Gå til innhold

Like hot med kvinnelige kriminelle som mannlige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser så masse pepper fra menn som sier kvinner liker kriminelle menn, og at de aaaaldri ville gjort det samme. Neivel? Fortelle meg at dette her ikke er hot! Og hva med Foxy Knoxy?  Dere er like ille som oss. Kriminelle folk er hotte, det er en universal ting! ☝️

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/dlvWzB/isabelle-eriksen-aapner-opp-om-fengselsoppholdet-jeg-har-skammet-meg-saa-faelt

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke kriminelle er så hotte akkurat. Dritharry spør du meg.

Anonymkode: 68c85...774

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som at det finnes menn med brystkreft, så finnes det menn med hybristofili. Men i all hovedsak er dette kvinnediagnoser.

Anonymkode: 71217...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at dette er en kvinneting. 

For øvrig synes jeg at samtlige inntekter kriminelle tjener på skrive bøker og holde foredrag burde gå til ofrene. Det strider mot all moral og fornuft at kriminelle skal ha lov til å tjene penger på å bryte loven. 

Anonymkode: c3f4e...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett hvor man fanboys f.eks. Sylvi Listhaug har da? Ikke at hun nødvendigvis er kriminell i følge loven, men tror de tenner på at hun har ganske psykopatiske tendenser likevel.. 

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drøm videre 😅 Det er bare kvinner som elsker kriminelle og drittsekker.

Foxy Knoxy er pen, men det at hun er kriminell er utelukkende negativt. Enkelte kvinner synes det å være drittsekk i seg selv er attraktivt 

Anonymkode: 89dd6...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest idiotiske i denne saken er at hun liksom skal skildre "hvordan det er å sone i et norsk kvinnefengsel". Hallo? Hun satt inne i 2 -TO- måneder. Mange har ferier som er lengre enn det.

Anonymkode: 40275...910

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Chill å være med harde kriminelle, alle kvinnene jeg kjenner i slike forhold er så sykt lykkelige. Virker som de har det så fantastisk. Hva er livet uten litt juling, rus, psykisk terror, frykt, angst og stress liksom? 

Ahh. Fantastisk! 

....

.... 

Er det noe jeg aldri har forstått, så er det kvinner som tenner på dette. Greit nok med hele den rebelske oppførselen og badboy sjarmen, den forstår jeg. Men det andre? Shit, man høster som man sår i guess

Når det kommer til kriminelle kvinner? Jeg foretrekker en så stressfri hverdag som mulig. Så holder meg unna. Og nei, jeg er ingen regelrytter. Liker å stikke en fot over grensa innimellom. Men vet hvor jeg skal stoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en del på fengselsdokumentarer på Netflix for tiden, og mitt inntrykk fra kvinnefengslene er at de gjerne danner seg forhold seg imellom og blir ganske maskuline.

 

Anonymkode: 88caa...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakingawesome skrev (9 minutter siden):

Chill å være med harde kriminelle, alle kvinnene jeg kjenner i slike forhold er så sykt lykkelige. Virker som de har det så fantastisk. Hva er livet uten litt juling, rus, psykisk terror, frykt, angst og stress liksom? 

Ahh. Fantastisk! 

....

.... 

Er det noe jeg aldri har forstått, så er det kvinner som tenner på dette. Greit nok med hele den rebelske oppførselen og badboy sjarmen, den forstår jeg. Men det andre? Shit, man høster som man sår i guess

Når det kommer til kriminelle kvinner? Jeg foretrekker en så stressfri hverdag som mulig. Så holder meg unna. Og nei, jeg er ingen regelrytter. Liker å stikke en fot over grensa innimellom. Men vet hvor jeg skal stoppe. 

Jeg spurte ikke om hvem man velger som partner, men hva man synes er hot. De færreste kvinner velger kriminelle menn, selv om de kanskje fantaserer om dem.. 

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Må innrømme at jeg syns Kristin Kirkemo var ganske så flott. 

Det har jeg hørt flere si også! 😄

Anonymkode: 3e29e...ecc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Freakingawesome
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg spurte ikke om hvem man velger som partner, men hva man synes er hot. De færreste kvinner velger kriminelle menn, selv om de kanskje fantaserer om dem.. 

Anonymkode: 3e29e...ecc

Skjønner det fremdeles ikke. Hva er hot med folk som skader andre? Vet jo f.eks at fuckings Viggo Kristiansen/Jan Helge Andersen mottar kjærlighetsbrev fra kvinner. Og disse har voldtatt og brutalt drept to barn! 

Nei, har vanskelig for å tro noe annet enn at om du tenner på dette så er det noen feilkoblinger i hodet ditt. Noe en psykolog burde ta tak i. 

Gjerne forklar meg hvilket aspekt som får det til å dirre nedentil. Jeg er veldig nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakingawesome skrev (2 minutter siden):

Skjønner det fremdeles ikke. Hva er hot med folk som skader andre? Vet jo f.eks at fuckings Viggo Kristiansen/Jan Helge Andersen mottar kjærlighetsbrev fra kvinner. Og disse har voldtatt og brutalt drept to barn! 

Nei, har vanskelig for å tro noe annet enn at om du tenner på dette så er det noen feilkoblinger i hodet ditt. Noe en psykolog burde ta tak i. 

Gjerne forklar meg hvilket aspekt som får det til å dirre nedentil. Jeg er veldig nysgjerrig. 

Det er vel spenningen kvinner alltid får, at de vet at menn KAN være farlige, men de utfordrer seg selv til å ta sjansen likevel. Litt som å hoppe i fallskjerm da.. du kan dø, men det er en spennende følelse. Man håper jo selvfølgelig at man ikke dør. 

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neivel? Fortelle meg at dette her ikke er hot! Og hva med Foxy Knoxy?  Dere er like ille som oss.

Litt rask konklusjon her på bakgrunn av et ekstremtilfelle. Foxy Knoxy var dritpen, ung, og var involvert i tabusex (som alle blir kåte av å grafse i). I tillegg er det ikke en gang bevist at hun er kriminell, bare at hun var ung og kåt.
Dersom noen tenner på kriminelle er det bare å tenke seg en vanlig hverdag i deres liv, og feks en hverdagslig dialog mens de er på "jobb". Lite opphissende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kriminelle kvinner er populære blant lesbiske og bifile kvinner. Kriminelle menn blant heterofile og bifile kvinner. Det er utelukkende kvinner som tenner på kriminalitet. 

Anonymkode: fb5a1...d5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Foxy Knoxy" har aldri vært kriminell. 

Hun ble frifunnet fordi tiltalen mot henne viste seg å være basert på en runkefantasi hos etterforskerne. En fantasi som omfattet at en ung, pen dame drev med sexlek og seksualisert drap.

Kronbeviset er at de fant hennes DNA på en smørekniv i hennes eget bokollektiv. En kniv uten blodspor som ikke kunne knyttes til drapet. Hun hadde sannsynligvis bare smurt en brødskive. 

En leseverdig leksjon i justismord nedenfor:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/22QL4/italiensk-hoeyesterett-derfor-ble-foxy-knoxy-frifunnet

«Sjokkerende svakheter» og «åpenbare feil». Slik omtaler

italiensk høyesterett politiets etterforskning av Amanda Knox, som tidligere i år ble frifunnet i en av århundrets mest omtalte drapssaker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (3 timer siden):

"Foxy Knoxy" har aldri vært kriminell. 

Hun ble frifunnet fordi tiltalen mot henne viste seg å være basert på en runkefantasi hos etterforskerne. En fantasi som omfattet at en ung, pen dame drev med sexlek og seksualisert drap.

Kronbeviset er at de fant hennes DNA på en smørekniv i hennes eget bokollektiv. En kniv uten blodspor som ikke kunne knyttes til drapet. Hun hadde sannsynligvis bare smurt en brødskive. 

En leseverdig leksjon i justismord nedenfor:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/22QL4/italiensk-hoeyesterett-derfor-ble-foxy-knoxy-frifunnet

«Sjokkerende svakheter» og «åpenbare feil». Slik omtaler

italiensk høyesterett politiets etterforskning av Amanda Knox, som tidligere i år ble frifunnet i en av århundrets mest omtalte drapssaker .

Du visste mistenkelig mye om denne saken til ikke å bry deg om kvinnelige kriminelle! 😅

Anonymkode: 3e29e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du visste mistenkelig mye om denne saken til ikke å bry deg om kvinnelige kriminelle! 😅

Anonymkode: 3e29e...ecc

Ser den😅

Hvis du hadde sett hvor mye jeg engasjerer meg i andre Krim-tråder ville du ikke vært så overasket. Eller kanskje jeg er forelsket i Tom Hagen uten å vite det selv? Tror ikke det. 

Foxy Knoxy er litt for ung for meg. Dessuten har jeg nok med kona🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...