Laura80 Skrevet 29. september 2021 #1421 Del Skrevet 29. september 2021 8dpo her. Hadde tenkt å ta en test i morgen… om det ikke er for tidlig… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. september 2021 #1422 Del Skrevet 29. september 2021 Da var det over og ut for meg denne gangen. Har vært innstilt på det i noen dager nå, men det er like tungt hver gang.. Mensen kom idag. Masse lykke til til dere som er i dpo-land! 🤞🏼 Jeg skal titte innom å følge med hvordan det går 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. september 2021 #1423 Del Skrevet 29. september 2021 Laura80 skrev (8 minutter siden): 8dpo her. Hadde tenkt å ta en test i morgen… om det ikke er for tidlig… Leser litt rundt her at mange mener 8 dpo er tidlig ja.. Selv har jeg aldri testet før 9 dpo 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. september 2021 #1424 Del Skrevet 29. september 2021 89jenta skrev (Akkurat nå): Leser litt rundt her at mange mener 8 dpo er tidlig ja.. Selv har jeg aldri testet før 9 dpo 😊 Ja er 9dpo i morgen, er da jeg tenkte teste, dersom ikke 9 også er altfor tidlig.. har fått positiv selv 10 dpo forrige graviditet men tror ikke jeg testet før 10dpo heller… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. september 2021 #1425 Del Skrevet 29. september 2021 Laura80 skrev (1 time siden): Ja er 9dpo i morgen, er da jeg tenkte teste, dersom ikke 9 også er altfor tidlig.. har fått positiv selv 10 dpo forrige graviditet men tror ikke jeg testet før 10dpo heller… De sier jo at 9 dpo også er tidlig. Men jeg klarer som regel ikke å hold meg fra å teste når jeg er kommet dit. Har fått svak positiv 2 ganger 9dpo, og klart positiv på 10 dpo 😊 Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 29. september 2021 #1426 Del Skrevet 29. september 2021 89jenta skrev (6 timer siden): Da var det over og ut for meg denne gangen. Har vært innstilt på det i noen dager nå, men det er like tungt hver gang.. Mensen kom idag. Masse lykke til til dere som er i dpo-land! 🤞🏼 Jeg skal titte innom å følge med hvordan det går 😊 Samme her 😔 Så nå er det bare å stålsette seg for ny runde. Synd det ikke gikk for deg heller 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. september 2021 #1427 Del Skrevet 29. september 2021 jadaneidaså skrev (8 timer siden): Samme her 😔 Så nå er det bare å stålsette seg for ny runde. Synd det ikke gikk for deg heller 😔 Huff ja, men blir like skuffet hver gang 🥺 Masse lykke til i neste pp 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 30. september 2021 #1428 Del Skrevet 30. september 2021 Dere som har prøvd mange perioder, føler dere av og til at det aldri kommer til å skje noe? Jeg er litt sånn nå, hver måned når mensen kommer blir jeg selvsagt skuffet men jeg tenker jo at selvfølgelig kom den.. Føles ut som det ikke er mulig å bli gravid. Jeg ble gravid ganske kjapt da vi begynte å prøve i fjor (endte i SA uke 10), men nå har jeg ikke sett en positiv test igjen og det føles litt håpløst ut...😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1429 Del Skrevet 30. september 2021 7 hours ago, Blyana said: Dere som har prøvd mange perioder, føler dere av og til at det aldri kommer til å skje noe? Jeg er litt sånn nå, hver måned når mensen kommer blir jeg selvsagt skuffet men jeg tenker jo at selvfølgelig kom den.. Føles ut som det ikke er mulig å bli gravid. Jeg ble gravid ganske kjapt da vi begynte å prøve i fjor (endte i SA uke 10), men nå har jeg ikke sett en positiv test igjen og det føles litt håpløst ut...😌 Ja, sitter med samme følelsen. DPO land er ikke spennende en gang lenger, vet jo at TR kommer. Sikkert dumt å ha den innstillingen, men orker rett og slett ikke få opp håpet hver gang. De fleste klarer det jo, så umulig er det åpenbart ikke! Og tenk så ekstra stas når det endelig går! ❤️ Anonymkode: a3463...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northli Skrevet 30. september 2021 #1430 Del Skrevet 30. september 2021 Blyana skrev (10 timer siden): Dere som har prøvd mange perioder, føler dere av og til at det aldri kommer til å skje noe? Jeg er litt sånn nå, hver måned når mensen kommer blir jeg selvsagt skuffet men jeg tenker jo at selvfølgelig kom den.. Føles ut som det ikke er mulig å bli gravid. Jeg ble gravid ganske kjapt da vi begynte å prøve i fjor (endte i SA uke 10), men nå har jeg ikke sett en positiv test igjen og det føles litt håpløst ut...😌 Ja, jeg følte det da vi begynte å prøve på nummer 2. Første fikk vi uten å prøve, og nummer 2 tar lenger tid. Men jeg ble gravid i PP 7 med nummer 2, men det endte i en MA i sommer. Men etter det har jeg blitt mer rolig, positiv, og innstilt på at det kan ta tid:) Jeg prøver å fokusere på alt som er positivt i livet, og det å nyte hverdagen uten å måtte tenke for mye på dette (lettere sagt enn gjort, spesielt i DPO land😂). Håper det klaffer for deg igjen snart!:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 30. september 2021 #1431 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, sitter med samme følelsen. DPO land er ikke spennende en gang lenger, vet jo at TR kommer. Sikkert dumt å ha den innstillingen, men orker rett og slett ikke få opp håpet hver gang. De fleste klarer det jo, så umulig er det åpenbart ikke! Og tenk så ekstra stas når det endelig går! ❤️ Anonymkode: a3463...7a1 Nei jeg har hatt måneder der jeg var sikker på at noe var på gang, men så kom TR som alltid. Nå greier jeg bare ikke være positiv.. Men om det går så blir det veldig stas ja❤ Northli skrev (54 minutter siden): Ja, jeg følte det da vi begynte å prøve på nummer 2. Første fikk vi uten å prøve, og nummer 2 tar lenger tid. Men jeg ble gravid i PP 7 med nummer 2, men det endte i en MA i sommer. Men etter det har jeg blitt mer rolig, positiv, og innstilt på at det kan ta tid:) Jeg prøver å fokusere på alt som er positivt i livet, og det å nyte hverdagen uten å måtte tenke for mye på dette (lettere sagt enn gjort, spesielt i DPO land😂). Håper det klaffer for deg igjen snart!:) Så bra du klarer å være positiv selv om det tar tid. Skal forsøke å tenke mindre negativt og tenke at det skjer før eller siden, men ikke akkurat denne måneden. Men neste måned i DPO land så kommer vel uroen igjen ja... Tusen takk, jeg håper det samme for deg☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 1. oktober 2021 #1432 Del Skrevet 1. oktober 2021 Snart 6DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkna4 Skrevet 3. oktober 2021 #1433 Del Skrevet 3. oktober 2021 8 DPO, krysser fingrene hadde noe murringer i går og litt i dag. Hadde en MA i mai og noe jeg mistenker var en kjemisk i september. Så begynner og miste litt motet.. Skal holde meg og ta en test neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 3. oktober 2021 #1434 Del Skrevet 3. oktober 2021 5 dpo. Føler selv vi fikk lagt inn godt med aksjer i forhold til andre pp’er. Som regel har det blitt bare 1 eller 2 ganger rundt eggløsning mens denne gangen ble det 3. i følge både flo og premom var alle 3 på fertile dager. Litt usikker på EL men begge appene mener det var på cd 18 (har testet). da har vi fått lagt inn askjer både 2 og 3 dager før, og i tillegg på selve dagen🤞🏻Skulle el ha skjedd på cd 19 er vi jo fortsatt innafor med 1,3 og 4 dager før. Håper sånn!!❤️ Har brukt concieve plus denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 3. oktober 2021 #1435 Del Skrevet 3. oktober 2021 Fortsetter ferden her, men aner ikke om jeg er i DPO-land. Sist jeg trodde jeg hadde eggløsningsslim var drt mensen som kom. Følger med på slim, ingen peiling ut i fra det, og begynt med eggløsningstester som heller ikke gir meg svar på noe som helst 🙉 Vurderer å bare slutte å følge med og heller bare ha sex når man har sex. Veldig forvirrende opplegg med ustabil syklus. Har så langt hatt syklus på 14 dager, 25 dager og 42 dager 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1436 Del Skrevet 3. oktober 2021 Flamme skrev (1 time siden): Fortsetter ferden her, men aner ikke om jeg er i DPO-land. Sist jeg trodde jeg hadde eggløsningsslim var drt mensen som kom. Følger med på slim, ingen peiling ut i fra det, og begynt med eggløsningstester som heller ikke gir meg svar på noe som helst 🙉 Vurderer å bare slutte å følge med og heller bare ha sex når man har sex. Veldig forvirrende opplegg med ustabil syklus. Har så langt hatt syklus på 14 dager, 25 dager og 42 dager 🤭 Jeg hadde også lang syklus på 42 dager nå. Men er første etter slutt på prevensjon. Hadde ikke el-slim som jeg la merke til. Noe slim dagen før mensen her også. Jeg hadde litt murring, men ikke slik jeg kjenner menssmerter. For alt jeg vet kan jeg jo ha hatt en kjemisk da syklus var lang. Jeg vil bruke tester da jeg ønsker å se om jeg har eggløsning. Dersom de aldri blir positiv (fikk aldri like sterk som kontrollstrek forrige syklus, men glemte et par dager) så er det mulig å få hjelp tidligere. Anonymkode: a2dbf...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 3. oktober 2021 #1437 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde også lang syklus på 42 dager nå. Men er første etter slutt på prevensjon. Hadde ikke el-slim som jeg la merke til. Noe slim dagen før mensen her også. Jeg hadde litt murring, men ikke slik jeg kjenner menssmerter. For alt jeg vet kan jeg jo ha hatt en kjemisk da syklus var lang. Jeg vil bruke tester da jeg ønsker å se om jeg har eggløsning. Dersom de aldri blir positiv (fikk aldri like sterk som kontrollstrek forrige syklus, men glemte et par dager) så er det mulig å få hjelp tidligere. Anonymkode: a2dbf...24c Skjønner den, høres ut som vi har lik situasjon ♥️ Er ganske sikker på at jeg har eggløsning, vært gravid mange ganger før ved uhell 🤭 Men når man faktisk prøver skal det drøye. Bare pp 4 her da, så vi får se. Regner med det klaffer innen 6 mnd, kanskje naivt og optimistisk av meg, men. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1438 Del Skrevet 4. oktober 2021 Flamme skrev (5 timer siden): Skjønner den, høres ut som vi har lik situasjon ♥️ Er ganske sikker på at jeg har eggløsning, vært gravid mange ganger før ved uhell 🤭 Men når man faktisk prøver skal det drøye. Bare pp 4 her da, så vi får se. Regner med det klaffer innen 6 mnd, kanskje naivt og optimistisk av meg, men. 😅 Bra du er optimistisk! Jeg er ikke så optimistisk til tross for bare PP2. Du får bli med i IKM Oktober dersom du ikke allerede er der!😊 Anonymkode: a2dbf...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 4. oktober 2021 #1439 Del Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bra du er optimistisk! Jeg er ikke så optimistisk til tross for bare PP2. Du får bli med i IKM Oktober dersom du ikke allerede er der!😊 Anonymkode: a2dbf...24c Skulle gjerne blitt med der, men føler poenget forsvinner litt når jeg ikke aner hva over halvparten av forkortelsene er eller når eggløsning er 😅 Prøver å tenke at en stooor prosentandel blir gravide første 6 mnd. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 5. oktober 2021 #1440 Del Skrevet 5. oktober 2021 DPO2 men føles nesten litt bortkasta denne mnd siden egget slapp på venstreside, og eg ikkje har eggleder der lenger. Kan jo hende høgre fanger opp, men sjansen er mindre.. Og vi som klarte å legge inn aksjer heilt etter boka og denne gangen. Jaja,, bare 30 isj dager til neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå