Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

stAre skrev (52 minutter siden):

Rakk du å teste idag eller venter du til i morgen? 

tvi tvi til deg 😁

Har ikke fått testene i posten enda, regner med de kommer i morgen, er så spent! 😁 Hvordan går det med deg, er det fortsatt torsdag som gjelder eller ryker det en test før det tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stAre skrev (1 time siden):

har kjøpt make sure fra butikken tidlig og vanlig , de har multipack på  meny hvor jeg alltid handler, så lett å røske med. vi er i første offisielle PP, selv om jeg har vært uten prevansjon i 10mnd (hoppet av i svingen), så har kun testet av og til inntil nå (derfor ikke følt behov for stor innkjøp).

vi får være med godt mot, og ikke ta sorgene på forskudd 😁 viktigste er jo å få en liten spire, så får vi ta resten som det kommer. 

Åå, de har jeg ikke en gang lagt merke til! 🙉 Skal ta en titt i hylla på meny i morgen, for hadde vært fint å ha en tidligtest også. Ser at de selger de på farmasiet, men jeg trenger den allerede på torsdag morgen så da tviler jeg på at de rekker frem i tide. :( 

Ja, enig! ❤️ Det viktigste er å få barn! Alt annet vil stille seg i andre rekke. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag og blendahvit test. Har mye stikninger på høyre side, ellers ingen symptomer. Men det er jo ofte slik frem mot ikm uansett. Er så spent! En del av meg har mistet troen siden testen var helt blank i dag, men jeg vet jo godt at 9 dpo er tidlig 😅 Jeg bare er så ufattelig utålmodig! 

Lykke til alle dere andre 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (1 time siden):

Har ikke fått testene i posten enda, regner med de kommer i morgen, er så spent! 😁 Hvordan går det med deg, er det fortsatt torsdag som gjelder eller ryker det en test før det tror du? 

så spent 😊 som jeg skrev noen innlegg tidligere så røyk det rett etterpå, men nå må jeg også handle tidlig test så får se om det blir onsdag eller torsdag 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO og svak svak positiv test nå i kveld, venter litt med å juble for jeg har litt vanskeligheter med å tro det😅

Men jeg opplevde altså sånn ‘bobler, popping’ i livmorområde i noen dager nå, vært litt kvalm. Øm i korsryggen.

Symptomer som ikke er vanlige ellers, får bare vond rygg rett før mensen.

Krysser fingre for dere andre og at denne fortsetter å være positiv og sterkere 🤞 💕

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (13 minutter siden):

9 DPO og svak svak positiv test nå i kveld, venter litt med å juble for jeg har litt vanskeligheter med å tro det😅

Men jeg opplevde altså sånn ‘bobler, popping’ i livmorområde i noen dager nå, vært litt kvalm. Øm i korsryggen.

Krysser fingre for dere andre og at denne fortsetter å være positiv og sterkere 🤞 💕

ÅÅåh, så spennende! 🤩 Krysser fingrene for at dette går veien!  

Selv er jeg veeeldig utålmodig etter å teste, men bare 7dpo i morgen. Kjenner meg liksom litt rar og annerledes, men vet så godt at alle symptomer kan være ønsketenkning 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (57 minutter siden):

Hurra! :) Ååå, så spennende å skimte noe på testen!! Håper du får klinkende klar positiv i morgen! Så gøy å teste positivt allerede på 9DPO. :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

såå spennende 🎉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, font said:

ÅÅåh, så spennende! 🤩 Krysser fingrene for at dette går veien!  

Selv er jeg veeeldig utålmodig etter å teste, men bare 7dpo i morgen. Kjenner meg liksom litt rar og annerledes, men vet så godt at alle symptomer kan være ønsketenkning 😂

Takk! Jeg begynte å teste alt for tidlig.. er jo egentlig for tidlig nå også. Jeg fikl forøvrig blenda test på normal clearblue med morgen urin i dag 😅 

8 hours ago, Lykkefrø said:

Hurra! :) Ååå, så spennende å skimte noe på testen!! Håper du får klinkende klar positiv i morgen! Så gøy å teste positivt allerede på 9DPO. :hoppendeglad:

Takk! 💕 I morges var testen blenda på en vanlig clearblue test, får tro at den bare ikke er sensitiv nok for hcgen nå🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (5 minutter siden):

Takk! Jeg begynte å teste alt for tidlig.. er jo egentlig for tidlig nå også. Jeg fikl forøvrig blenda test på normal clearblue med morgen urin i dag 😅 

Takk! 💕 I morges var testen blenda på en vanlig clearblue test, får tro at den bare ikke er sensitiv nok for hcgen nå🤞

Sensitiviteten på testene har myye å si så tidlig, så satser på at det bare er det ja! Selv om det er veldig demotiverende å se en negativ test uansett🙃 Lykke til med neste test!

Anonymkode: a5754...e13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo selvfølgelig ta en test i morges, som var blendahvit - som forventet 7dpo 😂 Jeg veksler veldig mellom å ha håp, og tro at dette ikke har gått i det heeeele tatt 🙈  Jeg har hatt litt kranglete mage de siste dagene (:fart2:), og nå har jeg begynt å tenke at alt jeg kjenner bare er fra tarmen. Men - there's a hope in a hanging snore som en vis mann sa. Til helgen bør jeg ha litt mer peiling 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (11 timer siden):

så spent 😊 som jeg skrev noen innlegg tidligere så røyk det rett etterpå, men nå må jeg også handle tidlig test så får se om det blir onsdag eller torsdag 😊

Krysser fingrene for 2 strek på onsdag eller torsdag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

Så kjipt at det ikke slo ut på test i morges, håper det bare er at den ikke er sensitiv nok 🤞 du har ikke flere tidligtester liggende? om du har tålmodighet er det kanskje best å vente litt og prøve på nytt med vanlig test, men når man først har sett to strek vill man jo så gjerne få det bekreftet med flere tester 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag eller i morgen. Det som har skilt seg ut denne syklusen er intense murringer i ryggen 6 dpo og intense menssmerter 12 dpo. Til vanlig har jeg ikke menssmerter før jeg begynner å blø. Men etter 12 dpo har menssmertene forsvunnet og blitt erstattet av lette murringer/kramper i livmor innimellom. Kjempe irritabel og dårlig humør i går fordi føler ikke dette går veien lenger. Orker ikke flere PPer 😢

krysser fingrene for streken din @SuzsuZ 🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo her og blank test. Mye rar murring siste dagene, håper det er på grunn av noe er på gang. Har 40 gtester fra Wish å bruke opp, gjør meg helt testgal 😆 må prøve å legge vekk og tenke på noe annet. Får heller teste til søndag, om jeg klarer å holde meg unna til da. Hadde en MA i august så håper det sitter igjen snart 💕

Anonymkode: 75e86...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca. 11-12 dpo her og blank tidligtest 😔 Hvis jeg legger godviljen til + rett vinkel og lys så kan jeg skimte et svaaaakt andre strek nå etter tidsfristen, men det er nok mest sannsynlig skyggestrek eller innbilning .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Smeltemann skrev (34 minutter siden):

Det skrives om DPO land. Hvor er det??

Det er en uavhengig øystat mellom Grønland og Canada  :opplyser:

(neida, det er perioden etter eggløsning. DPO = Days Past Ovulation) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

font skrev (Akkurat nå):

Det er en uavhengig øystat mellom Grønland og Canada  :opplyser:

(neida, det er perioden etter eggløsning. DPO = Days Past Ovulation) 

Takk for svar 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda hvit test av samme type som jeg fikk svak strek på i går akkurat🥲 så har jeg hatt ganske vonde ‘stikk’ aka skarp smerte på venstre side av magen..hvor jeg har kjent boblene..

Så det lover kanskje ikke godt dette her. Får se om noen dager 🤞

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...