Gå til innhold

Kan man merke hvis noen har hatt sex med deg mens du sover?


Anonymou

Anbefalte innlegg

Bor i kollektiv med en sketchy huseier som også bor i samme leilighet og får ikke sagt opp kontrakten. Har noen ganger glemt å låse døren til rommet og har drømt at han har hatt sex med meg mens jeg har sovet. Er dette noe man merker isåfall, eller kan det bare være noe jeg har drømt fordi jeg synes han er en ekkel type?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover så lett at jeg hadde våknet av det. 

Anonymkode: 12e17...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre han doper deg så våkner du av det

Anonymkode: 89180...ad5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Med mindre han doper deg så våkner du av det

Anonymkode: 89180...ad5

Ok. Nei var ikke neddopet. Sover ganske lett. Ekkel drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonymou said:

Ok. Nei var ikke neddopet. Sover ganske lett. Ekkel drøm.

Lås døra, enkelt og greit

Anonymkode: 89180...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil merke om noen har hatt sex med deg mens du har sovet. Sex har en tendens til å lukte etter noen timer dersom man ikke vasker seg. Jeg vet ikke om du kjenner igjen lukten av sex, men det lukter sikkelig sterkt. Jeg vet ikke om det er slik med alle, men jeg merker hvert fall den lukten veldig etter samleie. 

Anonymkode: 0d8a9...34e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lås døra, enkelt og greit

Anonymkode: 89180...ad5

Pleier å gjøre det, glemte det bare den ene gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vil merke om noen har hatt sex med deg mens du har sovet. Sex har en tendens til å lukte etter noen timer dersom man ikke vasker seg. Jeg vet ikke om du kjenner igjen lukten av sex, men det lukter sikkelig sterkt. Jeg vet ikke om det er slik med alle, men jeg merker hvert fall den lukten veldig etter samleie. 

Anonymkode: 0d8a9...34e

Våknet opp med litt blod i trusa. Derfor jeg ble redd. Våknet med klær på. Kan ha vært en mellomblødning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymou skrev (Akkurat nå):

Våknet opp med litt blod i trusa. Derfor jeg ble redd. Våknet med klær på. Kan ha vært en mellomblødning da?

Eller undertøy da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymou skrev (Akkurat nå):

Våknet opp med litt blod i trusa. Derfor jeg ble redd. Våknet med klær på. Kan ha vært en mellomblødning da?

Merket du noe lukt? Bruker du p-piller som kan gi blødninger? er du nær en mensenperiode? Hvis ikke burde du dra til legevakten noe slikt skjer igjen, så får du hvert fall svar på det! Herre, så ubehagelig 

Anonymkode: 0d8a9...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ta kontakt med legevakten uansett neste gang du opplever noe slikt 

Anonymkode: 0d8a9...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merket du noe lukt? Bruker du p-piller som kan gi blødninger? er du nær en mensenperiode? Hvis ikke burde du dra til legevakten noe slikt skjer igjen, så får du hvert fall svar på det! Herre, så ubehagelig 

Anonymkode: 0d8a9...34e

Ja går på p-piller. Utrolig ekkelt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymou skrev (3 minutter siden):

Ja går på p-piller. Utrolig ekkelt ja. 

Bor med fler da og ikke bare ham, så usikker på om ham hadde turt å ta sjansen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymou skrev (11 minutter siden):

Ja går på p-piller. Utrolig ekkelt ja. 

Kan p-pillene være årsaken til blødningen? Vet at noen piller har sånn sukkerpiller

Anonymkode: 0d8a9...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan p-pillene være årsaken til blødningen? Vet at noen piller har sånn sukkerpiller

Anonymkode: 0d8a9...34e

Kan være, men var en utrolig ekkel følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Umulig å si. Kan jo nesten ikke klandre han heller når du ikke vet, men skjønner forvirringen og at det er ekkelt å ikke vite. 

Anonymkode: 247fe...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymou skrev (2 timer siden):

Kan være, men var en utrolig ekkel følelse.

Når skjedde dette egentlig? Men anbefaler deg neste gang å ringe legevakten med en gang. Jeg tror ikke politet kan ringes i slike situasjoner, spesielt ikke uten bevis. Og snakk gjerne med de andre om det, dersom de opplever han slik. Bare hvis du kan stole på de da

Anonymkode: 0d8a9...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vil merke om noen har hatt sex med deg mens du har sovet. Sex har en tendens til å lukte etter noen timer dersom man ikke vasker seg. Jeg vet ikke om du kjenner igjen lukten av sex, men det lukter sikkelig sterkt. Jeg vet ikke om det er slik med alle, men jeg merker hvert fall den lukten veldig etter samleie. 

Anonymkode: 0d8a9...34e

Lukter vel kun om han kommer i deg? Om du lukter deg selv, kan du jo bare ha drømt erotisk og vært våt?

Anonymkode: f8a5d...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være underbevisstheten din som visste du ikke hadde låst døra + føler på at huseier er en ekkel type

Så underbevisstheten din lager slike ekle drømmer for deg. Siden du ikke har våknet om det evt skjedde

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...