Gå til innhold

Droppe singel kvinne, uten barn med god inntekt for alenemor uten jobb og utdanning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva feiler det meg? Har truffet en søt jente som har orden på livet, utdanning, fast jobb, god inntekt, trener og er sunn. Problemet er at jeg ikke er interessert i henne, men i en alenemor uten jobb og utdanning som bare sitter hjemme med ungen hver dag og ser på serie. Burde ikke jenta med god jobb være den mest attraktive parterkandidaten? For jeg vil heller være med alenemoren. Vet ikke hva det kommer av. Hun har barn med en far som ikke ønsker kontakt og har ingen jobb. Hvorfor er dette mer attraktivt for meg? Utseende har ingen ting å si. Det er bare to helt forskjellige livssituasjoner, hvor en appellerer mye mer til meg enn den andre. Er jeg rar og ødelagt eller er det noe mer underliggende?

Anonymkode: 11f23...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kansje du hører sammen med henne da? eller kansje du vil være knight i shining armour?

Anonymkode: f7902...612

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva feiler det meg? Har truffet en søt jente som har orden på livet, utdanning, fast jobb, god inntekt, trener og er sunn. Problemet er at jeg ikke er interessert i henne, men i en alenemor uten jobb og utdanning som bare sitter hjemme med ungen hver dag og ser på serie. Burde ikke jenta med god jobb være den mest attraktive parterkandidaten? For jeg vil heller være med alenemoren. Vet ikke hva det kommer av. Hun har barn med en far som ikke ønsker kontakt og har ingen jobb. Hvorfor er dette mer attraktivt for meg? Utseende har ingen ting å si. Det er bare to helt forskjellige livssituasjoner, hvor en appellerer mye mer til meg enn den andre. Er jeg rar og ødelagt eller er det noe mer underliggende?

Anonymkode: 11f23...9d9

Kanskje du og alenemoren har bedre kjemi

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg spiller utdanning ingen verdens ting å gjøre når det kommer til kjærlighet. Selvsagt fint med jobb og sunne interesser – men det er jo tydelig at du tiltrekkes mest av alenemoren, tross alt. Jeg ville valgt det fremfor et tilsynelatende fornuftig valg.

Anonymkode: 34a29...649

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelte menn som ikke takler en kvinne med høy utdanning og god jobb/inntekt. Kanskje du er en av de. Å tiltrekkes av noen som sitter og glor på serier høres merkelig ut, men som sagt, kanskje du har et svakt ego og derfor trenger en enda svakere partner for å takle livet ditt. 

Anonymkode: 7f450...c1b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi hjertet ikke leser skatteseddelen. De to damene har helt sikkert forskjellige personligheter.

Anonymkode: 1369d...b09

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer ikke med nok info om hverken deg selv eller kvinnene til at man kan tolke hvorfor du foretrekker en over den andre. De har vel forskjellig personlighet? 
 

Hvis jeg var singel og barnløs skulle det jævlig mye til for at jeg skulle velge en arbeidsledig aleneforelder over en barnløs med fast jobb. Er du klar over hvor låst man er når man har barn?  Og ja, jeg har barn selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har opplevd kjærlighet tenker at du velger riktig om du går for alenemoren 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueturtle skrev (2 minutter siden):

Du kommer ikke med nok info om hverken deg selv eller kvinnene til at man kan tolke hvorfor du foretrekker en over den andre. De har vel forskjellig personlighet? 
 

Hvis jeg var singel og barnløs skulle det jævlig mye til for at jeg skulle velge en arbeidsledig aleneforelder over en barnløs med fast jobb. Er du klar over hvor låst man er når man har barn?  Og ja, jeg har barn selv.

Det er nok fordi du er kvinne. Menn driter litt i akkurat det der og det er nok genetisk for damer å velge noen som har orden på ting. 

 

En unge er da ikke noe hinder heller, spesielt ikke om en har friske besteforeldre eller søsken. 

Anonymkode: 14b58...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva feiler det meg? Har truffet en søt jente som har orden på livet, utdanning, fast jobb, god inntekt, trener og er sunn. Problemet er at jeg ikke er interessert i henne, men i en alenemor uten jobb og utdanning som bare sitter hjemme med ungen hver dag og ser på serie. Burde ikke jenta med god jobb være den mest attraktive parterkandidaten? For jeg vil heller være med alenemoren. Vet ikke hva det kommer av. Hun har barn med en far som ikke ønsker kontakt og har ingen jobb. Hvorfor er dette mer attraktivt for meg? Utseende har ingen ting å si. Det er bare to helt forskjellige livssituasjoner, hvor en appellerer mye mer til meg enn den andre. Er jeg rar og ødelagt eller er det noe mer underliggende?

Anonymkode: 11f23...9d9

Løp og kjøp hun alenemor uten inntekt. Dra til med flere barn slik at du kansje blir sittende der som en flott bidragsyter og ingen barn. 

Her er valget enkelt. Hun med jobb er et mye bedre valg mtp. fysisk, psykisk og økonomisk helse om det skulle komme barn til verden også. Rosinen her er at du får ha samvær med dine barn i tillegg.

Vinn vinn spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er enkelte menn som ikke takler en kvinne med høy utdanning og god jobb/inntekt. Kanskje du er en av de. Å tiltrekkes av noen som sitter og glor på serier høres merkelig ut, men som sagt, kanskje du har et svakt ego og derfor trenger en enda svakere partner for å takle livet ditt. 

Anonymkode: 7f450...c1b

Eller kanskje kjemien er bedre? God kjemi mellom partnere knuser yrkesstatus overlegent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok fordi du er kvinne. Menn driter litt i akkurat det der og det er nok genetisk for damer å velge noen som har orden på ting. 

 

En unge er da ikke noe hinder heller, spesielt ikke om en har friske besteforeldre eller søsken. 

Anonymkode: 14b58...e51

Men menn driter plutselig ikke i det dersom dama har høyere utdanning og tjener mer enn ham. Da blir det plutselig en issues, noe som blir vanskelig for mange menn å takle. Så det at kvinner har lav utdanning og tjener mindre enn de, er kanskje noe menn er genetisk programmert til å foretrekke, da en slik kvinne i mindre grad virker truende på menns ego og behov for å være best/beskytteren? 

Man kan ikke si at kvinners utdanning, yrkestitler og inntekt ikke betyr noe for menn all den tid det betyr mye for menn når kvinnen tjener mer, har bedre yrke og høyere lønn for da blir menn usikre på seg selv og føler seg utrygge i relasjonen.

Anonymkode: 7f450...c1b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nerine_ skrev (2 minutter siden):

Eller kanskje kjemien er bedre? God kjemi mellom partnere knuser yrkesstatus overlegent. 

Kanskje det blir bedre kjemi fordi alenemoren virker endel mer hjelpeløs enn den andre kvinnen? Kanskje TS da føler seg mer som en "ordentlig mann"/en beskytter? Kan jo ligge mye kjemi i dette. Men sånne som meg synes TS isåfall er en svak mann som er avhengig av å føle seg overlegen sin partner. 

Anonymkode: 7f450...c1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus. Ta den du liker best og slutt å mål mennesker etter overfladisk tullball.

Anonymkode: 456b0...958

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det blir bedre kjemi fordi alenemoren virker endel mer hjelpeløs enn den andre kvinnen? Kanskje TS da føler seg mer som en "ordentlig mann"/en beskytter? Kan jo ligge mye kjemi i dette. Men sånne som meg synes TS isåfall er en svak mann som er avhengig av å føle seg overlegen sin partner. 

Anonymkode: 7f450...c1b

Sånne som deg? Det sier litt om deg tenker jeg da, ingen bruker det uttrykket om seg selv😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje det blir bedre kjemi fordi alenemoren virker endel mer hjelpeløs enn den andre kvinnen? Kanskje TS da føler seg mer som en "ordentlig mann"/en beskytter? Kan jo ligge mye kjemi i dette. Men sånne som meg synes TS isåfall er en svak mann som er avhengig av å føle seg overlegen sin partner. 

Anonymkode: 7f450...c1b

Dere er så låst i at alt skal se perfekt ut på papiret og følger overfladiske krav fremfor hjertet. Derfor kan dere ikke sette dere inn i ts sin situasjon. Jeg hadde valget mellom en alenefar som ikke tjener all verden og en barnløs mann som var perfekt på papiret, valgte alenefaren siden det var han som var mest riktig for meg (og den snilleste). Nå tok det slutt pga avstand, men hadde valgt han igjen. 

Anonymkode: f8d13...839

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere er så låst i at alt skal se perfekt ut på papiret og følger overfladiske krav fremfor hjertet. Derfor kan dere ikke sette dere inn i ts sin situasjon. Jeg hadde valget mellom en alenefar som ikke tjener all verden og en barnløs mann som var perfekt på papiret, valgte alenefaren siden det var han som var mest riktig for meg (og den snilleste). Nå tok det slutt pga avstand, men hadde valgt han igjen. 

Anonymkode: f8d13...839

Da var dere nok ikke ment for hverandre likevel. 

Anonymkode: d018d...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du intuitivt føler deg ikke bra nok for den første jenta. 

Anonymkode: 65d19...1c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det være noe du verdsetter mer med alenemora enn den barnløse. Hva det er er vanskelig å si for andre, du skriver jo at du ikke er klar over det selv en gang.

Men hvilken rolle spiller det egentlig? Du har bestemt deg, da vil jeg tro du er fornøyd med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...