke mye, bare noen dråper, men nok til at jeg går og sjekker og er redd det er mensen som er på vei. Er økt utflod kun et symptom på mensen som kommer, eller også graviditet? Anonymkode: 56b43...9bf Har sittet å lest på symptomer selv nå, og der sto det at man kunne få økt utflod kort tid etter man hadde blitt gravid. Anonymkode: 83d80...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1704 Del Skrevet 2. november 2021 1 dpo 🙈 krysser fingrene. skal på fest i helga, noen som har erfaring med gode begrunnelser for å ikke drikke, som blir godtatt? Jeg har ikke lyst til å drikke mellom eggløsning og mens, tilfelle jeg faktisk har en liten spire der inne.. ❤️ Anonymkode: 77b50...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1705 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1 dpo 🙈 krysser fingrene. skal på fest i helga, noen som har erfaring med gode begrunnelser for å ikke drikke, som blir godtatt? Jeg har ikke lyst til å drikke mellom eggløsning og mens, tilfelle jeg faktisk har en liten spire der inne.. ❤️ Anonymkode: 77b50...979 Høres ut som du omgås litt tvilsomme folk om du må ha en god begrunnelse for at det skal bli godtatt(?) at du ikke drikker. Merkelig. Jeg er prøver, og er totalavholds, det får folk godta. Min kropp, mitt valg. Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1706 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): 1 dpo 🙈 krysser fingrene. skal på fest i helga, noen som har erfaring med gode begrunnelser for å ikke drikke, som blir godtatt? Jeg har ikke lyst til å drikke mellom eggløsning og mens, tilfelle jeg faktisk har en liten spire der inne.. ❤️ Anonymkode: 77b50...979 god begrunnelse er å kjøre bil, eller måtte hente mannen et sted. evt late som du drikker. selv drikker jeg alltid så det er vanskelig å ha god grunn Anonymkode: 26610...90d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 2. november 2021 #1707 Del Skrevet 2. november 2021 Har i det siste hatt god erfaring med å bare si at vi prøver og jeg ikke vil risikere noe den ene veken i mnd vi ikke vet. Drikker elles. Mindre big deal for folk enn jeg bekymra meg for faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 2. november 2021 #1708 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 1 dpo 🙈 krysser fingrene. skal på fest i helga, noen som har erfaring med gode begrunnelser for å ikke drikke, som blir godtatt? Jeg har ikke lyst til å drikke mellom eggløsning og mens, tilfelle jeg faktisk har en liten spire der inne.. ❤️ Anonymkode: 77b50...979 Antibiotikakur kanskje? Det kortet hadde jeg dratt. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmynona Skrevet 2. november 2021 #1709 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg drakk en del ca 4 dager etter sist eggløsning og ble veldig overrasket da jeg fant ut en uke etter at det gikk denne måneden. Er det veldig ille? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1710 Del Skrevet 3. november 2021 Anonymmynona skrev (7 timer siden): Jeg drakk en del ca 4 dager etter sist eggløsning og ble veldig overrasket da jeg fant ut en uke etter at det gikk denne måneden. Er det veldig ille? 🙈 Absolutt ikke! At du drakk rett etter eggløsning, før det befruktete egget har rukket å feste seg, påvirker ikke babyen på noen som helst måte Anonymkode: a5754...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1711 Del Skrevet 3. november 2021 Anonymmynona skrev (7 timer siden): Jeg drakk en del ca 4 dager etter sist eggløsning og ble veldig overrasket da jeg fant ut en uke etter at det gikk denne måneden. Er det veldig ille? 🙈 Nei det går veldig bra😄 Det var før egget har fått festet seg engang. Jeg har lest at alkoholkonsum etter uke 3 kan øke sjansen for SA, så når du drakk 2+4 trenger du ikke bekymre deg❤️ Anonymkode: 3d268...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1712 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Høres ut som du omgås litt tvilsomme folk om du må ha en god begrunnelse for at det skal bli godtatt(?) at du ikke drikker. Merkelig. Jeg er prøver, og er totalavholds, det får folk godta. Min kropp, mitt valg. Anonymkode: 56b43...9bf Wow, passe kjip og nedlatende. Takk 😊 jeg opplever at det ofte er enklere når man er totalavholds, for da er folk trossalt vant til at person a ikke drikker. Jeg, som er glad i drinker og vin til god middag, kommer ikke like lett unna med «drikker ikke i dag». Det tror jeg du også skjønner, om du tenker deg om. Anonymkode: 77b50...979 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1713 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): god begrunnelse er å kjøre bil, eller måtte hente mannen et sted. evt late som du drikker. selv drikker jeg alltid så det er vanskelig å ha god grunn Anonymkode: 26610...90d AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det går veldig bra😄 Det var før egget har fått festet seg engang. Jeg har lest at alkoholkonsum etter uke 3 kan øke sjansen for SA, så når du drakk 2+4 trenger du ikke bekymre deg❤️ Anonymkode: 3d268...bf3 Tror det er mest for mitt eget hode altså, har også lest at det ikke har noe å si for den potensielle celleklumpen så tidlig, hehe. lurer på å bare ta bilen, selvom det er kort bort. Evt bare sitte med et vinglass hele kvelden uten å drikke av det😅 Anonymkode: 77b50...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1714 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det er mest for mitt eget hode altså, har også lest at det ikke har noe å si for den potensielle celleklumpen så tidlig, hehe. lurer på å bare ta bilen, selvom det er kort bort. Evt bare sitte med et vinglass hele kvelden uten å drikke av det😅 Anonymkode: 77b50...979 Jeg gjorde dette før jeg fortalte om graviditeten. I tillegg kjøpte jeg alkoholfri øl i baren, som jeg ba dem om å fylle i et vanlig ølglass. Tror ingen mistenkte noe som helst🙊 Anonymkode: a5754...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1715 Del Skrevet 3. november 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det er mest for mitt eget hode altså, har også lest at det ikke har noe å si for den potensielle celleklumpen så tidlig, hehe. lurer på å bare ta bilen, selvom det er kort bort. Evt bare sitte med et vinglass hele kvelden uten å drikke av det😅 Anonymkode: 77b50...979 Kjør bil! Det kan ingen argumentere på! 😄 Jeg ønsker ikke drikke i det hele tatt nå som vi er prøvere, og jeg kjører til absolutt alle greier vi blir invitert på. Folk godtar bilkjøring og hører ikke noe mer mas om alkohol etter jeg har presentert meg som sjåfør 👍🏼 Anonymkode: a3463...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northli Skrevet 3. november 2021 #1716 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 1 dpo 🙈 krysser fingrene. skal på fest i helga, noen som har erfaring med gode begrunnelser for å ikke drikke, som blir godtatt? Jeg har ikke lyst til å drikke mellom eggløsning og mens, tilfelle jeg faktisk har en liten spire der inne.. ❤️ Anonymkode: 77b50...979 Da jeg var gravid første gang helte jeg alkoholfri vin over i en annen vinflaske😜 mine venner, inkludert meg selv drakk alltid på fest, så det var min strategi for ikke å fatte mistanke. Nå vet de at jeg prøver igjen, men hvis jeg ville skjult det hadde jeg nok kjørt bil, og/eller skyldt på at det er mye på jobb og at jeg ikke orker å være fyllesyk dagen etter. Lykke til! Håper du finner på en god unnskyldning✌🏻😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 4. november 2021 #1717 Del Skrevet 4. november 2021 Endeliiiiig over i dpo-land for denne gang, 1 dpo 😅👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1718 Del Skrevet 4. november 2021 Laura80 skrev (55 minutter siden): Endeliiiiig over i dpo-land for denne gang, 1 dpo 😅👏🏻 Lykke til. 🙂 Anonymkode: 56b43...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1719 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 17.33): Andre her i DPO-land som merker økt utflod? Er ca. 12 DPO tror jeg, men ikke helt sikker, og de siste dagene har jeg merket våthet i trusa flere ganger per dag. Det er ikke mye, bare noen dråper, men nok til at jeg går og sjekker og er redd det er mensen som er på vei. Er økt utflod kun et symptom på mensen som kommer, eller også graviditet? Anonymkode: 56b43...9bf Merket økt utflod fra ca. 7 DPO, men tror det også kan vere symptom på mensen? Vi får sjå.... Anonymkode: 05acb...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1720 Del Skrevet 4. november 2021 Noen som har brukt denne? Hvor tidlig har dere evt. fått positiv? Lurer på når jeg skal teste. Vet ikke når forventet mens er, syklusen har ikke stabilisert seg. https://www.apotek1.no/produkter/clearblue-early-detection-graviditetstest-1stk-991330p Anonymkode: 83d80...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå