Gå til innhold

Hvordan ser det ut med korona og tiltakene fremover?


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Drizzt skrev (9 timer siden):

Jeg gjorde det, men fant ikke noe som kan betegnes som seriøs kilde. Da kvalifiserer det som konspirasjonsteori og rent oppspinn og sånt er jeg ikke interessert i å bruke tid på.

Hvem er ''de'' som venter en større solstorm mellom 2020 og 2030? 

Det er vel forskerne og de som følger med på Sola. Det er ofte solstormer, men de venter på en stor en. 

Et sted stod det at det ville komme i 2025.

Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bølle skrev (1 minutt siden):

Det er vel forskerne og de som følger med på Sola. Det er ofte solstormer, men de venter på en stor en. 

Et sted stod det at det ville komme i 2025.

Man vet ikke når de kommer. Kun at det er et år mindre til neste gang hvert år.

Anonymkode: ffc4c...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor lang tid det tar før folk våkner opp og tør å velge livet. Så derfor er tidslinjer alltid i svingning, fordi hvert valg hver og en av oss tar påvirker det.

Når det er sagt, på det kollektive plan ser det veldig bra ut. (det betyr ikke at det ikke er mange sjeler som har valgt å forlate jorden, det har vi sett allerede de siste årene, og vil fortsette) Men fordi som velger å våkne, alle er fri til å velge dette akkurat når de vil, så har vi all hjelp vi trenger for å utvikle oss til det bedre.

I Mars/april tror jeg vi vil ha opplevd litt endring i galskapen. Og til sommeren håper jeg vi er relativt forbi den spesifikke covidfasen. (Kun kvalifisert synsing dette her altså, hahaha).

Anonymkode: 97f68...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet og det kommer flere tiltak snart sto det i avisa og det kommer til å vare til over sommeren. det mener jeg å huske det sto i fjor også. men smittetallene er på vei ned. er det ikke bare å følge med i avisen eller på stortingets spørretime???

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (På 14.1.2021 den 17.04):

Et sted mellom 2020-2030 vil det komme en solstorm som setter alt elektrisk utstyr ut av spill i 3 dager. Telefon og Internett vil være nede i 3 dager. Det er derfor myndighetene har oppfordret oss i flere år nå til å ha mat og vann for 3 dager da alle butikker vil være stengt. Vannet vil også bli stengt. Strømmen vil også bli borte, så det er lurt å ha varme klær tilgjengelig. 

Alle klarer å sitte inne i 3 dager og bare sove, lese, meditere, for ja, vi blir anbefalt til å holde oss innendørs disse 3 dagene. Det viktigste er å ikke få panikk. Om det kan vare i 1 uke vet jeg ikke, men 3 dager har det blitt sagt. Bevar roen og vær tålmodig. 3 dager går fort. Føler 2020 var en prøve for å teste oss. Forberede oss på det som kommer. 

Det virker som dette vil skje iløpet av 2024, men er ikke helt sikkert. Et sted mellom 2020-2030 skjer det iallefall. Det kan bli mye naturkatastrofer og uroligheter i verden frem til 2030 pga alle forandringer innen økonomi, bolig, systemet vi lever i, samt endringer i menneskene til å bli mer kjærlige og medmenneskelige. 

Etter 2030 vil vi gå inn i en mer harmonisk tid med fred og rettighet og mye kjærlighet. Det blir slutt på konflikter og krig, og naturen vil roe seg ned. Pengesystemet vil forsvinne. Ingen skal eie noe og alle skal ha tilgang til godene og ha det bra. 

Søk på 5d-consiusness, og the Great solar flash. 

Man trenger ikke å være «synsk» for å gjette slike ting som sannsynligvis kommer til skje før eller senere. Dersom man virkelig er synsk, må man kunne gjette noe helt konkret. Dere kan ikke bevise at dere er synske, fordi dere er svindlere.

Anonymkode: 899ab...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man trenger ikke å være «synsk» for å gjette slike ting som sannsynligvis kommer til skje før eller senere. Dersom man virkelig er synsk, må man kunne gjette noe helt konkret. Dere kan ikke bevise at dere er synske, fordi dere er svindlere.

Anonymkode: 899ab...0ea

Du misforstår hvis du mener og tror at synske gjetter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/14/2021 at 7:22 PM, AnonymBruker said:

Korona går nedover og tiltakene går oppover. Det er min spådom.

Anonymkode: 72ab4...f66

Gir meg selv et anerkjennende klapp på skulderen, mens jeg fortsatt har lov til det. 😄

Anonymkode: 72ab4...f66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gir meg selv et anerkjennende klapp på skulderen, mens jeg fortsatt har lov til det. 😄

Anonymkode: 72ab4...f66

Det ser ut til å stemme bra det ... he he he

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...