Gå til innhold

Har du noengang politianmeldt noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Derfor eg meiner det er viktig at man anmelder. Plutselig er det tre + andre! Ja synest det blir tatt alt for lett på.. Lykke til med rettsaken :)

Anonymkode: 279d2...04b

OK, jeg anmelder. Hva gjør jeg etterpå? Da kan jeg ikke gå ut og hvis jeg gjør det, blir jeg helt koko og redd for at han plutselig angriper meg 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

OK, jeg anmelder. Hva gjør jeg etterpå? Da kan jeg ikke gå ut og hvis jeg gjør det, blir jeg helt koko og redd for at han plutselig angriper meg 

Anonymkode: 2c9fb...388

Er du ikke redd for ham nå da? Hva vil egentlig endre seg med tanke på redselen din hvis du anmelder? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kitten skrev (1 minutt siden):

Er du ikke redd for ham nå da? Hva vil egentlig endre seg med tanke på redselen din hvis du anmelder? 

Jo, men nå tenker jeg ikke så ofte på at han plutselig kan løpe etter meg på gata eller angripe meg, men hvis jeg anmelder...

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kitten skrev (2 minutter siden):

Er du ikke redd for ham nå da? Hva vil egentlig endre seg med tanke på redselen din hvis du anmelder? 

Han blir 100000 ganger så sint

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hva skjedde med saken etterpå? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Ja jeg anneldte en dame som var gal. Jeg kjente henne ikke, hun var helt fremmed. Hun kjørte nesten ned meg og hunden min på et gangfelt på lyse dagen på en sommer. Hun kjørte etter meg og skrek masse stygge og trakasserende ting til meg, at onkelen hennes skulle voldta meg osv. Jeg anmeldte det da jeg husket regnummeret i hodet mitt. De tok meg inn til forhør eller hva det heter og snakket med en veldig koselig politidame som tok meg seriøst. Men det ble henlagt, fader at det ikke var en eneste sjel til der akkurat da det skjedde.

Jeg har blitt trakassert og utsatt for masse dritt av flere folk, men har ikke anmeldt det. Har også noe bevis skriftlig. En gang gikk det utover bilen min. Føler bare at politiet ikke er der for å hjelpe oss som trenger de mest. Vil bare si at det er MANGE ustabile og lite hyggelige mennesker der ute av både damer og menn. 

Anonymkode: 27603...096

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg anneldte en dame som var gal. Jeg kjente henne ikke, hun var helt fremmed. Hun kjørte nesten ned meg og hunden min på et gangfelt på lyse dagen på en sommer. Hun kjørte etter meg og skrek masse stygge og trakasserende ting til meg, at onkelen hennes skulle voldta meg osv. Jeg anmeldte det da jeg husket regnummeret i hodet mitt. De tok meg inn til forhør eller hva det heter og snakket med en veldig koselig politidame som tok meg seriøst. Men det ble henlagt, fader at det ikke var en eneste sjel til der akkurat da det skjedde.

Jeg har blitt trakassert og utsatt for masse dritt av flere folk, men har ikke anmeldt det. Har også noe bevis skriftlig. En gang gikk det utover bilen min. Føler bare at politiet ikke er der for å hjelpe oss som trenger de mest. Vil bare si at det er MANGE ustabile og lite hyggelige mennesker der ute av både damer og menn. 

Anonymkode: 27603...096

Hva er løsningen da? 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! For å gjøre en lang historie kort så hadde jeg sex med en gift mann,konen fant det ut å oppfører fullstendig gal. Hun forfølger meg på butikken;går helt oppi ansiktet mitt å slenger dritt og kommer med grove trusler. Så jeg anmeldte henne for grove trusler. Politiet sin løsning? Konfliktmøte! 🙄 Er litt usikker på hva vi skal bli enige om,kanskje at jeg lover å ikke sex med hennes NESTE  mann :P

Anonymkode: 02283...558

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kan gi deg best svar på hva som skjer hvis du anmelder er politiet. Snakk med dem. Det betyr ikke automatisk at du anmelder personen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeldte en som dreiv med tlf terror.  Fikk besøksforbud 1 år. Han holdt opp det året før han begynte igjen, så holdt han på en liten stund før jeg fikk blokkert han og ukjent nr lot jeg være å ta. Han ga seg heldigvis.  Det var en psykisk ustabil mann som jeg ikke kjente

Anonymkode: 74a03...0bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (17 minutter siden):

Ja.  Et sykt kvinnemenneske som ikke lot meg være.  Det ble ilagt  besøks- og kontaktforbud.

Hun brøt det og ble straffet med bøter.

Har en syk eks som prøvde å ta kontakt med meg hele tiden i to år etter vi brøt. Han fikk ordentlig kontakt nå i jula og var stygg mot meg. Tør ikke å be politiet gi han kontaktforbud, da det bare vil gjøre saken verre. Han er en ekte narsissist, alfahann og skal ha makt over alt og alle, helt motsatt av den jeg ble kjent med...

Anonymkode: 27603...096

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja! For å gjøre en lang historie kort så hadde jeg sex med en gift mann,konen fant det ut å oppfører fullstendig gal. Hun forfølger meg på butikken;går helt oppi ansiktet mitt å slenger dritt og kommer med grove trusler. Så jeg anmeldte henne for grove trusler. Politiet sin løsning? Konfliktmøte! 🙄 Er litt usikker på hva vi skal bli enige om,kanskje at jeg lover å ikke sex med hennes NESTE  mann :P

Anonymkode: 02283...558

Haha 🤣

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Sykkeltyveri som selvfølgelig ble henlagt og meldinger fra «trusemannen» også henlagt.

Anonymkode: 871e4...111

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kitten skrev (3 minutter siden):

De som kan gi deg best svar på hva som skjer hvis du anmelder er politiet. Snakk med dem. Det betyr ikke automatisk at du anmelder personen. 

Og han blir ikke informert om det hvis jeg bare snakker med politiet? 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har en syk eks som prøvde å ta kontakt med meg hele tiden i to år etter vi brøt. Han fikk ordentlig kontakt nå i jula og var stygg mot meg. Tør ikke å be politiet gi han kontaktforbud, da det bare vil gjøre saken verre. Han er en ekte narsissist, alfahann og skal ha makt over alt og alle, helt motsatt av den jeg ble kjent med...

Anonymkode: 27603...096

Hvorfor gjør kontaktforbud saken verre? 

Anonymkode: 2c9fb...388

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og han blir ikke informert om det hvis jeg bare snakker med politiet? 

Anonymkode: 2c9fb...388

Tror ikke det, men der tør jeg ikke svare helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hjelper det å anmelde? Jeg ble truet av eksen min men var redd for han, så jeg turde ikke...

Anonymkode: 2c9fb...388

Nei jeg fikk grove trusler av en fullstendig gal dame,å politiet sin løsning var konfliktsmøte :S  Er sjokkert av at politiet ikke tar grove trusler mer seriøst! I samme kommune som jeg bor i var det en dame som hadde fått trusler av eksen så hun politianmeldte det men ble ikke tatt på alvor. På nyttårsaften hadde eksen tatt en rakett inn i huset deres så det brant! Det var jo bare flaks at mor ikke var der med sine to små barn! Han ble heldigvis siktet mordbrann.

Anonymkode: 02283...558

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg fikk grove trusler av en fullstendig gal dame,å politiet sin løsning var konfliktsmøte :S  Er sjokkert av at politiet ikke tar grove trusler mer seriøst! I samme kommune som jeg bor i var det en dame som hadde fått trusler av eksen så hun politianmeldte det men ble ikke tatt på alvor. På nyttårsaften hadde eksen tatt en rakett inn i huset deres så det brant! Det var jo bare flaks at mor ikke var der med sine to små barn! Han ble heldigvis siktet mordbrann.

Anonymkode: 02283...558

Konfliktsmøte kan være en bra løsning for meg fordi jeg er helt sikker på at han viser sitt sanne jeg til politiet, han er meget aggressiv, så da tar de det på alvor 

Anonymkode: 2c9fb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg fikk grove trusler av en fullstendig gal dame,å politiet sin løsning var konfliktsmøte :S  Er sjokkert av at politiet ikke tar grove trusler mer seriøst! I samme kommune som jeg bor i var det en dame som hadde fått trusler av eksen så hun politianmeldte det men ble ikke tatt på alvor. På nyttårsaften hadde eksen tatt en rakett inn i huset deres så det brant! Det var jo bare flaks at mor ikke var der med sine to små barn! Han ble heldigvis siktet mordbrann.

Anonymkode: 02283...558

Den saken tror jeg jeg leste om i avisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Konfliktsmøte kan være en bra løsning for meg fordi jeg er helt sikker på at han viser sitt sanne jeg til politiet, han er meget aggressiv, så da tar de det på alvor 

Anonymkode: 2c9fb...388

Sånn har jeg ikke tenkt på det,faen var det jeg også skulle gjort! Hun her hadde heller ikke klart å beherske seg.

Anonymkode: 02283...558

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Han blir 100000 ganger så sint

Anonymkode: 2c9fb...388

Når du er så redd bør du snakka med politiet FØR du anmelder. Sånn at du kan få valdsalarm eller andre tiltak rundt deg først. Eg fekk valdsalarm og besøksforbud, eg fekk beskjed om å trykke med ein gang han næra seg meg og dei ville rykke ut. Kan du bu ein plass han ikkje veit om?

Anonymkode: 279d2...04b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...