Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, tørkestativ said:

Håper, men tror ikke. Eller det vil si; jeg veksler mellom å tro å ikke tro. Klarer ikke helt å bestemme meg😂 jeg er av den «rare» sorten som ikke er så glad i testing og heller venter på mensen😬😄

Godt å se vi er fler!! Jeg liker å leve lengst mulig i håpet, så her testes det ikke med mindre jeg har virkelig god grunn til det, altså at TR ikke dukker opp 😄

Anonymkode: a3463...7a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SuzsuZ skrev (8 minutter siden):

Krysser fingre for deg! 😍

HVA? TESTER IKKE? Hva i all verden... hahahah nei beklager, det er så mye testegalskap her på forumet at jeg antok. Herlighet for en tålmodighet av stål du har, jeg er sjalu! 😄 

Takk, i like måte!! 🤞🏻❤️
tror det er like greit å vente med testing for min del. Har lest en del her inne og forstår det sånn at de aller fleste begynner tidlig med testing. Har lest om flere som har hatt kjemisk osv. Da vil jeg heller ikke vite at jeg hadde en kjemisk, for hadde blitt så utrolig skuffa!

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt å se vi er fler!! Jeg liker å leve lengst mulig i håpet, så her testes det ikke med mindre jeg har virkelig god grunn til det, altså at TR ikke dukker opp 😄

Tror vi er i mindretall ja😂 opplever å bli mer skuffet av negative tester enn av mensen. Selvom jeg blir ganske skuffa av mensen også igrunn..😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tørkestativ said:

Tror vi er i mindretall ja😂 opplever å bli mer skuffet av negative tester enn av mensen. Selvom jeg blir ganske skuffa av mensen også igrunn..😅

Akkurat sånn jeg har det også! Føler liksom at de blendahvite testene hånflirer av meg 🙈 TR er bare naturlig syklus og et tegn på at det kommer en ny mulighet snart! 

Selv om man krysser både fingre og tær for at hun ikke dukker opp 😄❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 DPO i morra, skal ta test! Har klart og holde meg, kjempe spent og livredd, føler på en måte jeg har gitt litt opp... men har større og litt ømme pupper, samt korsrygg smerter. Det blir ett hardt slag i magen ved negativ i morra... selv om det er det jeg er innstilt på. 

Noen andre som skal teste de nærmeste dagene?😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (5 timer siden):

Æsj, har du regelmessig syklus da eller kan den variere med så mange dager?

Har alltid veldig regelmessig. Tok en test nå som ble nesten positiv etter at den tørket litt.  Kanskje positiv i morgen da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Frøkna4 Ønsker deg lykke til med dagens test! 🤞 Så spennende at kroppen oppfører seg annerledes enn den pleier nå! :) Selv skal jeg ikke teste før om en uke.. Blir noen lange dager! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 dpo her. Går såååå sakte de dagene her. Er 10 dpo på mandag, er da jeg har fått første positiv de 3 andre gangene, så vet jo egentlig at det ikke blir noe positivt før det, men likevel begynt å teste fra i dag, negativ selvsagt 🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kan vi melde direkte her fra 3dpo! Aldri har tiden gått saktere, og jeg kjenner absolutt ingenting foreløpig :lol: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO her! Haha ja flere som er utålmodige i hvertfall. Jeg har kjent litt stikkinger på høyre side i dag. Ellers ikke mye. Men det er godt mulig jeg bare ‘føler alt’ siden jeg driver å kjenner etter! 

Det er i hvertfall helg og sa bruker tiden å gå litt raskere 💞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO og blendahvit test 😅 klarer ikke å la være å teste på morgenen. Føler ikke mye bortsett fra litt øm i korsryggen men det er ganske vanlig her. Ikke noe antydning til noe festeblødning

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo! Kan signere på det å være utålmodig, testet nettopp og såklart blendahvit test her også 🙃

Anonymkode: 867da...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5DPO her og i dag begynte jeg å spotte/brun utflod. Tenker da at det er mest sannsynlig at mensen kommer?😕

Anonymkode: 9e5d4...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

5DPO her og i dag begynte jeg å spotte/brun utflod. Tenker da at det er mest sannsynlig at mensen kommer?😕

Mensen etter 5 dager? Nei, det vil jeg da ikke tro.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 minutter siden):

Mensen etter 5 dager? Nei, det vil jeg da ikke tro.

Takk for svar ☺️ Jeg har litt lang syklus 40-42 dager og har oppleve litt brun utflod tidligere rundt denne perioden, men vi får se. Krysser fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, AnonymBruker said:

8dpo! Kan signere på det å være utålmodig, testet nettopp og såklart blendahvit test her også 🙃

Anonymkode: 867da...38f

Bleh!! 🥲 kjedelige greier. Så lang ventetid…😅Jeg fikk positiv sist 8DPO så kommer sikkert til å bli lei meg om det ikke er i morgen men vet jo at det kan ta lengre tid. 😅 blir mye følelser og lite logikk her 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Misko said:

Kan man virkelig få positiv test så tidlig? Jeg er 2 dpo nå.

Jeg fikk 8 DPO sist men jeg kan ha bommet på ‘el’ beregningen min og at det var egentlig senere.. men man kan jo håpe 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misko skrev (3 timer siden):

Kan man virkelig få positiv test så tidlig? Jeg er 2 dpo nå.

Det er veldig sjeldent å få så tidlig. De fleste får fra 10 dpo ++.

Jeg er 8 dpo i dag. Tiden går sååå sakte frem til mandag 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...