Gå til innhold

Hvordan klarer dere damer å gå med undertøy som går så langt opp i ropma en hel dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer dere damer å gå med undertøy som går så langt opp i ropma en hel dag? Og jeg tenker ikke minst når dere går med bukser på med.....det kan ikke være behaglig å gå med...

Jeg har prøvd, men jeg sliter å la dette.... trenger tips.

 

Anonymkode: d5cbf...1b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dame og klarer det heller ikke. Ser ikke vitsen, heller. Stringtruser er harry og ekkelt. 

Anonymkode: 9bfd1...c45

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanker du på g-streng og lignende truser?

Syns ikke det er noe problem, men mange av de i butikkene er ganske stive, kjenn på dem før du kjøper og velg noen som er myke

Anonymkode: a64f3...a79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk den bremsen i buksa da. Å trykke noe langt oppi rumpa betyr knikking av tekstiler mot rumpehullet. 

Anonymkode: 67483...f56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er dame og klarer det heller ikke. Ser ikke vitsen, heller. Stringtruser er harry og ekkelt. 

Anonymkode: 9bfd1...c45

Og i truser med hel bak føler jeg meg som en bestemor og gammel.
Liker det ikke i det hele tatt.

 

Anonymkode: a64f3...a79

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker det, hvorfor prøve?

Anonymkode: 53454...e54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og i truser med hel bak føler jeg meg som en bestemor og gammel.
Liker det ikke i det hele tatt.

 

Anonymkode: a64f3...a79

Da har du valgt feil truser. ;) 

Anonymkode: 9bfd1...c45

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenk den bremsen i buksa da. Å trykke noe langt oppi rumpa betyr knikking av tekstiler mot rumpehullet. 

Anonymkode: 67483...f56

Aldri opplevd brems i de trusene det, jeg er flink til å tørke meg etter jeg har vært på do.
Dersom man har problemer med brems, har man større problemer enn valg av truse.
Ønsker ikke det der klint utover innsiden av rumpeballene heller 

Anonymkode: a64f3...a79

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil bruke det, så anbefaler jeg at du kjøper noen helt enkle og myke. Det er mye bedre en de med blonder og slik. Jeg bruker det hver dag, men det fordi jeg liker trange bukser og da synes trusekanten veldig godt. Og det er så stygt! 

Anonymkode: 4d975...107

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig foretrekker stringtruser, men aldri opplevd at det går langt opp i rompa. Det må være vondt og ubehagelig. Ikke minst ekkelt. Æsj.. Hadde ikke brukt det da🙈😂Hvis du har opplevd at stringtrusa går langt inn i rompa så kan det jo kanskje være at den er liten/stram for deg?

Anonymkode: de6c6...6e4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har du valgt feil truser. ;) 

Anonymkode: 9bfd1...c45

Foretrekker g-streng, string og lignende truser og kommer til å fortsette å bruke det

Anonymkode: a64f3...a79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det ikke. Jeg bruker det bare hvis jeg vil være litt sexy for mannen, på dager der jeg bare skal være hjemme og gå med koseklær uansett. Jeg går en mil til og fra jobb, og å gå hele veien med den følelsen av å ha en wedgie er så uaktuelt. 

Anonymkode: 71664...663

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri opplevd brems i de trusene det, jeg er flink til å tørke meg etter jeg har vært på do.
Dersom man har problemer med brems, har man større problemer enn valg av truse.
Ønsker ikke det der klint utover innsiden av rumpeballene heller 

Anonymkode: a64f3...a79

Å tørke seg gjør det ikke rent. Må bruke vann. Tar du hånden og knikker over rumpehull og rumpesprekk så vil hånden lukte bæsj. 

Anonymkode: 67483...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte stringtruse i mine yngre dager. Begynte i 6. klasse, det var skikkelig moteplagg den ganga. Det krevde litt mot i starten, da det gnagde mot halebeinet og var litt vondt og sårt. Det gikk over etter hvert, og ble da totalt umerkelig. Det var som å gå naken, men vel vitende om at buksa ikke ble full av dåsesaft og andre eklerier som ikke hører hjemme i ei bukse. 

På et tidspunkt så kjøpte jeg hipstere, og syntes det var utrolig behagelig. Brukte det i noen måneder, før jeg skulle dra på meg stringtruse under en kjole. Aldri vært så plaget av et undertøy før, siden den første dagen jeg prøvde stringtruse. Jeg har prøvd å bruke det sporadisk, men det er rett og slett vondt. 

Vanlige truser og sånt går inn i ræva, og er et skikkelig irriterende plagg. Nå bruker jeg stort sett boxere (til kvinne, selvfølgelig), men har noen hipstere også. Jeg går heller naken under kjolen enn å dra på en string, men nå har jeg hipstere som er så å si usynlig mot kroppen, og skjules like godt som en string under en kjole.

Anonymkode: 2c8b7...a8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

null stress ;) gidder ikke få dasseræv med bestemor truse

Anonymkode: a3714...520

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper den en størrelse større, og kun de i mykt, syntetisk stoff.  Er ren der bak, bruker intimservietter etter toalettbesøk. 
 

Har tidligere brukt både vanlige truser, hipsterne og boksere. Alt blir en vane.

Anonymkode: 0275c...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg klarer det ikke. Jeg bruker det bare hvis jeg vil være litt sexy for mannen, på dager der jeg bare skal være hjemme og gå med koseklær uansett. Jeg går en mil til og fra jobb, og å gå hele veien med den følelsen av å ha en wedgie er så uaktuelt. 

Anonymkode: 71664...663

Jøss, 10 km gange til jobben! Hvor lang tid bruker du på det? 

Anonymkode: 9e76c...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Man blir vandt til det som med det meste annet 

- Det gjør ikke vondt om du ikke har trusa så langt opp at du drar i den automatisk når du sitter 

- Det er heler ikke noe press på å gå ned det. Gå i det du føler deg komfortabel i 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi enkelte er mere opptatte av å ta seg godt ut enn det å være komfortabel. De må ha denne konstante bekreftelsen på at de er attraktive. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun string, og har aldri lagt merke til at den er "opp i rumpa"... jeg kjenner ikke at jeg har truse på meg...

Jeg derimot klarer ikke gå med truser hvor sømmen går på skrå over rompeballene slik som vanlige truser, eller bokser som krøller seg opp under rompeballene...

Anonymkode: 472ee...16c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...