SuzsuZ Skrevet 12. oktober 2021 #1541 Del Skrevet 12. oktober 2021 5 hours ago, gladlaksen said: ca. 11-12 dpo her og blank tidligtest 😔 Hvis jeg legger godviljen til + rett vinkel og lys så kan jeg skimte et svaaaakt andre strek nå etter tidsfristen, men det er nok mest sannsynlig skyggestrek eller innbilning .. Uff så dumt 🥲 det er fortsatt noen dager igjen heldigvis 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 12. oktober 2021 #1542 Del Skrevet 12. oktober 2021 Er mest sannsynlig i dpo-land nå, aner bare ikke hvilken dag. Enten hadde jeg eggløsning den 2 eller den 10. Venter på mensen... Og krysser fingrene. Orker snart ikke følge med på denne forvirrende syklusen her 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. oktober 2021 #1543 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg er på dag 3 og det er helt som vanlig her foreløpig ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 12. oktober 2021 #1544 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg veksler mellom å tro at jeg helt seriøst er gravid og helt seriøst IKKE er gravid Jeg greier ikke å bli enig med meg selv om symptomene jeg kjenner betyr noe, eller om det er helt tilfeldig/har andre årsaker. Må bare vente noen fååå dager til nå, før jeg kan teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 12. oktober 2021 #1545 Del Skrevet 12. oktober 2021 1 hour ago, Flamme said: Er mest sannsynlig i dpo-land nå, aner bare ikke hvilken dag. Enten hadde jeg eggløsning den 2 eller den 10. Venter på mensen... Og krysser fingrene. Orker snart ikke følge med på denne forvirrende syklusen her 🤭 Oi det var stor forskjell, får håpe det var 2 for tålmodghetens skyld 😂🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 12. oktober 2021 #1546 Del Skrevet 12. oktober 2021 1 hour ago, Fame said: Jeg er på dag 3 og det er helt som vanlig her foreløpig ^_^ Hehe, ja spennende å følge med her på alle ☺️ Nå er du i alt kan skje land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 12. oktober 2021 #1547 Del Skrevet 12. oktober 2021 46 minutter siden, font said: Jeg veksler mellom å tro at jeg helt seriøst er gravid og helt seriøst IKKE er gravid Jeg greier ikke å bli enig med meg selv om symptomene jeg kjenner betyr noe, eller om det er helt tilfeldig/har andre årsaker. Må bare vente noen fååå dager til nå, før jeg kan teste 🤣 ja huff, er litt sånn her også. Fått en veldig svak pos test så neg igjen etter det så begynner å tro at jeg bare innbiller meg og ønsketnker og defekt test og ikke måte på 😂 krysser fingre for at det vi føler er reelt! 🤞 Misunner de som greier å vente til ikm for å teste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 12. oktober 2021 #1548 Del Skrevet 12. oktober 2021 SuzsuZ skrev (1 time siden): Blenda hvit test av samme type som jeg fikk svak strek på i går akkurat🥲 så har jeg hatt ganske vonde ‘stikk’ aka skarp smerte på venstre side av magen..hvor jeg har kjent boblene.. Så det lover kanskje ikke godt dette her. Får se om noen dager 🤞 Hvordan går det med dere andre? Jeg har også slike stikk i dag, 10 dpo. Hadde det egentlig i går også. Hos meg har det også begynt å boble litt i kveld 😅 Hva kan det være? Helt blanke tester foreløpig, dessverre. Har fortsatt et håp, men frykter også at de stikkene er noe negativt. Jeg har mine på høyre side. Lever fortsatt i spenning 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. oktober 2021 #1549 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg har så ekstremt mye luft i magen, men jeg har IBS med forstoppelse så det er jo ikke noe uvanlig for meg. Deilig å være i DPO land så jeg slipper å måtte være sexy og seducing hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #1550 Del Skrevet 12. oktober 2021 Her er det full forvirring! 🤯MA 8+2 10.sept. Blødde en uke, begynte prøving rett på etter det. Testet positivt et par uker for rester av hcg, så ble testene negative. Svaaaakt posistiv på søndag, og av og på med svak og blank etter det. Superpositiv eggløsningstest i dag🤷🏼♀️ vært hos lege i dag for noe annet, og fikk tatt hcg-prøve der for å bli klokere på om det fortsatt synker fra MA, eller om noe nytt er på gang. Skjønner iiiingenting. Har hatt kanskje fem sykluser siste 1,5år, så har lite å gå på med hva som skal komme når, og spesielt etter MA i tillegg 😅 Anonymkode: 6aea0...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 13. oktober 2021 #1551 Del Skrevet 13. oktober 2021 10DPO og blendahvit test idag. Trudde eg skimta strek, men den forsvann innen tida så var nok bare litt restfarge. Hadde vel egentlig ikkje trua no som egget slapp på siden eg mangler eggleder. Teste igjen om 2 dagar + IKM for å vere heilt sikker, så får det bli ny PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 13. oktober 2021 #1552 Del Skrevet 13. oktober 2021 Her kom mensen med et brak kl 05 i morges. Ligget å vridd med i smerter fram til kl 08. Så gikk smertene over. Sånn er det hver gang. Akkurat nå føler jeg meg bare tom. Vet ikke hvor lenge jeg orker å gå gjennom denne følelesemessige berg og dalbanen. Fra håp til total skuffelse på null komma niks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. oktober 2021 #1553 Del Skrevet 13. oktober 2021 11 DPO og det har kommet litt lyserosa/brunlig når jeg tørker meg i dag.. kan være starten på mensen.. eller festeblødning så sent..? Men da er det rart jeg fikk en svak positiv test 1 gang.. jaja får se til lørdag om mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. oktober 2021 #1554 Del Skrevet 13. oktober 2021 1 hour ago, tørkestativ said: Her kom mensen med et brak kl 05 i morges. Ligget å vridd med i smerter fram til kl 08. Så gikk smertene over. Sånn er det hver gang. Akkurat nå føler jeg meg bare tom. Vet ikke hvor lenge jeg orker å gå gjennom denne følelesemessige berg og dalbanen. Fra håp til total skuffelse på null komma niks Æsj så utrolig kjedelig! 🥲❤️ når var IKM? Her virker det som kanskje mensen er på gang også med litt lyse rosa/brunt på papiret i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 13. oktober 2021 #1555 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) SuzsuZ skrev (46 minutter siden): Æsj så utrolig kjedelig! 🥲❤️ når var IKM? Her virker det som kanskje mensen er på gang også med litt lyse rosa/brunt på papiret i dag Ikm var i går eller i dag så det stemte jo. Jeg temper ikke så aldri helt sikker på akkurat når EL-skjer. kjedelig at mensen er på gang for deg og🥴 hvilken pp er du? Endret 13. oktober 2021 av tørkestativ Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 13. oktober 2021 #1556 Del Skrevet 13. oktober 2021 8DPO her! Jeg fikk en liten knekk i dag morges der jeg tenkte at "jeg er garantert ikke gravid". Det bare virket helt usannsynlig. Alle symptomer er bare ønsketekning osv 🙈. Jeg har mange klassiske symptomer, men kan like gjerne være mensen rundt hjørnet eller stressmage for den del. Men - jeg kommer til å teste de neste dagene uansett OG hvis mensen kommer neste uke skal jeg spandere en skikkelig god rødvin på meg selv 🍷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. oktober 2021 #1557 Del Skrevet 13. oktober 2021 54 minutter siden, tørkestativ said: Ikm var i går eller i dag så det stemte jo. Jeg temper ikke så aldri helt sikker på akkurat når EL-skjer. kjedelig at mensen er på gang for deg og🥴 hvilken pp er du? Bare 2, men har ønsket dette i 3 år 🥲 det kommer litt lyyyserosa på papiret fortsatt..vet ikke om det er noe håp. For meg bruker mensen å starte med brun spotting liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. oktober 2021 #1558 Del Skrevet 13. oktober 2021 20 minutter siden, font said: 8DPO her! Jeg fikk en liten knekk i dag morges der jeg tenkte at "jeg er garantert ikke gravid". Det bare virket helt usannsynlig. Alle symptomer er bare ønsketekning osv 🙈. Jeg har mange klassiske symptomer, men kan like gjerne være mensen rundt hjørnet eller stressmage for den del. Men - jeg kommer til å teste de neste dagene uansett OG hvis mensen kommer neste uke skal jeg spandere en skikkelig god rødvin på meg selv 🍷 Krysser fingre! 💕 Jeg skal def joine deg med en god rødvin om mensen kommer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. oktober 2021 #1559 Del Skrevet 13. oktober 2021 11 DPO Fortsatt småkvalm her, så håper at det er festeblødning jeg har. Kan ha hatt EL en eller 2 dager etter beregning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1560 Del Skrevet 13. oktober 2021 Er så spent på deres vegner! Er ikke i DPO land enda engang, men blir ordentlig giret på om det endelig klaffer for dere, er selv i pp9 nå så vet hvor uutholdelig dpo er! Anonymkode: 516a7...a7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå