Gå til innhold

Hvorfor tror ingen på at 40-åringer kan holde seg bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen som tror på at 40-åringer kan se flotte ut og holde seg bra og se ut som 25-åringer. Jeg og mange andre blir snart 40 og bruker ingen sminke. Vi har myk og fin hud, ingen grå hår, og er sunne og friske. 

Miranda Kerr er snart 38 og ser da veldig ung ut. Er mange som er rundt 40 som ser unge ut. 

Husker selv da jeg var 20. Jeg møtte en dame som var 40, men jeg trodde hun var like gammel som meg! Alle var så sjokkerte. Så det går an. 

Anonymkode: 3a002...824

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som tror på at 40-åringer kan se flotte ut og holde seg bra og se ut som 25-åringer. Jeg og mange andre blir snart 40 og bruker ingen sminke. Vi har myk og fin hud, ingen grå hår, og er sunne og friske. 

Miranda Kerr er snart 38 og ser da veldig ung ut. Er mange som er rundt 40 som ser unge ut. 

Husker selv da jeg var 20. Jeg møtte en dame som var 40, men jeg trodde hun var like gammel som meg! Alle var så sjokkerte. Så det går an. 

Anonymkode: 3a002...824

Hvorfor starter du to tråder om dette? Du ser nok både ung og sprek ut, med myk og rynkefri hud og ikke et grått hår. Miranda Kerr ser også ung ut. Sånn; nå kan du slappe av😊

Anonymkode: 1bf4d...b15

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor starter du to tråder om dette? Du ser nok både ung og sprek ut, med myk og rynkefri hud og ikke et grått hår. Miranda Kerr ser også ung ut. Sånn; nå kan du slappe av😊

Anonymkode: 1bf4d...b15

Det er vel lov å starte tråder om dette. 

Anonymkode: 8ff87...fe6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel lov å starte tråder om dette. 

Anonymkode: 8ff87...fe6

Nei, det er både ensidig meningspåvirkning og spamming.

Anonymkode: 6f876...2e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som tror på at 40-åringer kan se flotte ut og holde seg bra og se ut som 25-åringer. Jeg og mange andre blir snart 40 og bruker ingen sminke. Vi har myk og fin hud, ingen grå hår, og er sunne og friske. 

Miranda Kerr er snart 38 og ser da veldig ung ut. Er mange som er rundt 40 som ser unge ut. 

Husker selv da jeg var 20. Jeg møtte en dame som var 40, men jeg trodde hun var like gammel som meg! Alle var så sjokkerte. Så det går an. 

Anonymkode: 3a002...824

Det verste jeg vet er når mennesker sammenligner seg selv eller andre med rike folk. Miranda Kerr tells ikke. Hvorfor? Hun har så mye penger at hun kan ta tonnevis med dyre behandlinger for å se bra ut. Skal du snakke om mennesker, snakk om vanlige folk på gata, med liten eller normal økonomi. 

Anonymkode: cc8a2...565

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å se bra ut er fullt mulig uansett alder. Å se ut som om en er 20 år gammel når en er 40 år er ikke mulig.

Anonymkode: 6f876...2e8

Jo, folk som gidder å ta vare på seg selv og bryr seg om seg selv. 

Anonymkode: 3a002...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å se bra ut er fullt mulig uansett alder. Å se ut som om en er 20 år gammel når en er 40 år er ikke mulig.

Anonymkode: 6f876...2e8

Jo, viss du er styrtrik og kan ta behandlinger og greier. Som f.eks Christina Aguilera. Hun ser jo ut som hun er 20, men ikke rart det. Hun har jo fiksa på utseendet. 

Anonymkode: cc8a2...565

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det verste jeg vet er når mennesker sammenligner seg selv eller andre med rike folk. Miranda Kerr tells ikke. Hvorfor? Hun har så mye penger at hun kan ta tonnevis med dyre behandlinger for å se bra ut. Skal du snakke om mennesker, snakk om vanlige folk på gata, med liten eller normal økonomi. 

Anonymkode: cc8a2...565

Det værste jeg vet er folk som lar seg selv forfalle og ikke gidder å bry seg om kosthold eller vitaminer eller normal aktivitet. 

Anonymkode: 3a002...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å absolutt se ung ut? Tid og tyngdekraft tar oss alle igjen til slutt. Smilerynker som vitner om et liv fullt av latter, kan være noe av det flotteste en person har.🥰 

Å ta vare på seg selv betyr ikke kun utseende. Psykisk helse er også viktig. Her tror jeg du må jobbe litt med deg selv. Du er usedvanlig opptatt og opphengt i hvordan alle andre bør se ut og på hvilken måte. Det er ikke normalt. Så her bør du gå i deg selv. 

Endret av Troyamin
Endret grunnet staveleifer.
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en på 40 hår fin hud og ingen rynker så avsløres man av trekkene i ansiktet. Ansiksformen og trekkene rundt øynene forandrer seg med årene selv om du ikke har rynker. Ja du kan se ung ut, men avsløres av aldringstegn fordet. Jeg er 50 og der litt yngre ut, men det betyr ikke at jeg ser ut som en 20 åring. Mine venninner på samme alder innbiller seg de er som ei på 30. Det er ikke. 

Alle som gjetter aldre på folk vil altid gjette mindre og langt lavere fordi de ikke vil tråkke noen på tærne. De smører på fals unghet. Etterhvert får mange et forvrengt bilde av seg selv og de rundt seg. 

Min satte et 27 og ingen av mine venninner eller andre eldre ser ut som henne. Nettopp pga trekkene i et eldre fjes. 

Anonymkode: a5d51...fb6

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er vel lov å starte tråder om dette. 

Anonymkode: 8ff87...fe6

Joda, men det er ganske spesielt å være så opphengt i å se ungdommelig ut at det ikke holder med én.. 

Anonymkode: 1bf4d...b15

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det værste jeg vet er folk som lar seg selv forfalle og ikke gidder å bry seg om kosthold eller vitaminer eller normal aktivitet. 

Anonymkode: 3a002...824

Det verste du vet faktisk...

Bagateller som krig, sult, terror, barnemishandling, fattigdom osv kommer selvfølgelig lengre ned på lista enn andre mennesker sitt utseende ja...

Anonymkode: 3741a...910

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du høres ut som ei sminkefri grå mus som sitter i et hjørne og ser på alle som lever livet. Du er 40 år, på tide å slå ut håret før det er for sent.

Anonymkode: 07524...c01

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som tror på at 40-åringer kan se flotte ut og holde seg bra og se ut som 25-åringer. Jeg og mange andre blir snart 40 og bruker ingen sminke. Vi har myk og fin hud, ingen grå hår, og er sunne og friske. 

Miranda Kerr er snart 38 og ser da veldig ung ut. Er mange som er rundt 40 som ser unge ut. 

Husker selv da jeg var 20. Jeg møtte en dame som var 40, men jeg trodde hun var like gammel som meg! Alle var så sjokkerte. Så det går an. 

Anonymkode: 3a002...824

Joda. Mange over 40 som ser bra ut. Men synet kan bedra. En 40-årig kropp vil uansett være mer preget av tidens tann. Feks vil en kvinne være slakkere i musa. Den kan også være tørrere. Dette er ting som ikke er like aktuelt for en purung duggfrisk 20-åring. 

Anonymkode: 0dae0...a92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du høres ut som ei sminkefri grå mus som sitter i et hjørne og ser på alle som lever livet. Du er 40 år, på tide å slå ut håret før det er for sent.

Anonymkode: 07524...c01

Enig! Bedre å ha levd litt og latt det sette noen spor enn å se preservert ut og ha levd på vann og grønnsaker.

Anonymkode: 29210...bd4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Joda. Mange over 40 som ser bra ut. Men synet kan bedra. En 40-årig kropp vil uansett være mer preget av tidens tann. Feks vil en kvinne være slakkere i musa. Den kan også være tørrere. Dette er ting som ikke er like aktuelt for en purung duggfrisk 20-åring. 

Anonymkode: 0dae0...a92

Haha, hva? Her er du nok litt på villspor...

Anonymkode: f83eb...13c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det er så viktig å se ung ut. Vi blir jo eldre alle sammen (dersom vi ikke dør tidlig). Ingen slipper unna aldring så lenge vi lever. Selv er jeg 36 og det er helt greit. Er ferdig med å være 25 og 30 år. Om 3,5 år fyller jeg 40. Ikke noe drama over det. 

Anonymkode: 8ff87...fe6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som mange her er bitre og sjalue, de aller fleste 40åringer ser neppe ut som om de er 20 nei. Men det handler ofte om dårlig livvstil, overvekt, inaktivitet, røyking, snusing, alkoholkonsum, osvosv. Hvis man går inn for det og i tillegg er blessed med gode gener så er det absolutt ikke umulig og se 10 år yngre ut. 

Jeg er 30, og ser faktisk ut som jeg er rundt 20-21. Kan godt være alderen henter meg inn når jeg bikker 40 men. 

Anonymkode: 2c430...c16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg har sett noen kvinner som er rynkefri, fin hud, ingen grå hår, friske og naturlige, og 40 år +, og sittet og tenkt på hvorfor jeg likevel ser at de ikke er 20-25. Det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva som er forskjellen, men ansiktet ser likevel eldre ut. Kan det ligge i blikket, som er voksnere? Små, nesten usynlige tegn i ansiktet som viser at ungdommen er forbi? Kan være utrolig vanskelig å si hva det er, men det er meget sjelden å se noen som virkelig ser 20 år yngre ut enn de er. Selv om man er rynkefri og fin, er det noe som røper alder.

Er man slank, blir ansiktet gjerne mer markert, tidlig i tjueåra har man ofte et litt «rundere», mer utfylt ansikt.

Anonymkode: f83eb...13c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...