SuzsuZ Skrevet 13. oktober 2021 #1561 Del Skrevet 13. oktober 2021 Velkommen til DPO land snart da antar jeg 😉 her kan alt skje..eller ingenting 😂 men mye symptomer det kan man si. Jeg har ikke flere tester igjen, men håper å få noen i posten i morgen. Ellers må jeg en tur innom apoteket og kjøpe altfor dyre tester 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1562 Del Skrevet 13. oktober 2021 SuzsuZ skrev (31 minutter siden): Velkommen til DPO land snart da antar jeg 😉 her kan alt skje..eller ingenting 😂 men mye symptomer det kan man si. Jeg har ikke flere tester igjen, men håper å få noen i posten i morgen. Ellers må jeg en tur innom apoteket og kjøpe altfor dyre tester 😬 Takk, er forhåpentligvis i DPO land i helgen☺️ Krysser fingrene for at testene dine kommer imorgen da! Anonymkode: 516a7...a7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 13. oktober 2021 #1563 Del Skrevet 13. oktober 2021 10 DPO nå som vi har bikket midtnatt. Den store testdagen for meg, for spottingen er ventet i løpet av dagen nå. Håper sånn på to streker om noen timer. 🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 13. oktober 2021 #1564 Del Skrevet 13. oktober 2021 Lykkefrø skrev (19 minutter siden): 10 DPO nå som vi har bikket midtnatt. Den store testdagen for meg, for spottingen er ventet i løpet av dagen nå. Håper sånn på to streker om noen timer. 🤞🤞🤞 Krysser fingene! 🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. oktober 2021 #1565 Del Skrevet 14. oktober 2021 5 hours ago, Lykkefrø said: 10 DPO nå som vi har bikket midtnatt. Den store testdagen for meg, for spottingen er ventet i løpet av dagen nå. Håper sånn på to streker om noen timer. 🤞🤞🤞 Lykke til! 🤞💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. oktober 2021 #1566 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) 12 DPO, mulig kanskje veeldig svak positiv på clearblue tidlig igjen..halve testvindu ble samme farge etterhvert så den er kanskje ikke å regne med. Ikke til å bli klok på.😅 Småkvalm. Tester igjen på IKM som er lørdag. 🤞 Endret 14. oktober 2021 av SuzsuZ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 14. oktober 2021 #1567 Del Skrevet 14. oktober 2021 11DPO og ny blendahvit test. Var småkvalm igår kveld, og har enda ikkje fått ømme pupper, noe som er høyst uvanlig så tett opp mot IKM. Var i tillegg uforklarlig trøtt igår, så begynte så smått å håpe på noe der. Men må vel bare innse at kroppen fortsatt jobber seg tilbake til normalen og at mensen er på vei til helga.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 14. oktober 2021 #1568 Del Skrevet 14. oktober 2021 Spennende å følge med her, jeg krysser fingrene for alle! ❤️ For min del er jeg ganske så sikker på at det ikke blir to streker denne prøveperioden, IKM i morgen og blenda tidligtest i dag igjen. Ingen uvanlige symptomer her, alt er som det bruker å være dagene før mens. Vet at sjansen fortsatt er der, men jeg synes det er enklere å forholde meg til at det ikke blir noe denne pp i stedet for å leve i det altoppslukende(!!!) håpet, det er i hvert fall sånn jeg føler det i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 14. oktober 2021 #1569 Del Skrevet 14. oktober 2021 9dpo og negativ test. Har gitt opp litt allerede, og ser fram til pp2 😅. Små-uggen, litt ømme pupper, "støl" i lysken og korsrygg. Halsbrann og magetrøbbel har vært der siden 4dpo omtrent. Men symptomene er mildere nå. IKM mandag eller tirsdag. Som gladlaksen skriver, sjansene er fortsatt der, men jeg har bare en lei følelse av at mensen kommer neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misko Skrevet 14. oktober 2021 #1570 Del Skrevet 14. oktober 2021 7 DPO her, ømme bryster og litt brunlig utflod. Merkelig, er det vanlig? Pleier ikke ha det før mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. oktober 2021 #1571 Del Skrevet 14. oktober 2021 10 minutter siden, Misko said: 7 DPO her, ømme bryster og litt brunlig utflod. Merkelig, er det vanlig? Pleier ikke ha det før mensen. Kan være festeblødning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. oktober 2021 #1572 Del Skrevet 14. oktober 2021 12 DPO og jeg har ganske kraftige mensmurringer vil jeg si. Jeg hadde kraftige skarpe stikk på venstre side 2 dager siden og nå er jeg redd det er noe graviditet utenfor livmor. Hele magen er litt vond og er ikke vanlig før mensen og det er i hvertfall ikke like kraftig med mens smerter. negativ test i dag, fortsatt rosa/brun på papir når jeg tørker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. oktober 2021 #1573 Del Skrevet 14. oktober 2021 11 hours ago, gladlaksen said: Spennende å følge med her, jeg krysser fingrene for alle! ❤️ For min del er jeg ganske så sikker på at det ikke blir to streker denne prøveperioden, IKM i morgen og blenda tidligtest i dag igjen. Ingen uvanlige symptomer her, alt er som det bruker å være dagene før mens. Vet at sjansen fortsatt er der, men jeg synes det er enklere å forholde meg til at det ikke blir noe denne pp i stedet for å leve i det altoppslukende(!!!) håpet, det er i hvert fall sånn jeg føler det i dag.. Uff! Klem til deg ❤️ Jeg er egentlig klar også til å bli ferdig med denne PP. Masse idiotiske defekte tester og negative tester. Mye synptomer men ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 14. oktober 2021 #1574 Del Skrevet 14. oktober 2021 11 hours ago, font said: 9dpo og negativ test. Har gitt opp litt allerede, og ser fram til pp2 😅. Små-uggen, litt ømme pupper, "støl" i lysken og korsrygg. Halsbrann og magetrøbbel har vært der siden 4dpo omtrent. Men symptomene er mildere nå. IKM mandag eller tirsdag. Som gladlaksen skriver, sjansene er fortsatt der, men jeg har bare en lei følelse av at mensen kommer neste uke. Bare 9 DPO så det kan fortsatt skje 💕 ellers ses vi vel i neste PP slik det ser ut her også ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 14. oktober 2021 #1575 Del Skrevet 14. oktober 2021 Slenger meg med her jeg, selv om jeg ikke helt vet hvor mange dager jeg er over dpo😀i går følte jeg meg sånn tørst som jeg var i forrige graviditet, men så kom jeg på at jeg hadde spist masse bacon😂 har testet hver dag også 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmynona Skrevet 14. oktober 2021 #1576 Del Skrevet 14. oktober 2021 2DPO her. Åhh denne ventetiden 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 14. oktober 2021 #1577 Del Skrevet 14. oktober 2021 Ble blenda test i dag, men spottingen har ikke dukket opp! Den har alltid dukket opp på 10DPO før, så nå er jeg veldig håpefull! 🙌 Kan tenkes at EL var en dag senere enn jeg trodde, men håper jo nå at det er en annen grunn til at spottingen ikke har dukket opp. 🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmynona Skrevet 14. oktober 2021 #1578 Del Skrevet 14. oktober 2021 Lykkefrø skrev (1 minutt siden): Ble blenda test i dag, men spottingen har ikke dukket opp! Den har alltid dukket opp på 10DPO før, så nå er jeg veldig håpefull! 🙌 Kan tenkes at EL var en dag senere enn jeg trodde, men håper jo nå at det er en annen grunn til at spottingen ikke har dukket opp. 🙏 Spennende å se hva som skjer i morgen da! Krysser fingrene for positiv test ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 15. oktober 2021 #1579 Del Skrevet 15. oktober 2021 13 DPO fortsatt spotting, litt uggen, muligens skygge eller svaaaak pos test om jeg legger godvilja til (ser vel strek fordi jeg vil)😅 IKM er i morgen og jeg vet ærlig ikke. Jeg bruker å spotte 1-2 dager før mens men aldri så uggen i flere dager. 13 DPO så burde det jo vært tydelig strek for de fleste. Så er vel lite håp igjen denne pp. Får nå se om Tanta kommer i morgen. Lykke til dere andre i DPO land 💕🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 15. oktober 2021 #1580 Del Skrevet 15. oktober 2021 Anonymmynona skrev (6 timer siden): Spennende å se hva som skjer i morgen da! Krysser fingrene for positiv test ❤️ Tusen takk! ❤️🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå