Gå til innhold

Burde det bli mulig å velge hvem som kan svare i tråder man selv oppretter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PetterKanin skrev (2 minutter siden):

Man kommer nok lengre ved å fjerne AB-funksjonen på flere underfora.

 

LilleMumi skrev (1 minutt siden):

Dette liker jeg. Alt for mange steder man kan skrive anonym.

Det skjer nok aldri. Uten anonyme kollapser forumet. Er ikke lønnsomt å bare tillate nick. Hadde dessuten blitt ekstremt stusselig.

Anonymkode: c7d2e...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Det skjer nok aldri. Uten anonyme kollapser forumet. Er ikke lønnsomt å bare tillate nick. Hadde dessuten blitt ekstremt stusselig.

Anonymkode: c7d2e...f98

Det tror jeg også, så bare hvor aktiviteten på Aktuelt dalte etter fjerning av funksjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget er at tråden ikke er "din". Jeg ser det er flere brukere som referer til tråden de har startet som "sin", men det er den jo ikke bare fordi du har skrevet åpningsinnlegget. Vitsen med et forum som dette er jo nettopp at hvem som helst skal kunne hoppe inn i en tråd og svare, og da får man tåle at noen svarer noe man ikke vil høre, er frekke, eller tar over tråden. Det er prisen man må betale for å opprette en tråd på et etablert forum som har bygget seg opp en solid medlemsskare.

Alternativet er jo at du starter en blogg. Da kan du styre hvilke svar som skal legges ut, hvem som skal få anledning til å delta i en diskusjon, og ellers lage egne regler. Men, da må du også gjøre jobben med å selv bygge opp følgerskaren

Anonymkode: adea1...f61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo. Ferdig snakka.

Anonymkode: c7d2e...f98

Nei, FERDIG SNAKKA

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den typen diskriminering av brukere ville selvsagt ikke bidratt til noe bra. 

Anonymkode: 28679...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Måtte jo såklart vært innenfor rimelighetens grenser, at man ikke kan utestenge mer enn 10 personer per tråd fks.

Anonymkode: c7d2e...f98

Og da skal du bli gjennom hvor mange tusen brukernavn for å fjerne de ti du ikke ønsker skal svare?

Lykke til!

Anonymkode: ce66a...5e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De færreste har vel problemer med det.

Anonymkode: c7d2e...f98

Jeg blir stadig overrasket over hvor mange som tar det ille opp, og direkte nekter å ta til seg fakta. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og da skal du bli gjennom hvor mange tusen brukernavn for å fjerne de ti du ikke ønsker skal svare?

Lykke til!

Anonymkode: ce66a...5e8

I skrivende stund har forumet 115 652 medlemmer. Jeg tror nok ikke TS har tenkt helt gjennom dette forslaget, nei. :P

Anonymkode: 72afe...095

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ignorere brukere om du ikke ønsker å se deres innlegg i tråder.

 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt av poenget er at tråden ikke er "din". Jeg ser det er flere brukere som referer til tråden de har startet som "sin", men det er den jo ikke bare fordi du har skrevet åpningsinnlegget. Vitsen med et forum som dette er jo nettopp at hvem som helst skal kunne hoppe inn i en tråd og svare, og da får man tåle at noen svarer noe man ikke vil høre, er frekke, eller tar over tråden. Det er prisen man må betale for å opprette en tråd på et etablert forum som har bygget seg opp en solid medlemsskare.

Alternativet er jo at du starter en blogg. Da kan du styre hvilke svar som skal legges ut, hvem som skal få anledning til å delta i en diskusjon, og ellers lage egne regler. Men, da må du også gjøre jobben med å selv bygge opp følgerskaren

Anonymkode: adea1...f61

Jeg har sluttet med å opprette tråder akkurat fordi jeg ønsker å diskutere et tema. Jeg tenker ikke på tråder jeg har opprettet som mine, og ønsker ikke at de skal være mine. 

Det jeg er drittlei av, og hvorfor jeg ikke orker å lage tråder mer, er at det alltid kom folk inn i tråden som ville diskutere meg. Eventuelt bare slenge dritt om meg, fordi jeg sikkert har vært uenig med dem angående noe i en tidligere tråd. Anonymbrukere selvfølgelig, men jeg merket jo at jeg hadde noen faste "haler" etter meg. 

Jeg er ikke interessert i å diskutere meg som tema hver tråd jeg oppretter. Jeg synes ikke at jeg er et utrolig spennende tema, og det jeg ønsker å diskutere når jeg oppretter en tråd er det som er presentert i HI og hva som fremkommer i tråden, som er relevant for temaet. 

Så jeg er helt enig med det du skriver, og også enig at det blir idiotisk når noen kaller tråden sin, men det går altså begge veier. Man bør også slippe å bli hovedtema hver gang man presenterer et tema. Det er hva jeg gikk lei av. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Litt av poenget er at tråden ikke er "din". Jeg ser det er flere brukere som referer til tråden de har startet som "sin", men det er den jo ikke bare fordi du har skrevet åpningsinnlegget. Vitsen med et forum som dette er jo nettopp at hvem som helst skal kunne hoppe inn i en tråd og svare, og da får man tåle at noen svarer noe man ikke vil høre, er frekke, eller tar over tråden. Det er prisen man må betale for å opprette en tråd på et etablert forum som har bygget seg opp en solid medlemsskare.

Alternativet er jo at du starter en blogg. Da kan du styre hvilke svar som skal legges ut, hvem som skal få anledning til å delta i en diskusjon, og ellers lage egne regler. Men, da må du også gjøre jobben med å selv bygge opp følgerskaren

Anonymkode: adea1...f61

Jeg er litt uenig i dette. Alt for mange ødelegger tråder som blir opprettet, bare for å drive hets. Altså det er ikke å diskutere når noen bare skriver du er ekkel uten grunn og slike flåsete svar. Nytter ikke alltid å rapportere heller, dessverre. Veldig lei av anonyme jeg også som hetser og er etter deg som bruker overalt i tråder . Men man må nok bare ignorere for disse går aldri bort og vil alltid være her å trolle. Med mindre anonymfunksjonene går bort :) 

Skulle likt å se dem face to face, men det er de for redde til. Så egentlig er de bare redde selv og leker seg med å trolle på nett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (12 timer siden):

Jeg har sluttet med å opprette tråder akkurat fordi jeg ønsker å diskutere et tema. Jeg tenker ikke på tråder jeg har opprettet som mine, og ønsker ikke at de skal være mine. 

Det jeg er drittlei av, og hvorfor jeg ikke orker å lage tråder mer, er at det alltid kom folk inn i tråden som ville diskutere meg. Eventuelt bare slenge dritt om meg, fordi jeg sikkert har vært uenig med dem angående noe i en tidligere tråd. Anonymbrukere selvfølgelig, men jeg merket jo at jeg hadde noen faste "haler" etter meg. 

Jeg er ikke interessert i å diskutere meg som tema hver tråd jeg oppretter. Jeg synes ikke at jeg er et utrolig spennende tema, og det jeg ønsker å diskutere når jeg oppretter en tråd er det som er presentert i HI og hva som fremkommer i tråden, som er relevant for temaet. 

Så jeg er helt enig med det du skriver, og også enig at det blir idiotisk når noen kaller tråden sin, men det går altså begge veier. Man bør også slippe å bli hovedtema hver gang man presenterer et tema. Det er hva jeg gikk lei av. 

Enig i dette. Tråden er jo ikke våre, men likevel irriterende med haters som følger deg i hver en tråd for å komme med oppgulp. Om de hadde postet med brukernavn hadde det vært lettere å blokkere dem :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (12 timer siden):

Jeg har sluttet med å opprette tråder akkurat fordi jeg ønsker å diskutere et tema. Jeg tenker ikke på tråder jeg har opprettet som mine, og ønsker ikke at de skal være mine. 

Det jeg er drittlei av, og hvorfor jeg ikke orker å lage tråder mer, er at det alltid kom folk inn i tråden som ville diskutere meg. Eventuelt bare slenge dritt om meg, fordi jeg sikkert har vært uenig med dem angående noe i en tidligere tråd. Anonymbrukere selvfølgelig, men jeg merket jo at jeg hadde noen faste "haler" etter meg. 

Jeg er ikke interessert i å diskutere meg som tema hver tråd jeg oppretter. Jeg synes ikke at jeg er et utrolig spennende tema, og det jeg ønsker å diskutere når jeg oppretter en tråd er det som er presentert i HI og hva som fremkommer i tråden, som er relevant for temaet. 

Så jeg er helt enig med det du skriver, og også enig at det blir idiotisk når noen kaller tråden sin, men det går altså begge veier. Man bør også slippe å bli hovedtema hver gang man presenterer et tema. Det er hva jeg gikk lei av. 

Derfor fikk jeg meg en ny bruker. Ble hetset i tråder, pm og forfulgt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (2 timer siden):

Enig i dette. Tråden er jo ikke våre, men likevel irriterende med haters som følger deg i hver en tråd for å komme med oppgulp. Om de hadde postet med brukernavn hadde det vært lettere å blokkere dem :) 

 

miss summers skrev (2 timer siden):

Derfor fikk jeg meg en ny bruker. Ble hetset i tråder, pm og forfulgt. 

Akkurat! 

Man kan være uenig med noen angående et helt annet tema, for eksempel økonomi, og selv om man har vært saklig uenig bærer noen så nag at det er om å gjøre å ta deg deretter, uansett tema. Klarer ikke å gi slipp. 

Jeg har jo innimellom forstått hvilken bruker det antagelig er, og hatt faste som "møtte opp" i tråd etter tråd jeg laget bare for å ha fokus på hvilken idiot jeg er, men kan ikke være helt sikker og får ikke blokkert når AnonymBruker benyttes. 

Jeg bytter ikke bruker på grunn av dette, men lysten til å opprette tråder har jeg ikke lenger. Jeg er rett og slett drittlei av at jeg blir temaet og får fokus når det er et helt annet tema jeg ønsker å diskutere. Det er så usaklig og tåpelig. Om jeg ønsket å diskutere meg og ha fokus på meg kunne jeg laget en blogg. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 22.1.2021 den 1.05):

Jeg har sluttet med å opprette tråder akkurat fordi jeg ønsker å diskutere et tema. Jeg tenker ikke på tråder jeg har opprettet som mine, og ønsker ikke at de skal være mine. 

Det jeg er drittlei av, og hvorfor jeg ikke orker å lage tråder mer, er at det alltid kom folk inn i tråden som ville diskutere meg. Eventuelt bare slenge dritt om meg, fordi jeg sikkert har vært uenig med dem angående noe i en tidligere tråd. Anonymbrukere selvfølgelig, men jeg merket jo at jeg hadde noen faste "haler" etter meg. 

Jeg er ikke interessert i å diskutere meg som tema hver tråd jeg oppretter. Jeg synes ikke at jeg er et utrolig spennende tema, og det jeg ønsker å diskutere når jeg oppretter en tråd er det som er presentert i HI og hva som fremkommer i tråden, som er relevant for temaet. 

Så jeg er helt enig med det du skriver, og også enig at det blir idiotisk når noen kaller tråden sin, men det går altså begge veier. Man bør også slippe å bli hovedtema hver gang man presenterer et tema. Det er hva jeg gikk lei av. 

Kan ikke det løses på en enkel måte ved å opprette tråden som AnonymBruker?

Men forstår deg veldig godt. Utrolig kjipt at noen forfølger deg og setter fokuset på deg som person eller bare slenge dritt.

Anonymkode: ea2b9...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (På 22.1.2021 den 1.05):

Jeg har sluttet med å opprette tråder akkurat fordi jeg ønsker å diskutere et tema. Jeg tenker ikke på tråder jeg har opprettet som mine, og ønsker ikke at de skal være mine. 

Det jeg er drittlei av, og hvorfor jeg ikke orker å lage tråder mer, er at det alltid kom folk inn i tråden som ville diskutere meg. Eventuelt bare slenge dritt om meg, fordi jeg sikkert har vært uenig med dem angående noe i en tidligere tråd. Anonymbrukere selvfølgelig, men jeg merket jo at jeg hadde noen faste "haler" etter meg. 

Jeg er ikke interessert i å diskutere meg som tema hver tråd jeg oppretter. Jeg synes ikke at jeg er et utrolig spennende tema, og det jeg ønsker å diskutere når jeg oppretter en tråd er det som er presentert i HI og hva som fremkommer i tråden, som er relevant for temaet. 

Så jeg er helt enig med det du skriver, og også enig at det blir idiotisk når noen kaller tråden sin, men det går altså begge veier. Man bør også slippe å bli hovedtema hver gang man presenterer et tema. Det er hva jeg gikk lei av. 

Men da er det vel bare å slutte å snakke om deg selv? Hvis du snakker om deg selv, så vil folk gripe fatt i det, og snakke videre.

Jeg vet ikke om du legger merke til dette selv, men 75-80% av innlegget jeg siterer, er du som skriver om deg. 

Anonymkode: 6a117...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men da er det vel bare å slutte å snakke om deg selv? Hvis du snakker om deg selv, så vil folk gripe fatt i det, og snakke videre.

Jeg vet ikke om du legger merke til dette selv, men 75-80% av innlegget jeg siterer, er du som skriver om deg. 

Anonymkode: 6a117...453

Ja man bør selvfølgelig kunne delta i egne tråder, og få tilbakemelding angående hva man skriver i den tråden, angående det temaet. Det er absolutt ikke et problem. 

Problemet er når noen forfølger deg fra tråd til tråd. Ikke for å diskutere temaet i tråden, men for å ta deg som person. 

Noen er smarte nok til å vinkle det litt mot trådens tema. Akkurat slik at man kan påstå at man er saklig, men agenda er ikke tråderns tema, men personlig hat og latterliggjøring av en bruker man ikke liker. 

Det er helt greit at det er en del som misliker meg. Jeg har sikkert tråkket noen på tærne de årene jeg har vært aktiv her, men når man tråd etter tråd får de samme brukerne som "deltager" (ja man kjenner igjen, selv om AnonymBruker) kun fordi de ønsker å være ufine, ja da blir det usaklig, og lite moro å starte tråder. 

Noen bærer utrolig nag. Det er nesten litt vittig... og likevel ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Ja man bør selvfølgelig kunne delta i egne tråder, og få tilbakemelding angående hva man skriver i den tråden, angående det temaet. Det er absolutt ikke et problem. 

Problemet er når noen forfølger deg fra tråd til tråd. Ikke for å diskutere temaet i tråden, men for å ta deg som person. 

Noen er smarte nok til å vinkle det litt mot trådens tema. Akkurat slik at man kan påstå at man er saklig, men agenda er ikke tråderns tema, men personlig hat og latterliggjøring av en bruker man ikke liker. 

Det er helt greit at det er en del som misliker meg. Jeg har sikkert tråkket noen på tærne de årene jeg har vært aktiv her, men når man tråd etter tråd får de samme brukerne som "deltager" (ja man kjenner igjen, selv om AnonymBruker) kun fordi de ønsker å være ufine, ja da blir det usaklig, og lite moro å starte tråder. 

Noen bærer utrolig nag. Det er nesten litt vittig... og likevel ikke. 

OK, skjønner. Det blir jo litt annerledes. 

Anonymkode: 6a117...453

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...