Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Lykkespire9 skrev (2 minutter siden):

Så kjedelig. Krysser fingrene for deg neste måned. Jeg kjenner litt murring i magen, og fikk litt lyserosa/lyserødt blod når jeg tørket meg nå. Er 6 eller 7 dpo 🤔

Tusen takk for det 😊 Det passer egentlig litt dårlig å bli gravid neste syklus pga termindato som krasjer med noe annet, men jaja 🤪 Vi kjører på og ser hva som skjer.

Kan det være festeblødning, det du beskriver? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

font skrev (6 minutter siden):

Tusen takk for det 😊 Det passer egentlig litt dårlig å bli gravid neste syklus pga termindato som krasjer med noe annet, men jaja 🤪 Vi kjører på og ser hva som skjer.

Kan det være festeblødning, det du beskriver? 🤩

Ah, skjønner, men da kan det kanskje være typisk at det skjer neste måned 😅 
 

Kanskje? Har slitt med spotting etter eggløsning og frem til mensen, men da har det pleid å være brunt. Krysser fingrene for festeblødning nå🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

font skrev (7 timer siden):

Og der kom mensen :sukk: Hadde skikkelig håp denne gangen, la inn aksjer på riktige dager osv, til ingen nytte. Håper det er tilfeldigheter og ikke noe galt. 

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i dag for gøy, for har hatt to dip i tempen nå, første 2dpo og andre 6dpo. Er 7dpo i dag (i følge FF, 8 i følge premom). Tenkte på om dip’en i går kunne være et festedip? Det verste er at jeg syns jeg ser en strek, men det er jo ekstremt tidlig 😳 Hva tror dere? 

EB397FDB-A551-4A7F-A17F-CB70C86D2C72.jpeg

B75C79BF-0298-424A-B74F-353BFE14351F.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (7 timer siden):

Skjønner deg såå godt! 🤭 

har ikke testet etter forrige jeg la ut. Typen dro på øvelse i dag, og jeg har lovet testestopp så vi kan se sammen hvis det er noe 🤭 men livredd for at det skal bli besøk av TR på onsdag🤯 

i dag er jeg samme type kvalm som jeg begynte med rundt uke 6 sist, så håååper det er noe da😬 det er jo hcg der siden det er svaaak strek, men det skjedde sist mnd også, så vet ikke jeg 😬

Ååh, det var den testestoppen ja!😂 Jeg er så sinnsykt spent. Venter på å teste selv og venter på at dere andre skal legfe ut streker🙈 har tatt en hel mengde urter og greier denne mnd, og det gir meg liksom litt håp, selv om jeg vet at det er veldig dumt🤷‍♀️ det hadde væt magisk å bli gravid nå. Hadde biklet 12 uker den uken sønnen vår bli 5 år, og kunne fortalt det i den forbindelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaneidaså skrev (10 minutter siden):

Jeg tok en test i dag for gøy, for har hatt to dip i tempen nå, første 2dpo og andre 6dpo. Er 7dpo i dag (i følge FF, 8 i følge premom). Tenkte på om dip’en i går kunne være et festedip? Det verste er at jeg syns jeg ser en strek, men det er jo ekstremt tidlig 😳 Hva tror dere? 

EB397FDB-A551-4A7F-A17F-CB70C86D2C72.jpeg

B75C79BF-0298-424A-B74F-353BFE14351F.jpeg

Jeg ser noe, svakt, men ser noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiora skrev (10 timer siden):

12 dpo og testen er like svak som på 10 dpo. Kan kanskje skimte noe ultrasvakt, men regner med det burde vært sterkere nå, så da avskriver jeg pp8, går i kjelleren og gir opp pp9 :murvegg:

Har mest lyst til å sette prøvingen litt på vent for psyken sin del nå :trist:

Ca samme på min 12 dpo som 10dpo også. Men klamrer meg til håpet da jeg hadde svaaak test 14dpo sist, og da var det baby 🥰 ikke gi opp enda♥️ Noen av oss har lavere hcg enn andre 🤞🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (35 minutter siden):

Ååh, det var den testestoppen ja!😂 Jeg er så sinnsykt spent. Venter på å teste selv og venter på at dere andre skal legfe ut streker🙈 har tatt en hel mengde urter og greier denne mnd, og det gir meg liksom litt håp, selv om jeg vet at det er veldig dumt🤷‍♀️ det hadde væt magisk å bli gravid nå. Hadde biklet 12 uker den uken sønnen vår bli 5 år, og kunne fortalt det i den forbindelse. 

Skjønner det er vanskelig å vente, ja 😬 man vil liksom vite det med en gang 🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 21.36):

8 dpo, hatt to tester i dag med omtrent usynlige streker, så godt mulig  det er juksestreker. Men merker litt kvalmebyger, trøtthet og svimmelhet som de jeg hadde før positiv test de 2 andre gangene. Spent på om det blir sterkere strek eller ikke de neste dagene. Sist stixet jeg urinen i potta til ungen min for å ha sammenligningsgrunnlag, og da så jeg forskjellen på strekene 😂 Men har ikke så mange tester liggende nå så venter litt, må bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har).

Anonymkode: 99ceb...f0b

Ser jeg har skrevet som AB, men det er meg.

8 dpo i dag og vært kvalm nesten hele dagen, inkl henge over do og vente på å spy nå til slutt. Enten har jeg fått corona med kun magesymptomer, mild omgangssyke, eller er gravid 🙈 Har testet igjen i dag men kun veldig svak antydning, men det var det de forrige gangene også og den ene "streken" er 3 år gammel og ligger og sover nå.. 😅 Så de usynlige strekene kan absolutt være reelle.

Anonymkode: 99ceb...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2dpo og kjenner det murrer på venstre (feil) side. No som vi fikk lagt inn aksjer til rett tid, så er egget på sida uten eggleder. Uæææ frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_pancake skrev (2 timer siden):

2dpo og kjenner det murrer på venstre (feil) side. No som vi fikk lagt inn aksjer til rett tid, så er egget på sida uten eggleder. Uæææ frustrerende!

Jeg kjente stikking i begge sidene etter EL, tenkte hver gang "Det var egget som festa seg" men isåfall er det mange egg som har festa seg 😅 Så ikke mist håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elumi skrev (35 minutter siden):

Jeg kjente stikking i begge sidene etter EL, tenkte hver gang "Det var egget som festa seg" men isåfall er det mange egg som har festa seg 😅 Så ikke mist håpet!

Takk for oppmuntringa! 😁 Trur ikkje egget fester seg på EL dagen uansett 😉 problemet er at eg mangler eggleder på venstre side…. Så sjansen er mindre at høgre eggleder tar over jobben. Men for all del så kan det fortsatt skje,,, det er bare så kjipt å ikkje maksa sjansene når den allerede er redusert etter exu😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, 7777 said:

Ca samme på min 12 dpo som 10dpo også. Men klamrer meg til håpet da jeg hadde svaaak test 14dpo sist, og da var det baby 🥰 ikke gi opp enda♥️ Noen av oss har lavere hcg enn andre 🤞🏻 

Hmm, du har jo et poeng der! Kan jo evt være sen festing/senere EL også? Har ikke fått noen av de vanlige TR symptomene mine enda, så klamrer meg til håpet frem til hun evt dukker opp, men tror ikke jeg tør teste mer 🙈

Hvordan går det med deg? Holder du fortsatt ut å ikke teste? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiora skrev (7 minutter siden):

Hmm, du har jo et poeng der! Kan jo evt være sen festing/senere EL også? Har ikke fått noen av de vanlige TR symptomene mine enda, så klamrer meg til håpet frem til hun evt dukker opp, men tror ikke jeg tør teste mer 🙈

Hvordan går det med deg? Holder du fortsatt ut å ikke teste? 

 

Kan jo være senere el enn du tror, ja 🥰 jeg fikk tre positive el-tester ila ei uke, men på strekene i dem så tror jeg første stemte, og at ikm derfor er i morgen 🤞🏻
klarer fortsatt å holde meg unna testing🤭 men det er hardt! Hadde jeg hatt noen hjemme så hadde jeg nok slitt mer😅 har bare en CBukesindikator igjen, og den tenker jeg å spare til fredag når samboer kommer hjem! Så fremt ikke TR blir i morgen da 🤦🏼‍♀️ 
Vært kvalm i to dager nå, samme måte Kvalm som da jeg var gravid sist, og murringer pluss vond korsrygg. Så hååååper. 

angående tester osv, så syns jeg denne har vært litt kjekk å se på. Gir i alle fall litt håp ♥️🤭https://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkespire9 skrev (19 timer siden):

Jeg ser noe, svakt, men ser noe:)

Tusen takk for svar! Er 8dpo i dag, så forventer egentlig ikke positiv test på 4ish dager enda (hvis jeg er gravid) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følger spent med i denne tråden, krysser fingrene for dere 🤞🏽 

Jeg er 7/8 dpo i dag, har mange tester liggende så tenkte å starte å teste i morgen. Klarer jo ikke la være 🙊 Prøvd i ca et år, vært gravid to ganger men mistet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-anonym skrev (16 minutter siden):

Følger spent med i denne tråden, krysser fingrene for dere 🤞🏽 

Jeg er 7/8 dpo i dag, har mange tester liggende så tenkte å starte å teste i morgen. Klarer jo ikke la være 🙊 Prøvd i ca et år, vært gravid to ganger men mistet. 

Masse lykke til krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre i DPO-land: Er det vanlig å få masse økt utflod før IKM om man er gravid? Jeg er ikke det, betyr at jeg ikke kan være gravid?

Jeg er 9DPO nå tror jeg. Kjenner også stikninger på begge sider (eggstokkene) som før mensen, bare at jeg har kjent det til og fra i dagevis nesten en uke nå. Er det også et tegn som tyder på kun vanlig PMS? Har og kjent litt ubehag i magen, men mye stikking på begge sider som sagt.

Dere som testet positivt: Kjente dere på stikking i sidene, og følelsen av at mensen kan komme når som helst? IKM er om 3-4  dager, men har følt som om mensen skal komme i snart en hel uke.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere andre i DPO-land: Er det vanlig å få masse økt utflod før IKM om man er gravid? Jeg er ikke det, betyr at jeg ikke kan være gravid?

Jeg er 9DPO nå tror jeg. Kjenner også stikninger på begge sider (eggstokkene) som før mensen, bare at jeg har kjent det til og fra i dagevis nesten en uke nå. Er det også et tegn som tyder på kun vanlig PMS? Har og kjent litt ubehag i magen, men mye stikking på begge sider som sagt.

Dere som testet positivt: Kjente dere på stikking i sidene, og følelsen av at mensen kan komme når som helst? IKM er om 3-4  dager, men har følt som om mensen skal komme i snart en hel uke.

Anonymkode: 56b43...9bf

sist mensen hadde jeg masse stikkinger hele uken før. ikke gravid. 

tror alt dette kan være progesteron, som øker både om man er gravid eller ikke. vanskelig å vite om det er tidlig tegn. 

Anonymkode: 26610...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...