Gå til innhold

Like hot med kvinnelige kriminelle som mannlige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kriminelle kvinner er populære blant lesbiske og bifile kvinner. Kriminelle menn blant heterofile og bifile kvinner. Det er utelukkende kvinner som tenner på kriminalitet. 

Anonymkode: fb5a1...d5a

Nuvel. Man var jo blind, hvis man ikke så at feks Kristin Kirkemo var en pen dame. Men jeg tente ikke på det faktum at hun var involvert i et trippeldrap. Jeg ville ikke hatt henne om hun så ble kastet etter meg. Men pen var hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (18 minutter siden):

Nuvel. Man var jo blind, hvis man ikke så at feks Kristin Kirkemo var en pen dame. Men jeg tente ikke på det faktum at hun var involvert i et trippeldrap. Jeg ville ikke hatt henne om hun så ble kastet etter meg. Men pen var hun. 

Greit nok, men det er jo en grunn for at f.eks så mange fengselsserier som handler om kvinner har så mange lesbiske karakterer. 

Anonymkode: fb5a1...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Greit nok, men det er jo en grunn for at f.eks så mange fengselsserier som handler om kvinner har så mange lesbiske karakterer. 

Anonymkode: fb5a1...d5a

Absolutt. Feks Orange is the new black. En elendig serie. Med et syltynt manus. Hadde ikke vært én kjeft som hadde sett serien, hvis den ikke inneholdt disse lesbiske karakterene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (11 minutter siden):

Absolutt. Feks Orange is the new black. En elendig serie. Med et syltynt manus. Hadde ikke vært én kjeft som hadde sett serien, hvis den ikke inneholdt disse lesbiske karakterene. :)

Enig i den. Og i vis a vis og wentworth kryr det også av lesbiske karakterer. Så det er populært. Kriminelle badboys har alltid vært populært blant kvinner som foretrekker menn også. 

Anonymkode: fb5a1...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 timer siden):

Absolutt. Feks Orange is the new black. En elendig serie. Med et syltynt manus. Hadde ikke vært én kjeft som hadde sett serien, hvis den ikke inneholdt disse lesbiske karakterene. :)

Den hotteste lesbiske kvinnelige kriminellekarakteren er uansett Helenas priston wife i The L Word 😏

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den hotteste lesbiske kvinnelige kriminellekarakteren er uansett Helenas priston wife i The L Word 😏

Anonymkode: 3e29e...ecc

Husker ikke hvordan hun så ut, må jeg innrømme.  Så hun gjorde nok ikke inntrykk, hehe:) Min favoritt gjennom alle sesongene var Alice. Åååh,.sukk:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Husker ikke hvordan hun så ut, må jeg innrømme.  Så hun gjorde nok ikke inntrykk, hehe:) Min favoritt gjennom alle sesongene var Alice. Åååh,.sukk:) 

Min favoritt var Tasha! ☺️Hun og Alice var et søtt par da! 

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min favoritt var Tasha! ☺️Hun og Alice var et søtt par da! 

Anonymkode: 3e29e...ecc

Jaaaa, de var et flott par ) Selv om ingen av dem var kriminelle🤭🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Jaaaa, de var et flott par ) Selv om ingen av dem var kriminelle🤭🤭

hehe sant det! 😅 men Tasha var soldat så hun var litt bad ass likevel.. 

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...