Gå til innhold

Droppe singel kvinne, uten barn med god inntekt for alenemor uten jobb og utdanning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva feiler det meg? Har truffet en søt jente som har orden på livet, utdanning, fast jobb, god inntekt, trener og er sunn. Problemet er at jeg ikke er interessert i henne, men i en alenemor uten jobb og utdanning som bare sitter hjemme med ungen hver dag og ser på serie. Burde ikke jenta med god jobb være den mest attraktive parterkandidaten? For jeg vil heller være med alenemoren. Vet ikke hva det kommer av. Hun har barn med en far som ikke ønsker kontakt og har ingen jobb. Hvorfor er dette mer attraktivt for meg? Utseende har ingen ting å si. Det er bare to helt forskjellige livssituasjoner, hvor en appellerer mye mer til meg enn den andre. Er jeg rar og ødelagt eller er det noe mer underliggende?

Anonymkode: 11f23...9d9

Hvorfor dater du to personer ?

Anonymkode: 51e2e...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg hjertet, hun du er mest seksuelt tiltrukket av og du føler deg best med. 
Alt kan skje her i livet. Plutselig blir hun med «alt på stell» alvorlig syk og mister jobben, da er det kanskje vanskelig å bli i forholdet hvis du ikke har nok følelser for henne. Kanskje alenemoren blir inspirert til å skaffe seg jobb og utdannelse etter hvert. Uansett, lidenskap er bedre enn penger. 

Anonymkode: 80d65...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser styrer man ikke slik. 

Min kjære hadde noe på gang med en veldig flott, noe yngre og barnløs kvinner da han traff meg. 7 år eldre, jeg synes iallefall ikke at jeg er like flott, og jeg hadde et barn fra før. 

Han forelsket seg rett og slett. 

Nå hadde jeg orden på livet da. Utdanning, jobb og bolig. Det var nok uansett følelser som styrte valget. 

Vi har vært sammen to tiår nå snart. 

Anonymkode: 3d86f...72b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
SoWhat? skrev (1 time siden):

Alle som har opplevd kjærlighet tenker at du velger riktig om du går for alenemoren 🙂

Å, SoWhat, digger deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Kanskje du og alenemoren har bedre kjemi

Man får jo ikke kjemi med noen som tydeligvis ikke er noe givende å være i forhold med i lengden. Jeg hadde ikke orket en arbeidsløs mann med masse unger og bare så på tv. Det hadde ikke vært tiltrekkende i lengden. Jeg stiller krav til folk og vet hva jeg skal se etter av kvaliteter i en trygg og stabil person. Men de aller fleste mennesker får følelser for noen som ikke er bra eller av kvalitet, pga ting de opplevde i barndommen.

Anonymkode: 05716...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Følelser styrer man ikke slik. 

Min kjære hadde noe på gang med en veldig flott, noe yngre og barnløs kvinner da han traff meg. 7 år eldre, jeg synes iallefall ikke at jeg er like flott, og jeg hadde et barn fra før. 

Han forelsket seg rett og slett. 

Nå hadde jeg orden på livet da. Utdanning, jobb og bolig. Det var nok uansett følelser som styrte valget. 

Vi har vært sammen to tiår nå snart. 

Anonymkode: 3d86f...72b

Han er ikke foresket i deg. Han valgte bort hun flotte pga redsel for at han ikke var god nok for henne/hun vil forlate han etc, de fleste menn velger trygt og velger damer flere hakk under seg så de vet at de er trygge og har dame i evig tid. Ingen menn tåler avvisninger så godt. Man hører ofte om de som ble forlatt av dama og furter i evig tid 🙄

Anonymkode: 05716...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av alle svarene her. Synes det er latterlig komisk at folk på kg snakker om følelser og kjærlighet!! Noe dere ikke vet hva er i det hele tatt. Dere snakker stygt og nedlatende om alle slags folk og er kalde og slemme mot folk. Og selvfølgelig når en dame ikke er attraktiv så må alle komme med masse kommentarer om at det er ekte kjærlighet og etc!! Kan ikke flotte folk av kvalitet også være bra mennesker og bli elsket? Hele tiden disse dvaske alenemødrene som bare er bra nok😂 mens ei pen, smart og snill ei er bare bruk og kast og får masse dritt her inne! 

Anonymkode: 05716...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er bare troll uansett og det skjønner ikke folk🙈

Anonymkode: 05716...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må le av alle svarene her. Synes det er latterlig komisk at folk på kg snakker om følelser og kjærlighet!! Noe dere ikke vet hva er i det hele tatt. Dere snakker stygt og nedlatende om alle slags folk og er kalde og slemme mot folk. Og selvfølgelig når en dame ikke er attraktiv så må alle komme med masse kommentarer om at det er ekte kjærlighet og etc!! Kan ikke flotte folk av kvalitet også være bra mennesker og bli elsket? Hele tiden disse dvaske alenemødrene som bare er bra nok😂 mens ei pen, smart og snill ei er bare bruk og kast og får masse dritt her inne! 

Anonymkode: 05716...3af

Mener du at alle som sitter på kg er «dvaske alenemødre»? 

Anonymkode: 65d19...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan ikke flotte folk av kvalitet også være bra mennesker og bli elsket? Hele tiden disse dvaske alenemødrene som bare er bra nok😂 mens ei pen, smart og snill ei er bare bruk og kast og får masse dritt her inne! 

Anonymkode: 05716...3af

Kan ikke alenemødre være flotte folk av kvalitet? Jeg er pen, smart, snill og alenemor. What?? Går den kombinasjonen an liksom??

Jeg har utdannelse, bolig, bil, stabil økonomisk situasjon og alene med to barn. Den siste der gjør meg tydeligvis til søppel. Ikke far som bare valgte bort ungene, han er et flott menneske (ifølge kg), mens jeg?, jeg ble visst søppel i det far valgte som han gjorde. 

Kjære logikk, hvor er du?

Anonymkode: 86f3e...17c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva feiler det meg? Har truffet en søt jente som har orden på livet, utdanning, fast jobb, god inntekt, trener og er sunn. Problemet er at jeg ikke er interessert i henne, men i en alenemor uten jobb og utdanning som bare sitter hjemme med ungen hver dag og ser på serie. Burde ikke jenta med god jobb være den mest attraktive parterkandidaten? For jeg vil heller være med alenemoren. Vet ikke hva det kommer av. Hun har barn med en far som ikke ønsker kontakt og har ingen jobb. Hvorfor er dette mer attraktivt for meg? Utseende har ingen ting å si. Det er bare to helt forskjellige livssituasjoner, hvor en appellerer mye mer til meg enn den andre. Er jeg rar og ødelagt eller er det noe mer underliggende?

Anonymkode: 11f23...9d9

Kjærligheten har ingen vilje. Den faller like lett på en lort som på en lilje. 

Anonymkode: fff05...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke alenemødre være flotte folk av kvalitet? Jeg er pen, smart, snill og alenemor. What?? Går den kombinasjonen an liksom??

Jeg har utdannelse, bolig, bil, stabil økonomisk situasjon og alene med to barn. Den siste der gjør meg tydeligvis til søppel. Ikke far som bare valgte bort ungene, han er et flott menneske (ifølge kg), mens jeg?, jeg ble visst søppel i det far valgte som han gjorde. 

Kjære logikk, hvor er du?

Anonymkode: 86f3e...17c

Jepp, deltidspappaen/alenepappaen er en hverdagshelt og deltidsmammaen/alenemoren en hore/søppel, uansett bakgrunn. Ikke så mye holdninger som har endret seg fra 50-tallet som man skulle tro. 

Anonymkode: f8d13...839

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje du har mer til felles med hun alenemoren? Har dere felles interesser? Min mann valgte meg over en suksessfull, pen og  rik yngre dame. Vi har samme forståelse for prioriteringer av tid og penger når det gjelder hobby (men han har mer til felles med henne når det gjelder ambisjoner og karriere).

Anonymkode: 4c499...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tråden er bare troll uansett og det skjønner ikke folk🙈

Anonymkode: 05716...3af

TS her. Faktisk ikke trolletråd. En ekte situasjon.

Anonymkode: 11f23...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jepp, deltidspappaen/alenepappaen er en hverdagshelt og deltidsmammaen/alenemoren en hore/søppel, uansett bakgrunn. Ikke så mye holdninger som har endret seg fra 50-tallet som man skulle tro. 

Anonymkode: f8d13...839

Hvor har du det i fra? Alle alenemødre jeg kjenner har funnet seg kjærester mens barnløse venninner sliter med å finne noen. 

Anonymkode: 65d19...1c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvor har du det i fra? Alle alenemødre jeg kjenner har funnet seg kjærester mens barnløse venninner sliter med å finne noen. 

Anonymkode: 65d19...1c8

Jeg har det fra stygge fordommer i samfunnet, dette må du ha fått med deg at folk dessverre mener. 

Anonymkode: f8d13...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det krise at du er tiltrukket av alenemoren? For meg virket det som om  du er et fasademenneske og da håper virkelig at alenemoren dumper deg til fordel for noen som liker for den hun er.

Jeg ble selv forelsket i en konkursrammet mann som ikke eide nåla i veggen, og er glad for at jeg ville ha han for HAN. Han har i dag bygd seg opp og jeg hadde uansett aldri byttet han ut med en med doktorgrad og masse penger selvom han fortsatt hadde vært fattig i dag.

Anonymkode: 37379...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har det fra stygge fordommer i samfunnet, dette må du ha fått med deg at folk dessverre mener. 

Anonymkode: f8d13...839

Nope. Jeg hører bare skitt om single og barnløse, at det «må være noe galt med dem». 

Anonymkode: 65d19...1c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...