Gå til innhold

Hvordan klarer dere damer å gå med undertøy som går så langt opp i ropma en hel dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

G-streng er bare til pynt(for kjæreste). Bruker typ kvinneboxer til vanlig, sitter godt og behagelig å ha på seg. Er ingen som ser hva du har på under uansett.

Anonymkode: 8d10d...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Å tørke seg gjør det ikke rent. Må bruke vann. Tar du hånden og knikker over rumpehull og rumpesprekk så vil hånden lukte bæsj. 

Anonymkode: 67483...f56

Jeg sa aldri at jeg bruker tørt do-papir...

Anonymkode: a64f3...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er verre å ikke ha på string jeg? Blir mer klamt liksom.

Anonymkode: 6a162...f81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51 år og bruker kun string. Orker ikke å bruke noe annet. Man kjenner jo ikke at man har den på. Harry? Hva så, ingen andre enn mannen min som ser den uansett. Jeg bruker det som er best for meg. Og den går da ikke inn mot rompehullet. 😂 

Anonymkode: 96cfe...9bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tenk den bremsen i buksa da. Å trykke noe langt oppi rumpa betyr knikking av tekstiler mot rumpehullet. 

Anonymkode: 67483...f56

Har aldri opplevd brems i trusa og jeg går kun i string. Så lenge stringtrusen passer så kjenner jeg ikke at jeg har den på en gang. Om stringen er for liten, vil det kjennes ut som en sag. Det gjør vondt det!

Anonymkode: 614c7...5f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Det er fordi enkelte er mere opptatte av å ta seg godt ut enn det å være komfortabel. De må ha denne konstante bekreftelsen på at de er attraktive. 

Tosk! Jeg bruker string fordi jeg syns det er behagelig. Ingen andre grunner. Jeg er 51 år og kler helt klart vanlige truser best, men det orker jeg ikke å gå med. Ingen andre enn mannen ser meg i trusa uansett. 

Anonymkode: 96cfe...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

String truser gnikker mot rompehullet, og sprer bajs-bakterier frem til urinrøret. 
Ikke å anbefale

Anonymkode: 116ac...752

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Det er fordi enkelte er mere opptatte av å ta seg godt ut enn det å være komfortabel. De må ha denne konstante bekreftelsen på at de er attraktive. 

Det er jo komfortabelt når man ikke merker en ting, også er det string/tanga & hipstere som er best for ikke å få den trusekanten til å syns under jeans. Det er ikke kos ihvertfall. 

Noen har problemer med å bruke det andre merker ingenting. Kan ha med hvor høyt de velger at overdelen på trusa skal sitte kan også ha med valg av størrelse etc. 

Begynte med slike truser som tenåring å jeg merker ikke at jeg har dem på meg en gang. Komfortabelt 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri klart disse trusene. Ikke da jeg var ung og ikke da jeg ble eldre.

Anonymkode: f9002...02b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

String truser gnikker mot rompehullet, og sprer bajs-bakterier frem til urinrøret. 
Ikke å anbefale

Anonymkode: 116ac...752

Velger du riktig størrelse sitter den akkurat slik en vanlig truse ville gjort. Man slipper bare følelsen av all den bomulla på rompeballene 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg sa aldri at jeg bruker tørt do-papir...

Anonymkode: a64f3...a79

Du må bruke rennende vann for at det skal bli rent. Eller mener du om du får bæsj på hånden din at det er nok å tørke det vekk med vått dopapir?😁

Anonymkode: 67483...f56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tarmproblemer har dere som sliter så enormt etter et dobesøk da? 😅

Trenger verken vann eller våtservietter.

 

Truser er for barn. String for voksne :) Føler meg som en kjempebaby med vanlig truse på. Ikke ser det pent ut med trusekant under bukse/skjørt/kjole heller.

Gnisser den i rumpa som må du innse at du bør opp en størrelse 😊

Anonymkode: 7dc56...1d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en stringtruse i mitt liv, og aldri mer. Synes personlig ikke det er noe fint heller, minner meg om slutten av nittitallet/begynnelsen av to tusen tallet da det var populært med low-cut bukser og string. Brukte dog sånne truser som gikk litt "inn i baken" en liten periode. Men hvis en synes det er ukomfortabelt, så skal en ikke gå med det. Det finnes plenty av fint undertøy selv om en ikke velger string.

Også må en selvfølgelig samtidig respektere at folk velger forskjellig.

Endret av Cordelia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du må bruke rennende vann for at det skal bli rent. Eller mener du om du får bæsj på hånden din at det er nok å tørke det vekk med vått dopapir?😁

Anonymkode: 67483...f56

Vet ikke noe om hvordan ditt liv er, men jeg har ikke tid til å dusje etter hver gang jeg har bæsjet.
Får fremdeles ikke bremsespor i trusene mine

Anonymkode: a64f3...a79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis velger vi alle hvilket undertøy vi vil ha.

 

Jeg har også prøvd stringtruser, mest fordi jeg hadde lyst til det, og for at det ble betraktet som "sexy". Nå kan jeg ikke bry meg mindre, og dasser rundt i gode og vide hipsters, som passer meg og min kropp perfekt. 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

null stress ;) gidder ikke få dasseræv med bestemor truse

Anonymkode: a3714...520

Slipper det helt greit med boksershorts i stedet. Stringtruser er kun brukt her i huset dersom de skal av igjen i løpet av en halvtime 😂

Anonymkode: 1ffe8...6c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvilket kjønn TS er. Men tror du har brukt noe ubehagelige greier. Det er stor forskjell på en god og vond string. Jeg mener at string er mye bedre enn annet undertøy. For det meste kryper inn i rompa, eller legger seg som en bleie under buksa. Så da er det bedre med noe som er laget for å gå inn i rompa. 

Prøv en myk string som er sømløs. Tar litt tid å venne seg til, men absolutt verdt det:

Sømløs string for menn

Sømløs string for kvinner

Anonymkode: 89bd2...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...