Gå til innhold

Kan man merke hvis noen har hatt sex med deg mens du sover?


Anonymou

Anbefalte innlegg

Anonymou skrev (3 timer siden):

eller kan det bare være noe jeg har drømt

Kan definitivt være noe du har drømt! F.eks - eksen "husket" og snakket møøøøe om noe av "den beste sexen" vi hadde i en periode, men det var jo snakk om  noe som ALDRI skjedde😅 Noen drømmer faktisk ting som blir til "virkelighet" for dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart jeg fikk mellomblødning akkurat den dagen. Jeg kjente ingenting til at han var inni meg, kan nok bare ha vært en drøm? Våknet med undertøy liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymou skrev (5 timer siden):

Våknet opp med litt blod i trusa. Derfor jeg ble redd. Våknet med klær på. Kan ha vært en mellomblødning da?

Om du lurer på om du har blitt voldtatt så ta kontakt med overgrepsmottaket. Ikke dusj, og ta med deg klærne og lakenet. 
 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet ikke da det holdt på. Og jeg merket at det hadde skjedd når jeg våknet. 

Anonymkode: fd4ca...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (11 timer siden):

Om du lurer på om du har blitt voldtatt så ta kontakt med overgrepsmottaket. Ikke dusj, og ta med deg klærne og lakenet. 
 

Dette skjedde i august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er redd for at han kan gjøre det og tenker mye på dette, kan det lett skapes drømmer av det også. En slik redsel ville jeg ha låst døra eller flyttet. Ikke sikkert han har hatt sex med deg, men han kunne ha runket og sett på deg... Det finnes perverse mennesker, men de er flink til å skjule ting....

Kanskje er han bare fæl, men snill? kanskje er det bare noe du innbiller deg? Er han sexfiksert når han prater med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man er dritings eller neddopa merker man det, ja. Høres ut som om underbevisstheten din spiller deg et puss. Husk at drømmer ikke har noe som helst direkte kobling til ting som har skjedd/skal skje. De er ikke noe varsel på noen måte. 

Hvis du trives så dårlig og er så utrygg der du bor, ville jeg forsøkt å finne en annen leilighet. I mellomtida, lås døra, evt. skaff en sikkerhetslenke i tillegg. Ikke fordi jeg tror det har skjedd noe som helst, men for at du skal føle deg tryggere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (23 minutter siden):

Hvis du er redd for at han kan gjøre det og tenker mye på dette, kan det lett skapes drømmer av det også. En slik redsel ville jeg ha låst døra eller flyttet. Ikke sikkert han har hatt sex med deg, men han kunne ha runket og sett på deg... Det finnes perverse mennesker, men de er flink til å skjule ting....

Kanskje er han bare fæl, men snill? kanskje er det bare noe du innbiller deg? Er han sexfiksert når han prater med deg?

Ja han er sexfiksert når han snakker med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to eller tre mareritt om ham. Det han har forfulgt meg, voldtatt meg osv. Jeg merker veldig hvis noen har hatt sex med meg, men merket ingenting dagen etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp noe som ramler og bråker når noen tar i håndvrideren på døra, du vil nok våkne av rabalderet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Sett opp noe som ramler og bråker når noen tar i håndvrideren på døra, du vil nok våkne av rabalderet...

Ja! Skal det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus Notarius skrev (På 15.1.2021 den 13.39):

Med mindre man er dritings eller neddopa merker man det, ja. Høres ut som om underbevisstheten din spiller deg et puss. Husk at drømmer ikke har noe som helst direkte kobling til ting som har skjedd/skal skje. De er ikke noe varsel på noen måte. 

Hvis du trives så dårlig og er så utrygg der du bor, ville jeg forsøkt å finne en annen leilighet. I mellomtida, lås døra, evt. skaff en sikkerhetslenke i tillegg. Ikke fordi jeg tror det har skjedd noe som helst, men for at du skal føle deg tryggere.

Er innmari ekkelt. Ille og ha sånne drømmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 15.1.2021 den 13.32):

Hvis du er redd for at han kan gjøre det og tenker mye på dette, kan det lett skapes drømmer av det også. En slik redsel ville jeg ha låst døra eller flyttet. Ikke sikkert han har hatt sex med deg, men han kunne ha runket og sett på deg... Det finnes perverse mennesker, men de er flink til å skjule ting....

Kanskje er han bare fæl, men snill? kanskje er det bare noe du innbiller deg? Er han sexfiksert når han prater med deg?

Ja han er det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 1.48):

Jeg våknet ikke da det holdt på. Og jeg merket at det hadde skjedd når jeg våknet. 

Anonymkode: fd4ca...d21

Hvordan merket du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var edru ville du ha våknet. Helt, helt sikkert. Du ville ha våknet bare noen løftet på dyna, og i hvert fall hvis noen forsøkte å trekke av deg trusa.

Det høres fullstendig usannsynlig at man kan sove mens noen kler av, gjennomfører og så kler på igjen. Dette har IKKE skjedd, men det har vært en drøm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Huseier sa han var borte den natten. Sovna heller ikke før 03.00 den natten, og våknet opp med klær/ undertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...