SuzsuZ Skrevet 5. oktober 2021 #1441 Del Skrevet 5. oktober 2021 3DPO og føler meg helt normal 😅 PP2 og tenker å teste 8DPO for da fikk jeg positiv forrige gang..lang uke blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 5. oktober 2021 #1442 Del Skrevet 5. oktober 2021 Er det vanlig med veldig mye murringer og tak i korsryggen? Er 6 dpo. Har ofte murringer i ryggen men i dag har det vært veldig intenst og på en litt annen måte… det har plaget meg fordi det er så intenst. føler meg øm også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 6. oktober 2021 #1443 Del Skrevet 6. oktober 2021 Heihei, da er jeg i DPO-land også. For første gang som prøver 😬 PP1 og har ikke sånn veldig trua, det har vært litt lite action. Meeeen så har jeg jo dette bittelille håpet selvfølgelig. De neste 8-10 dagene vil gå saaaakte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. oktober 2021 #1444 Del Skrevet 6. oktober 2021 15 dpo i dag og da pleier mensen komme, men mulig jeg har bommet med el en dag/ egget slapp sent den dagen så jeg får mensen i morgen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 6. oktober 2021 #1445 Del Skrevet 6. oktober 2021 On 10/5/2021 at 6:27 PM, tørkestativ said: Er det vanlig med veldig mye murringer og tak i korsryggen? Er 6 dpo. Har ofte murringer i ryggen men i dag har det vært veldig intenst og på en litt annen måte… det har plaget meg fordi det er så intenst. føler meg øm også… Jeg hadde veldig mye vondt/murring og ømhet i korsryggen forrige pp og det var før mensen. Nå har jeg fortsatt litt av og til 4 DPO og jeg bruker ikke vanligvis å få det aå nye men mulig at det er ekstra her etter p pille slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 6. oktober 2021 #1446 Del Skrevet 6. oktober 2021 1 hour ago, Laura80 said: 15 dpo i dag og da pleier mensen komme, men mulig jeg har bommet med el en dag/ egget slapp sent den dagen så jeg får mensen i morgen… Oi, har du testet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 6. oktober 2021 #1447 Del Skrevet 6. oktober 2021 11 hours ago, font said: Heihei, da er jeg i DPO-land også. For første gang som prøver 😬 PP1 og har ikke sånn veldig trua, det har vært litt lite action. Meeeen så har jeg jo dette bittelille håpet selvfølgelig. De neste 8-10 dagene vil gå saaaakte Det er de tregeste dagene ever, tenker jeg starter å teste 8DPO! Får holde meg til da. Fikk positiv 8 DPO sist gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. oktober 2021 #1448 Del Skrevet 6. oktober 2021 SuzsuZ skrev (2 timer siden): Oi, har du testet da? Jeg testet negativt 11 dpo og gav opp. Var også siste testen. Bestilte nye tester plus eltester til neste syklus men de har ikke kommet enda. Uvanlig sen nå ja, men med negativt 11 dpo tviler jeg på graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 7. oktober 2021 #1449 Del Skrevet 7. oktober 2021 PP2, 3 DPO i dag med rekordtidlig EL! 🤩 Egget slapp samme dagen som positiv test denne gangen, så traff bare med selve EL-dagen og to dager før. Krysser alt jeg har for at det holder! 🙏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. oktober 2021 #1450 Del Skrevet 7. oktober 2021 8 hours ago, Laura80 said: Jeg testet negativt 11 dpo og gav opp. Var også siste testen. Bestilte nye tester plus eltester til neste syklus men de har ikke kommet enda. Uvanlig sen nå ja, men med negativt 11 dpo tviler jeg på graviditet. Litt sent, men har lest at det fortsatt kan skje. Bra å forberede seg på at det ikke klaffet denne pp uansert, så man minsker skuffelsen. Kanskje EL var senere enn du trodde og/eller implantasjon var senere. Krysser fingre 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 7. oktober 2021 #1451 Del Skrevet 7. oktober 2021 SuzsuZ skrev (Akkurat nå): Litt sent, men har lest at det fortsatt kan skje. Bra å forberede seg på at det ikke klaffet denne pp uansert, så man minsker skuffelsen. Kanskje EL var senere enn du trodde og/eller implantasjon var senere. Krysser fingre 💕 Ja jeg skjønner lite. Temp er høy enda og jeg sjekket tappen nå i morges den er helt lukket og ikke sånn hard som den er ved mens. Utfloden jeg fikk på finger var helt hvit så jeg tviler på jeg får noen mens i dag. Det Kan være sjans for å ha bommet for jeg hadde jo rare murringer i 3-4 dager etter el også så det Kan jo ha skjedd at den er så mye som 3-4 dager senere enn jeg tror. MEN hadde positiv eltest og tempøkning da 3-4 dager før altså. Men i verste fall Kan jeg jo være 12 dpo i dag da og ikke 16 dpo. Men rart det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 7. oktober 2021 #1452 Del Skrevet 7. oktober 2021 SuzsuZ skrev (12 timer siden): Det er de tregeste dagene ever, tenker jeg starter å teste 8DPO! Får holde meg til da. Fikk positiv 8 DPO sist gang Haha, ja, jeg er utålmodig allerede på 2DPO Og én del av meg tenker "dette har garantert ikke gått pga. ditt og datt", mens en annen del av meg tenker "jammen det eeeer jo en liten sjanse ..". Blir spennende å se! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1453 Del Skrevet 7. oktober 2021 font skrev (5 minutter siden): Haha, ja, jeg er utålmodig allerede på 2DPO Og én del av meg tenker "dette har garantert ikke gått pga. ditt og datt", mens en annen del av meg tenker "jammen det eeeer jo en liten sjanse ..". Blir spennende å se! Jeg er også i første prøveperiode og på 3DPO. Kjenner på de samme følelsene, dagene går utrolig sakte 😅 Tviler på at jeg er gravid, siden det skjer så sjeldent i første prøveperiode, men krysser fingrene for oss begge! Anonymkode: 9e5d4...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 7. oktober 2021 #1454 Del Skrevet 7. oktober 2021 SuzsuZ skrev (13 timer siden): Jeg hadde veldig mye vondt/murring og ømhet i korsryggen forrige pp og det var før mensen. Nå har jeg fortsatt litt av og til 4 DPO og jeg bruker ikke vanligvis å få det aå nye men mulig at det er ekstra her etter p pille slutt Jeg har også ofte fått før mensen. Men nå var det 6-7dpo og skikkelig intenst. Har ikke hatt det etterpå. 9 dpo i dag… hadde «sting» følelse i høyre eggstokk i går kveld. Et slags konstant press som varte i et par timer og også etter jeg la meg i går .. blir sprø av denne tiden😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. oktober 2021 #1455 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg vil gjerne hit snart testet etter EL i 4 dager nå, forventet den egentlig for tre dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. oktober 2021 #1456 Del Skrevet 7. oktober 2021 8 hours ago, font said: Haha, ja, jeg er utålmodig allerede på 2DPO Og én del av meg tenker "dette har garantert ikke gått pga. ditt og datt", mens en annen del av meg tenker "jammen det eeeer jo en liten sjanse ..". Blir spennende å se! Jaaaa det er lite tålmodighet å finne, testet i morges og akkurat nå 5 DPO, selvfølgelig blendahvit 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. oktober 2021 #1457 Del Skrevet 7. oktober 2021 8 hours ago, tørkestativ said: Jeg har også ofte fått før mensen. Men nå var det 6-7dpo og skikkelig intenst. Har ikke hatt det etterpå. 9 dpo i dag… hadde «sting» følelse i høyre eggstokk i går kveld. Et slags konstant press som varte i et par timer og også etter jeg la meg i går .. blir sprø av denne tiden😂 ahhh da kan det hende det er noe cooking 😄 når tester du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. oktober 2021 #1458 Del Skrevet 7. oktober 2021 7 hours ago, Fame said: Jeg vil gjerne hit snart testet etter EL i 4 dager nå, forventet den egentlig for tre dager siden Æsj, har du regelmessig syklus da eller kan den variere med så mange dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 7. oktober 2021 #1459 Del Skrevet 7. oktober 2021 SuzsuZ skrev (1 minutt siden): ahhh da kan det hende det er noe cooking 😄 når tester du? Håper, men tror ikke. Eller det vil si; jeg veksler mellom å tro å ikke tro. Klarer ikke helt å bestemme meg😂 jeg er av den «rare» sorten som ikke er så glad i testing og heller venter på mensen😬😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. oktober 2021 #1460 Del Skrevet 7. oktober 2021 Just now, tørkestativ said: Håper, men tror ikke. Eller det vil si; jeg veksler mellom å tro å ikke tro. Klarer ikke helt å bestemme meg😂 jeg er av den «rare» sorten som ikke er så glad i testing og heller venter på mensen😬😄 Krysser fingre for deg! 😍 HVA? TESTER IKKE? Hva i all verden... hahahah nei beklager, det er så mye testegalskap her på forumet at jeg antok. Herlighet for en tålmodighet av stål du har, jeg er sjalu! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå