Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Siste dagen av fruktbarhetsviduet mitt i dag, og i morgen hopper jeg ut i DPO land, igjen😅

Ikm 04.02.

Noen flere, kanskje vi kan bakke hverandre litt opp underveis😅

3 pp etter seinsbort i 2020 her, har totalt 2 seinaborter bak meg, 1 MA og 2 flotte barn, men ønsker en liten en til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hakket før deg, med IKM 02.02. Er i PP2 etter å ha tatt ut spiralen i desember 😊 Har blitt gravid 2 ganger tidligere på prevensjon. Ene gangen endte med spontanabort i uke 9 og andre med missed abortion i uke 11. Er så bekymret for at vi ikke skal få det til, spesielt nå som alt er tilrettelagt for det og vi faktisk prøver 😐 Nå kan det på en måte ikke skje raskt nok. 

Forsøkte å tenke at vi tar det med ro og bare prøver å kose oss med å time sex rundt de fertile dagene. Før jeg visste ord av det så var en haug med eggløsningstester kjøpt inn og det føles helt altoppslukende. Var lettere sagt enn gjort å ikke stresse 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Er i PP2, vet ikke hvor i DPOstad jeg er, siden jeg fikk flere positive ELtester i helga. Prøver på barn#2 :)

Tror det er IKM neste lørdag(får den alltid om lørdagen, selv om den kom sist på fredagen), så får fortsette å tenke på andre ting i ei uke, så ikke tiden går så sent :) PP1 tenkte jeg bare på baby hver dag i DPO, det gjorde det enda kjipere å få den negative graviditetstesten. Så prøver å tenke minst mulig på det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL i dag så 1 dpo i morgen og IKM 5/2 :)

Pp13 her (BO i april). 

Utredning viser at alt er normalt med meg og mannen min, men jeg er overvektig. 

For å optimalisere sjansene tar jeg for andre syklus Letrozol (enkel dose), Ovitrelle (satt 20/1) og Utrogestan fra i morgen (tok Crinone sist). 

Aksjer lagt inn 19, 20, 21 og blir senere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo i dag. IKM 30/1. Prøver på baby #1. Pp10 etter SA uke 5 i mars i fjor. 
Er det noen av dere i dpo-land som har noen symptomer?

 

Anonymkode: 0f836...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

8 dpo i dag. IKM 30/1. Prøver på baby #1. Pp10 etter SA uke 5 i mars i fjor. 
Er det noen av dere i dpo-land som har noen symptomer?

 

Anonymkode: 0f836...776

Jeg er også 8 dpo i dag, så gøy, vi er likt. Litt murringer hittil, litt ømme pupper, ganske oppblåst og ganske trøtt. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteTull skrev (På 22.1.2021 den 16.05):

Ikm 27.01 prøver på #1. pp5 siden SA i uke 6 i sep, da i pp8. 
Er vel 9 dpo idag,

Så spennende , ganske likt meg, jeg er 8dpo. Har du testet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (21 minutter siden):

Jeg er også 8 dpo i dag, så gøy, vi er likt. Litt murringer hittil, litt ømme pupper, ganske oppblåst og ganske trøtt. Enn du?

Spennende!

jeg har også murringer nedentil, livredd for at det er mensen som gjør seg klar hehe. Jeg har også hatt «stikkinger» på venstre side i går. Ellers er jeg oppblåst og sliten. Men ingenting annet.

Du får oppdatere hvordan det går med deg! Veldig gøy å følge med😍 håper det går for oss begge denne måneden!

Anonymkode: 0f836...776

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Spennende!

jeg har også murringer nedentil, livredd for at det er mensen som gjør seg klar hehe. Jeg har også hatt «stikkinger» på venstre side i går. Ellers er jeg oppblåst og sliten. Men ingenting annet.

Du får oppdatere hvordan det går med deg! Veldig gøy å følge med😍 håper det går for oss begge denne måneden!

Anonymkode: 0f836...776

Ja 😀 Når skal du teste? 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (21 minutter siden):

Ja 😀 Når skal du teste? 🙈🙈

Aner ikke! Lurer på om jeg skal teste meg 11dpo eller 12dpo. Men spørs om jeg klarer å holde meg så lenge haha😂🙈 hva med deg?

Anonymkode: 0f836...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura80 skrev (1 time siden):

Så spennende , ganske likt meg, jeg er 8dpo. Har du testet enda?

Nei, samboer er helt bestemt på at vi skal vente til ikm dato🤷🏼‍♀️🙈 så jeg venter nok et par dager til🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aner ikke! Lurer på om jeg skal teste meg 11dpo eller 12dpo. Men spørs om jeg klarer å holde meg så lenge haha😂🙈 hva med deg?

Anonymkode: 0f836...776

Har testet 7 og 8 dpo men fått en ubrukelig skygge bare. Må nok vente et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på prevensjon for en uke siden, så aner ikke hvordan vi ligger an enda 😅 blir spennende å se fremover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Laura80 skrev (31 minutter siden):

Har testet 7 og 8 dpo men fått en ubrukelig skygge bare. Må nok vente et par dager.

Oi! Får håpe den streken blir sterkere da. Krysser fingrene!🤞🏼

Anonymkode: 0f836...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy følge med, lykke til med testing til dere som nærmer dere, så vi andre vente og kjenne på ting en stund til❤️

3 DPO her😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo her. 2pp. Snart en 10 åring i hus og det er sist gang jeg var gravid. Husker jeg hadde alle tegn i boka. I månedene før jeg ble gravid. Men den måneden jeg faktisk ble gravid hadde jeg lite. Litt ømme pupper bare. Så leter litt lite etter sånne tegn nå. Er fæl til å teste mye og for tidlig da, så er vel ikke mange dagene til jeg prøver 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Tror jeg skal drøye den testen til tirsdag morgen om 8 dager for da har jeg fri, og kan være skuffet og grine i fred. :P Hvis mensen kommer til helga sparer jeg de pengene, men har veldig lyst å kjøpe en til å ta på søndag, da er jeg 13-14 dpo. Får se hvor utålmodig jeg blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...