Gå til innhold

Hvordan ser det ut med korona og tiltakene fremover?


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et sted mellom 2020-2030 vil det komme en solstorm som setter alt elektrisk utstyr ut av spill i 3 dager. Telefon og Internett vil være nede i 3 dager. Det er derfor myndighetene har oppfordret oss i flere år nå til å ha mat og vann for 3 dager da alle butikker vil være stengt. Vannet vil også bli stengt. Strømmen vil også bli borte, så det er lurt å ha varme klær tilgjengelig. 

Alle klarer å sitte inne i 3 dager og bare sove, lese, meditere, for ja, vi blir anbefalt til å holde oss innendørs disse 3 dagene. Det viktigste er å ikke få panikk. Om det kan vare i 1 uke vet jeg ikke, men 3 dager har det blitt sagt. Bevar roen og vær tålmodig. 3 dager går fort. Føler 2020 var en prøve for å teste oss. Forberede oss på det som kommer. 

Det virker som dette vil skje iløpet av 2024, men er ikke helt sikkert. Et sted mellom 2020-2030 skjer det iallefall. Det kan bli mye naturkatastrofer og uroligheter i verden frem til 2030 pga alle forandringer innen økonomi, bolig, systemet vi lever i, samt endringer i menneskene til å bli mer kjærlige og medmenneskelige. 

Etter 2030 vil vi gå inn i en mer harmonisk tid med fred og rettighet og mye kjærlighet. Det blir slutt på konflikter og krig, og naturen vil roe seg ned. Pengesystemet vil forsvinne. Ingen skal eie noe og alle skal ha tilgang til godene og ha det bra. 

Søk på 5d-consiusness, og the Great solar flash. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (2 timer siden):

Et sted mellom 2020-2030 vil det komme en solstorm som setter alt elektrisk utstyr ut av spill i 3 dager. Telefon og Internett vil være nede i 3 dager. Det er derfor myndighetene har oppfordret oss i flere år nå til å ha mat og vann for 3 dager da alle butikker vil være stengt. Vannet vil også bli stengt. Strømmen vil også bli borte, så det er lurt å ha varme klær tilgjengelig. 

Spoiler

 

Alle klarer å sitte inne i 3 dager og bare sove, lese, meditere, for ja, vi blir anbefalt til å holde oss innendørs disse 3 dagene. Det viktigste er å ikke få panikk. Om det kan vare i 1 uke vet jeg ikke, men 3 dager har det blitt sagt. Bevar roen og vær tålmodig. 3 dager går fort. Føler 2020 var en prøve for å teste oss. Forberede oss på det som kommer. 

Det virker som dette vil skje iløpet av 2024, men er ikke helt sikkert. Et sted mellom 2020-2030 skjer det iallefall. Det kan bli mye naturkatastrofer og uroligheter i verden frem til 2030 pga alle forandringer innen økonomi, bolig, systemet vi lever i, samt endringer i menneskene til å bli mer kjærlige og medmenneskelige. 

Etter 2030 vil vi gå inn i en mer harmonisk tid med fred og rettighet og mye kjærlighet. Det blir slutt på konflikter og krig, og naturen vil roe seg ned. Pengesystemet vil forsvinne. Ingen skal eie noe og alle skal ha tilgang til godene og ha det bra. 

Søk på 5d-consiusness, og the Great solar flash. 

 

 

Har du seriøse kilder på det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korona går nedover og tiltakene går oppover. Det er min spådom.

Anonymkode: 72ab4...f66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Korona går nedover og tiltakene går oppover. Det er min spådom.

Anonymkode: 72ab4...f66

Er det jeg har på følelsen også... helvetes dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (2 timer siden):

Har du seriøse kilder på det? 

De eneste seriøse kildene jeg har er de myndighetene har kommet med, om at vi må ha vann og mat for 3 dager og at vi må holde oss inne disse 3 dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bølle skrev (2 timer siden):

De eneste seriøse kildene jeg har er de myndighetene har kommet med, om at vi må ha vann og mat for 3 dager og at vi må holde oss inne disse 3 dagene. 

Jeg spurte om solstormen. At alle må ha nok mat og vann hjemme i tilfelle er jo en del av den generelle beredskapen uansett, men jeg vil lese mer om solstormen som ventes og helst i seriøse kilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Jeg spurte om solstormen. At alle må ha nok mat og vann hjemme i tilfelle er jo en del av den generelle beredskapen uansett, men jeg vil lese mer om solstormen som ventes og helst i seriøse kilder. 

Jeg vet ikke om jeg kan gi deg seriøse kilder, men om du søker etter The Great Solar Flash på YouTube eller nettet kommer det opp mye info. 

Du kan også søke ette 5d-consciousness. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (8 timer siden):

Et sted mellom 2020-2030 vil det komme en solstorm som setter alt elektrisk utstyr ut av spill i 3 dager. Telefon og Internett vil være nede i 3 dager. Det er derfor myndighetene har oppfordret oss i flere år nå til å ha mat og vann for 3 dager da alle butikker vil være stengt. Vannet vil også bli stengt. Strømmen vil også bli borte, så det er lurt å ha varme klær tilgjengelig. 

Alle klarer å sitte inne i 3 dager og bare sove, lese, meditere, for ja, vi blir anbefalt til å holde oss innendørs disse 3 dagene. Det viktigste er å ikke få panikk. Om det kan vare i 1 uke vet jeg ikke, men 3 dager har det blitt sagt. Bevar roen og vær tålmodig. 3 dager går fort. Føler 2020 var en prøve for å teste oss. Forberede oss på det som kommer. 

Det virker som dette vil skje iløpet av 2024, men er ikke helt sikkert. Et sted mellom 2020-2030 skjer det iallefall. Det kan bli mye naturkatastrofer og uroligheter i verden frem til 2030 pga alle forandringer innen økonomi, bolig, systemet vi lever i, samt endringer i menneskene til å bli mer kjærlige og medmenneskelige. 

Etter 2030 vil vi gå inn i en mer harmonisk tid med fred og rettighet og mye kjærlighet. Det blir slutt på konflikter og krig, og naturen vil roe seg ned. Pengesystemet vil forsvinne. Ingen skal eie noe og alle skal ha tilgang til godene og ha det bra. 

Søk på 5d-consiusness, og the Great solar flash. 

Om dette var tilfelle, ville 3 dager vært langt fra nok. Verden ville vært strømløs i lange, lange tider.

Anonymkode: ffc4c...594

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om dette var tilfelle, ville 3 dager vært langt fra nok. Verden ville vært strømløs i lange, lange tider.

Anonymkode: ffc4c...594

Det vil komme tilbake etter 3 dager. Sånn jeg har forstått det iallefall. 

Det er iallefall viktig å være forberedt på mulig scenario. Alt kan skje frem til 2030. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (1 time siden):

Det vil komme tilbake etter 3 dager. Sånn jeg har forstått det iallefall. 

Det er iallefall viktig å være forberedt på mulig scenario. Alt kan skje frem til 2030. 

Langt derifra. En skal ikke lese seg mye opp for å forstå at dette vil være katastrofalt.

Om den kommer uten forvarsel, vil hundretusener, millioner at trafostasjoner rundt om i verden kortslutte. Det vil ta mange år å produsere nye av alle disse, og man har ikke lagre av de heller.

Anonymkode: ffc4c...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Langt derifra. En skal ikke lese seg mye opp for å forstå at dette vil være katastrofalt.

Om den kommer uten forvarsel, vil hundretusener, millioner at trafostasjoner rundt om i verden kortslutte. Det vil ta mange år å produsere nye av alle disse, og man har ikke lagre av de heller.

Anonymkode: ffc4c...594

De prater iallefall om at man må holde seg inne i 3 dager. Kanskje solstormen varer i 3 dager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Langt derifra. En skal ikke lese seg mye opp for å forstå at dette vil være katastrofalt.

Om den kommer uten forvarsel, vil hundretusener, millioner at trafostasjoner rundt om i verden kortslutte. Det vil ta mange år å produsere nye av alle disse, og man har ikke lagre av de heller.

Anonymkode: ffc4c...594

Nei dette er tull. 3 dagen kommer Musk og Trump dalende nedover jorda mens de synger "We will make earth Great again" Da vil lyset stige frem, jorda bli ren og alle vil tilbe Trump og Musk til evig tid. De vil sammen få et mirakelbarn ved navn 321.

Anonymkode: 26088...483

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at ser var en stor solstorm i 1859 som gjorde stor skade på telegrafene og morseutstyret. Hvis den solstormen hadde vært idag ville den satt alt elektrisk, også satellitter, ut av spill. Det ville blitt kaos i samfunnet og de hadde brukt minst 1 år på å få tilbake satellitter og strømnett og Internett. 

I 1989 var det en mindre solstorm som satte deler av Kanada ut av spill. Innbyggerne i hovedsakelig Quebec våknet opp til at all strøm og varme var borte og det ble vanskelig å kjøre bil til jobb og skole i mørket. De klarte å få på strømmen igjen etter 12 t. 

Så de forventer en stor solstorm iløpet av 2020-tallet. Virker som er det midten av 2020-tallet. 

Idag har de mulighet til å overvåke neste solstorm, og har 20 minutter på å skru av de viktigste satellittene.

Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (3 minutter siden):

Leste at ser var en stor solstorm i 1859 som gjorde stor skade på telegrafene og morseutstyret. Hvis den solstormen hadde vært idag ville den satt alt elektrisk, også satellitter, ut av spill. Det ville blitt kaos i samfunnet og de hadde brukt minst 1 år på å få tilbake satellitter og strømnett og Internett. 

I 1989 var det en mindre solstorm som satte deler av Kanada ut av spill. Innbyggerne i hovedsakelig Quebec våknet opp til at all strøm og varme var borte og det ble vanskelig å kjøre bil til jobb og skole i mørket. De klarte å få på strømmen igjen etter 12 t. 

Så de forventer en stor solstorm iløpet av 2020-tallet. Virker som er det midten av 2020-tallet. 

Idag har de mulighet til å overvåke neste solstorm, og har 20 minutter på å skru av de viktigste satellittene.

Håper ikke du henger deg alt for mye opp i disse konspirasjonsteoriene du leser om.. 

Anonymkode: bc167...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Håper ikke du henger deg alt for mye opp i disse konspirasjonsteoriene du leser om.. 

Anonymkode: bc167...148

Det er jo ikke konspirasjonsteorier at det har vært solstormer i 1859 og 1989? Var vært flere små solstormer, men de venter en større solstorm i nærmest fremtid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke om jeg kan gi deg seriøse kilder, men om du søker etter The Great Solar Flash på YouTube eller nettet kommer det opp mye info. 

Du kan også søke ette 5d-consciousness. 

Jeg gjorde det, men fant ikke noe som kan betegnes som seriøs kilde. Da kvalifiserer det som konspirasjonsteori og rent oppspinn og sånt er jeg ikke interessert i å bruke tid på.

Hvem er ''de'' som venter en større solstorm mellom 2020 og 2030? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (2 timer siden):

Jeg gjorde det, men fant ikke noe som kan betegnes som seriøs kilde. Da kvalifiserer det som konspirasjonsteori og rent oppspinn og sånt er jeg ikke interessert i å bruke tid på.

Hvem er ''de'' som venter en større solstorm mellom 2020 og 2030? 

En vet at solstormer kommer, men ikke når.  og med at solen er i en lengre "dvale" nå enn vanlig, regner noen med at det kan komme en når solen tar seg opp igjen. Solen går som regel i sykluser på ca 11 år, men er nå på overtid.

Anonymkode: ffc4c...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (7 timer siden):

Leste at ser var en stor solstorm i 1859 som gjorde stor skade på telegrafene og morseutstyret. Hvis den solstormen hadde vært idag ville den satt alt elektrisk, også satellitter, ut av spill. Det ville blitt kaos i samfunnet og de hadde brukt minst 1 år på å få tilbake satellitter og strømnett og Internett. 

I 1989 var det en mindre solstorm som satte deler av Kanada ut av spill. Innbyggerne i hovedsakelig Quebec våknet opp til at all strøm og varme var borte og det ble vanskelig å kjøre bil til jobb og skole i mørket. De klarte å få på strømmen igjen etter 12 t. 

Så de forventer en stor solstorm iløpet av 2020-tallet. Virker som er det midten av 2020-tallet. 

Idag har de mulighet til å overvåke neste solstorm, og har 20 minutter på å skru av de viktigste satellittene.

"Muligheten" til å slå av satellitter er i beste fall svært liten. Solstormer er like raske som lyset og det bruker som kjent 8 min og 20 sek fra solen til jorden.

I beste fall vil noen klare å slå av 1 av 10000 viktige strømkomponenter på den tiden en kanskje har til rådighet.

Sannsynligheten for en solstorm har de beregnet til ca 50% "innen de neste tiår"

Anonymkode: ffc4c...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...