AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1601 Del Skrevet 16. oktober 2021 Tror jeg er 4DPO etter MA i september ! Hååååper håper håper!♥️ Blir jo så forferdelig utålmodig! Og dette er aaalt man tenker på. gikk på tidenes testesmell en periode her. Testet 2-3 ganger per dag med både graviditetstest og eggløsningstest. Hjelpes meg. Men var så utrolig forvirret da de var positive en stund etter MA, såå negative, sååå positive, sååå negative. Har nesten ikke hatt mensen på halvannet år ca, så aner jo ikke når ting skjer og ikke heller. Blir gal av mindre 🤯 Men nå har jeg tatt meg selv i nakken, og ikke testet hver dag 😆 Anonymkode: 6aea0...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1602 Del Skrevet 17. oktober 2021 Flamme skrev (14 timer siden): Ble desverre mensen her i dag. Bare å prøve igjen... 🙂 Krysser fingrene for deg i neste prøveperiode 🤞 Anonymkode: 9e5d4...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1603 Del Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror jeg er 4DPO etter MA i september ! Hååååper håper håper!♥️ Blir jo så forferdelig utålmodig! Og dette er aaalt man tenker på. gikk på tidenes testesmell en periode her. Testet 2-3 ganger per dag med både graviditetstest og eggløsningstest. Hjelpes meg. Men var så utrolig forvirret da de var positive en stund etter MA, såå negative, sååå positive, sååå negative. Har nesten ikke hatt mensen på halvannet år ca, så aner jo ikke når ting skjer og ikke heller. Blir gal av mindre 🤯 Men nå har jeg tatt meg selv i nakken, og ikke testet hver dag 😆 Anonymkode: 6aea0...4c9 Skjønner utrolig godt at du har testet ofte, hvert fall når du er usikker på syklusen! Håper det snart blir positiv test for deg 🤞 Anonymkode: 9e5d4...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. oktober 2021 #1604 Del Skrevet 17. oktober 2021 8 DPO 🐌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1605 Del Skrevet 17. oktober 2021 Skal hjem fra svigers i dag, så da får jeg endelig tatt en test. 13 DPO i dag da. Ingen ømme bryster, brun spotting. Forventer nok mensen snart altså, så blir det nok ny prøveperiode neste måned 😊 Har 40 dagers syklus etter p-pilleslutt for 10 mnd siden med konstant brun spotting etter eggløsning og helt frem til mensen, vurderer ta tur til gyn for å sjekke om alt er som det skal 🤔 Anonymkode: 9e5d4...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 17. oktober 2021 #1606 Del Skrevet 17. oktober 2021 Tok en i dag jeg, 10 DPO 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 17. oktober 2021 #1607 Del Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Krysser fingrene for deg i neste prøveperiode 🤞 Anonymkode: 9e5d4...83c Tusen takk ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 17. oktober 2021 #1608 Del Skrevet 17. oktober 2021 Misko skrev (41 minutter siden): Tok en i dag jeg, 10 DPO Gratulere så mye 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 17. oktober 2021 #1609 Del Skrevet 17. oktober 2021 (endret) Flamme skrev (12 minutter siden): Gratulere så mye 🤩 Tusen takk! Litt uvirkelig dette her Endret 17. oktober 2021 av Misko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 17. oktober 2021 #1610 Del Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har 40 dagers syklus etter p-pilleslutt for 10 mnd siden med konstant brun spotting etter eggløsning og helt frem til mensen, vurderer ta tur til gyn for å sjekke om alt er som det skal 🤔 Anonymkode: 9e5d4...83c Dette høres så kjent ut. Har fått lange sykluser jeg også. Opplevd akkurat det samme som deg ang. spotting noen sykluser, men oftest er det bare spotting fra 10DPO frem til mensen (3-4 dager) og flere dager etter mensen igjen. Utrolig plagsomt, så skjønner godt at du gjerne vil ha det sjekket. Jeg har ikke fått noe svar på hvorfor det er blitt slik etter p.pillene, men håper du får bedre svar. 🤞 Du er hvert fall ikke alene om å få fått endringer i syklusen etter p.pilleslutt. ❤️ Før jeg begynte på de hadde jeg aldri spotting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1611 Del Skrevet 17. oktober 2021 Lykkefrø skrev (24 minutter siden): Dette høres så kjent ut. Har fått lange sykluser jeg også. Opplevd akkurat det samme som deg ang. spotting noen sykluser, men oftest er det bare spotting fra 10DPO frem til mensen (3-4 dager) og flere dager etter mensen igjen. Utrolig plagsomt, så skjønner godt at du gjerne vil ha det sjekket. Jeg har ikke fått noe svar på hvorfor det er blitt slik etter p.pillene, men håper du får bedre svar. 🤞 Du er hvert fall ikke alene om å få fått endringer i syklusen etter p.pilleslutt. ❤️ Før jeg begynte på de hadde jeg aldri spotting. Godt å høre at vi er flere. Er sånn hos meg og, spotting etter eggløsning, så mensen, også spotting igjen. Veldig irriterende. Spottet også noe imens jeg gikk på p-piller, men aldri før jeg begynte på de. Skal oppdatere når jeg har vært hos gyn. ❤️ Kjedelig med lange sykluser, blir så lenge mellom hver prøveperiode. Anonymkode: 9e5d4...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 17. oktober 2021 #1612 Del Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Godt å høre at vi er flere. Er sånn hos meg og, spotting etter eggløsning, så mensen, også spotting igjen. Veldig irriterende. Spottet også noe imens jeg gikk på p-piller, men aldri før jeg begynte på de. Skal oppdatere når jeg har vært hos gyn. ❤️ Kjedelig med lange sykluser, blir så lenge mellom hver prøveperiode. Anonymkode: 9e5d4...83c Ja, det er kjempe kjedelig! 🙁 Denne gangen var jeg heldig og fikk EL tidligere, men forrige syklus ble den over 50 dager lang. Blææh.. Jeg hadde også spotting mens jeg gikk på p.piller, ganske mye faktisk. Var hvert fall en uke før den pillefri uken hvert brett. Burde nok ha sluttet på de tidligere. Håper det hele stabiliserer seg for oss begge med tiden, og at det bare er kroppen som trenger litt tid. 🤞Hadde vært fint med oppdatering ❤️ Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1613 Del Skrevet 17. oktober 2021 Hei Jeg hadde også syklus på 50 dager etter jeg sluttet på prevensjon, i 6 mnd. Var da allerede i kontakt med gyn pga celleprøve privat. Fikk utskrevet letrozol og vips var syklusen på 28-30 dager Anonymkode: c26cd...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 17. oktober 2021 #1614 Del Skrevet 17. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg hadde også syklus på 50 dager etter jeg sluttet på prevensjon, i 6 mnd. Var da allerede i kontakt med gyn pga celleprøve privat. Fikk utskrevet letrozol og vips var syklusen på 28-30 dager Anonymkode: c26cd...6a9 Har snakket med gyn om det. Skal få prøve letrozol om vi ikke får det til på egen hånd. Så godt at du hadde så god effekt av det! Endret 17. oktober 2021 av Lykkefrø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 17. oktober 2021 #1615 Del Skrevet 17. oktober 2021 Misko skrev (8 timer siden): Tok en i dag jeg, 10 DPO Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 17. oktober 2021 #1616 Del Skrevet 17. oktober 2021 9 hours ago, Misko said: Tok en i dag jeg, 10 DPO gratulerer! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 17. oktober 2021 #1617 Del Skrevet 17. oktober 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Skal hjem fra svigers i dag, så da får jeg endelig tatt en test. 13 DPO i dag da. Ingen ømme bryster, brun spotting. Forventer nok mensen snart altså, så blir det nok ny prøveperiode neste måned 😊 Har 40 dagers syklus etter p-pilleslutt for 10 mnd siden med konstant brun spotting etter eggløsning og helt frem til mensen, vurderer ta tur til gyn for å sjekke om alt er som det skal 🤔 Anonymkode: 9e5d4...83c fikk du tatt test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1618 Del Skrevet 17. oktober 2021 SuzsuZ skrev (Akkurat nå): fikk du tatt test? Det gjorde jeg! Negativ, og mensen er på vei. Får prøve igjen neste måned ☺️ Hvordan er det med deg? Anonymkode: 9e5d4...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 18. oktober 2021 #1619 Del Skrevet 18. oktober 2021 Juhuu, 1 dpo!🎉😁 Det ble en skikkelig rolig helg, og 4åringen dro til farmor på kosebesøk. Vips så ble det rikelig aksjeinnlegg😂 Håper det er nå i pp5 det endelig klaffer❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. oktober 2021 #1620 Del Skrevet 18. oktober 2021 Endelig er du også kommet til Dpo-land @Mammatilsukkertopp 🥳😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå