Elise93 Skrevet 22. september 2021 #1401 Del Skrevet 22. september 2021 Fame skrev (59 minutter siden): Gratulerer så masse Tusen takk 🥰 håper virkelig det klaffer for dere snart også ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 22. september 2021 #1402 Del Skrevet 22. september 2021 Elise93 skrev (2 timer siden): Jeg tok nettopp denne testen 😱 11 dpo, ikke 10 som jeg skrev ista. Jeg er helt sjokkert! Kan ikke tro det.. Kommer ikke til å tro det før jeg får en digital og har gått over ikm dato heller 😱❤️ har ikke hatt noen "symptomer" denne syklusen utenom at jeg kjente noen stikninger 8 dpo. Gratulerer så mye! 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 22. september 2021 #1403 Del Skrevet 22. september 2021 89jenta skrev (1 time siden): Gratulerer så mye! 😍😍 Tusen takk 🥰 håper du også får positiv test 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1404 Del Skrevet 22. september 2021 9 dpo og tok denne i kveld (test fra normal) som jeg ser en svak strek på. Tok en fra Metode med samme urin som er blenda. Usikker på hvordan jeg skal tolke det? 😕 Anonymkode: aa7ae...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 23. september 2021 #1405 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg er 7 DPO nå, og tiden går så sakte! 😔 Har fått ovitrelle og progesteronstøtte syklusen her, så er litt ekstra spent, men tør ikke håpe på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. september 2021 #1406 Del Skrevet 23. september 2021 jadaneidaså skrev (2 timer siden): Jeg er 7 DPO nå, og tiden går så sakte! 😔 Har fått ovitrelle og progesteronstøtte syklusen her, så er litt ekstra spent, men tør ikke håpe på noe. 7 dpo her også idag! 😊 har du noen feeling? 🤞🏼 skal du teste noe før mens? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 23. september 2021 #1407 Del Skrevet 23. september 2021 89jenta skrev (8 timer siden): 7 dpo her også idag! 😊 har du noen feeling? 🤞🏼 skal du teste noe før mens? 😊 Spennende! 😁 Jeg har i utgangspunktet en dårlig feeling, for er kun PP2, og syklusen min har vært ekstremt ustabil etter at jeg sluttet å amme. Så føler ikke helt at det kommer til å klaffe… Jeg BØR holde meg til IKM (eller i mitt tilfelle 14 dager etter at jeg satte Ovitrelle), men spørs om jeg ikke kommer til å teste et par dager før. Det ser ut til at hcg’en fra sprøyta er på vei ut nå. Hva med deg? Feeling og test før mens? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1408 Del Skrevet 23. september 2021 Tok tidligtest idag 9 dpo, helt negativ ☹️ føler løpet er kjørt, men har ett lite håp. Vet at det kan bli positivt senere, men har en dårlig følelse. Tok ikke med morgenurin og har blitt lett gravid tidligere men denne gangen er det så vanskelig. Kjipt. Anonymkode: dbb13...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. september 2021 #1409 Del Skrevet 23. september 2021 jadaneidaså skrev (4 timer siden): Spennende! 😁 Jeg har i utgangspunktet en dårlig feeling, for er kun PP2, og syklusen min har vært ekstremt ustabil etter at jeg sluttet å amme. Så føler ikke helt at det kommer til å klaffe… Jeg BØR holde meg til IKM (eller i mitt tilfelle 14 dager etter at jeg satte Ovitrelle), men spørs om jeg ikke kommer til å teste et par dager før. Det ser ut til at hcg’en fra sprøyta er på vei ut nå. Hva med deg? Feeling og test før mens? ☺️ Skjønner… Krysser fingrene for deg uansett 🤞🏼 Man vet jo aldri! 😊 Vet ikke helt her.. Jeg er en som alltid forventer det værste, for da blir jeg ikke så skuffa.. Men samtidig så føler jeg at det kanskje kan ha klaffet denne gangen. Så jeg blir utrolig skuffa hvis det ikke går.. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tok tidligtest idag 9 dpo, helt negativ ☹️ føler løpet er kjørt, men har ett lite håp. Vet at det kan bli positivt senere, men har en dårlig følelse. Tok ikke med morgenurin og har blitt lett gravid tidligere men denne gangen er det så vanskelig. Kjipt. Anonymkode: dbb13...a8d Det kan være for tidlig ja, som du skriver selv 😊 Ingenting er avgjort før tante rød ankommer! Håper du får en positiv test snart 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1410 Del Skrevet 24. september 2021 Jeg er på CD16. Usikker på om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Tatt tester, men ingen positive. Men for noen få dager siden så jeg teststrek tydelig, men den var absolutt ikke positiv. Så i går var det en svakere strek. I dag samme som for noen få dager siden. Så lurer på om jeg har testet for lite? Hører jo at noen kun har et vindu på noen få timer, men hva vil få timer si? Jeg jobber også tredelt turnus, og lurer litt på hvor mye dette kan påvirke. Anonymkode: a2dbf...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 25. september 2021 #1411 Del Skrevet 25. september 2021 89jenta skrev (På 23.9.2021 den 21.27): Skjønner… Krysser fingrene for deg uansett 🤞🏼 Man vet jo aldri! 😊 Vet ikke helt her.. Jeg er en som alltid forventer det værste, for da blir jeg ikke så skuffa.. Men samtidig så føler jeg at det kanskje kan ha klaffet denne gangen. Så jeg blir utrolig skuffa hvis det ikke går.. Samme her!! Forventer alltid det verste, så kan jeg ikke bli skuffa. Men ja, jeg er enig. Jeg kjenner på stikninger i livmoren, bittelitt ømme pupper ut mot armhulen (pleier ikke ha det), også er jeg forstoppa, oppblåst og gråter veldig lett. Men alt dette kan jo skyldes progesteronen, så kan ikke stole på noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1412 Del Skrevet 25. september 2021 On 9/24/2021 at 4:02 AM, AnonymBruker said: Jeg er på CD16. Usikker på om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Tatt tester, men ingen positive. Men for noen få dager siden så jeg teststrek tydelig, men den var absolutt ikke positiv. Så i går var det en svakere strek. I dag samme som for noen få dager siden. Så lurer på om jeg har testet for lite? Hører jo at noen kun har et vindu på noen få timer, men hva vil få timer si? Jeg jobber også tredelt turnus, og lurer litt på hvor mye dette kan påvirke. Anonymkode: a2dbf...24c Har du hatt noen symptomer på EL? Tror så absolutt at turnusarbeid kan påvirke EL på samme måte som stress. Jobbet du mye natt rundt tiden du skulle hatt EL? Spent på om jeg har hatt EL selv denne syklusen. Pleier å ha tydelige symptomer, men merket ingen verdens ting denne syklusen. IKM i morgen og har ikke et eneste pms symptom heller. Noen som vet om TR kan komme på tross av uteblitt EL? Har ikke vært noe voldsomt til aksjer denne pp pga mannen på reise, så er ikke noe særlig tro på spire denne gangen. Vil bare ha TR og komme i gang med neste syklus 😅 Anonymkode: a3463...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1413 Del Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du hatt noen symptomer på EL? Tror så absolutt at turnusarbeid kan påvirke EL på samme måte som stress. Jobbet du mye natt rundt tiden du skulle hatt EL? Spent på om jeg har hatt EL selv denne syklusen. Pleier å ha tydelige symptomer, men merket ingen verdens ting denne syklusen. IKM i morgen og har ikke et eneste pms symptom heller. Noen som vet om TR kan komme på tross av uteblitt EL? Har ikke vært noe voldsomt til aksjer denne pp pga mannen på reise, så er ikke noe særlig tro på spire denne gangen. Vil bare ha TR og komme i gang med neste syklus 😅 Anonymkode: a3463...7a1 Jobbet natt noen dager. Lite symptomer. Mulig syklus ikke er helt i gang etter ppille-slutt? Anonymkode: a2dbf...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1414 Del Skrevet 25. september 2021 Hei! Ny her, og ny på alt 🙈 Tok ovitrelle for 11 dager, hvordan ligger jeg an ang dpo da? 🙈 Blenda test igår.. Anonymkode: c26cd...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. september 2021 #1415 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du hatt noen symptomer på EL? Tror så absolutt at turnusarbeid kan påvirke EL på samme måte som stress. Jobbet du mye natt rundt tiden du skulle hatt EL? Spent på om jeg har hatt EL selv denne syklusen. Pleier å ha tydelige symptomer, men merket ingen verdens ting denne syklusen. IKM i morgen og har ikke et eneste pms symptom heller. Noen som vet om TR kan komme på tross av uteblitt EL? Har ikke vært noe voldsomt til aksjer denne pp pga mannen på reise, så er ikke noe særlig tro på spire denne gangen. Vil bare ha TR og komme i gang med neste syklus 😅 Anonymkode: a3463...7a1 Mensen kommer jo Stort sett en eller annen gang om man ikke har hatt el, men den kommer som regel da ikke til normal tid, blir stort sett senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 26. september 2021 #1416 Del Skrevet 26. september 2021 Hvordan ligger det an med dere i dpo-land, damer? 8 dpo i dag, og nå går det fadermeg sakte. Håper de neste par dagene med mye planer hjelper litt på. Håper dpo-damene har det bra❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1417 Del Skrevet 26. september 2021 Mammatilsukkertopp skrev (3 timer siden): Hvordan ligger det an med dere i dpo-land, damer? 8 dpo i dag, og nå går det fadermeg sakte. Håper de neste par dagene med mye planer hjelper litt på. Håper dpo-damene har det bra❤️ 4dpo her. Svak spotting. Kanskje hormonelt? Syklus er vel ikke stabilisert seg enda. Anonymkode: a2dbf...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 27. september 2021 #1418 Del Skrevet 27. september 2021 11DPO, den streken jeg synes jeg kunne se i går, er vekk i dag. Helt hvitt. Så nå er det bare å forberede seg på oppstart på letrozol 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1419 Del Skrevet 27. september 2021 13 dager siden Ovitrelle idag, 11 (?) dpo idag. Begynte å blø litt igår, stopp inatt. Startet så smått opp igjen idag. Men begynte akutt å blø neseblod igår, det har aldri skjedd før.. Anonymkode: c26cd...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 27. september 2021 #1420 Del Skrevet 27. september 2021 9dpo. Testet meg gul og blå i går og i dag. Nesten som en avhengighet😂 den øverste er den siste, forøvrig ikke en tidligtest. Syns jeg skimter noe på den, men nå er det testkarantene til 11 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå