Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Da har det kommet til punktet at jeg analyserer og lukter på dopapiret når jeg tisser og syns jeg kan se at det ser littebitte rosa ut og lukter blod/jern 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SuzsuZ skrev (38 minutter siden):

Da har det kommet til punktet at jeg analyserer og lukter på dopapiret når jeg tisser og syns jeg kan se at det ser littebitte rosa ut og lukter blod/jern 🤣🤣

Ånei! Så uutholdelig å vente. Jeg er snart ved ikm, men tør ikke teste enda. Føles som mensen kan komme når som helst. 

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ånei! Så uutholdelig å vente. Jeg er snart ved ikm, men tør ikke teste enda. Føles som mensen kan komme når som helst. 

Anonymkode: 56b43...9bf

Uff så dumt 😞 det er enda håp da! Så lenge tante rød holder seg unna, så skjønner folk venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO og blendahvit test fortsatt. Vet ikke..er jo veldig tidlig enda. Har heligvis en uke med testing igjen. ☺️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror jeg begynner å innbille meg at jeg er bittelitt småuggen 😂 men da er det rart det var negativ test om det er HCG som fører til kvalme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (15 minutter siden):

jeg tror jeg begynner å innbille meg at jeg er bittelitt småuggen 😂 men da er det rart det var negativ test om det er HCG som fører til kvalme

Blir spennende å se om det har klaffet for deg de nærmeste dagene 😁 Tvi tvi! 

5dpo her og fortsatt for tidlig å teste for meg :bond:Kjenner ingenting foreløpig, litt halsbrann i går liksom, men tror det var pga maten :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo idag! Tok en test i går, 8dpo som var blenda.. Bortsett fra litt murringer i går har jeg ikke kjent noen symptomer.. har ikke flere tester igjen så kan ikke teste idag, men venter en pakke levert fra billige-tester imorgen, mandag. Grugleder meg til å teste, håper så  iiiinderlig på to streker! tvi tvi for oss alle 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, font said:

Blir spennende å se om det har klaffet for deg de nærmeste dagene 😁 Tvi tvi! 

5dpo her og fortsatt for tidlig å teste for meg :bond:Kjenner ingenting foreløpig, litt halsbrann i går liksom, men tror det var pga maten :fnise:

Takk! Ja mye rart man kan føle når man først kjenner etter. Kroppen og hodet vil dette så da kommer symptomer veldig lett! 😅
Jeg var superkvalm med mine 2 tidligere men det kom ikke så tidlig.

Du er ikke lenge bak for testing da 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gladlaksen said:

9dpo idag! Tok en test i går, 8dpo som var blenda.. Bortsett fra litt murringer i går har jeg ikke kjent noen symptomer.. har ikke flere tester igjen så kan ikke teste idag, men venter en pakke levert fra billige-tester imorgen, mandag. Grugleder meg til å teste, håper så  iiiinderlig på to streker! tvi tvi for oss alle 🥰

Oh lykke til, for en utrolig start på uka det hadde blitt ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (3 timer siden):

8 DPO og blendahvit test fortsatt. Vet ikke..er jo veldig tidlig enda. Har heligvis en uke med testing igjen. ☺️ 

Krysser fingrene for positiv test snart🤞🏻

2 eller 3 dager til mensen her. Er oppblåst og har menssmerter. Ikke murringer, men smerter.skikkelig mensmage liksom. Pleier ikke å få det før jeg begynner å blø🤞🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, tørkestativ said:

Krysser fingrene for positiv test snart🤞🏻

2 eller 3 dager til mensen her. Er oppblåst og har menssmerter. Ikke murringer, men smerter.skikkelig mensmage liksom. Pleier ikke å få det før jeg begynner å blø🤞🏻

Takk og det samme ønskes for deg! 💕 Det er jo positivt at det er noe annerledes nå i forhold til dine vanlige symptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (4 timer siden):

Takk og det samme ønskes for deg! 💕 Det er jo positivt at det er noe annerledes nå i forhold til dine vanlige symptomer

Menssmertene har vedvart i hele dag. Føles akkurat ut som når jeg har mensen, bare minus blod… men det er typisk at kroppen tuller å finner på nye ting å lure meg med 🙄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv EL test på fredag, regner da med EL var i går ettermiddag. Kjente bittelitt stikk fra høyre eggstokk disse dagene, så kpm vel derfra. La inn aksjer i går kveld/natt. Er det for seint vil dere si? Ser sjansene er mindre på EL dagen enn dagen før, men jeg synes det virker logisk at sjansene er ganske gode på samme dagen egget slipper også   😐 Håper ikke det var for seint hvertfall

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Fame Hurra for etterlengtet EL!! 🙌 Jeg fikk også "bare" selve EL-dagen og to dager før denne gangen. Skulle gjerne hatt kryss på dagen før også, men flere steder hvor jeg  har lest så ser det ut som de fleste mener man er mest fertil dagen før, og på selve EL-dagen. Så det skal være innenfor. :) Egget lever jo i rundt 24 timer, også leste jeg at de raskeste sædcellene kommer seg hele veien fra livmormunnen og til egget på 30-45 minutter!! :yvonne: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (14 minutter siden):

@Fame Hurra for etterlengtet EL!! 🙌 Jeg fikk også "bare" selve EL-dagen og to dager før denne gangen. Skulle gjerne hatt kryss på dagen før også, men flere steder hvor jeg  har lest så ser det ut som de fleste mener man er mest fertil dagen før, og på selve EL-dagen. Så det skal være innenfor. :) Egget lever jo i rundt 24 timer, også leste jeg at de raskeste sædcellene kommer seg hele veien fra livmormunnen og til egget på 30-45 minutter!! :yvonne: 

Ja, jeg venta jo på EL for en uke siden, så fikk lagt inn masse aksjer da  :ler: Til slutt ble vi litt slitne av 'maset' så da ble det mindre når det egentlig var tid for det, men sånn er det. Håper det går veien :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg venta jo på EL for en uke siden, så fikk lagt inn masse aksjer da  :ler: Til slutt ble vi litt slitne av 'maset' så da ble det mindre når det egentlig var tid for det, men sånn er det. Håper det går veien :nigo:

Jeg har troa! 🤞:) Blir noen lange og spennende dager fremover!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 dpo nå. I går lukket tappen seg. I dag når jeg sjekket var den enda lukket, men mer slimete. Tok fingeren ut og fant slimete utflod som lå i en avlang klump. Litt geleaktig. Gjennomsiktig hvit på farge. Slik merket jeg ikke i forrige syklus. 

Kan det være et tegn?

Anonymkode: a2dbf...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...