Gå til innhold

Hva betyr det at the moon is in the 7th house?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 21.des 2020 gikk vi inn i vannmannens tidsalder, og sangen Aquarius kommer endelig til sin rett. For de som ikke vet betyr Aquarius = vannmannen. 

Teksten til Aquarius ble skrevet på 70-tallet en gang til musikalen hair og går slik :

When the moon is in the 7th house and jupiter aligns with mars. Then peace will guide the planets and love will steer the stars. This is the dawning of the age of aquarius. Age of aquarius. Aquarius. Aquarius. 

Harmony and understanding. Sympathy and trust abounding. No more falsehoods or derisions. Golden living dreams of visions. Mystic crystal revelation. And the mind's true liberation. Aquarius. Aquarius. 

Hva betyr egentlig when the moon is in the 7th house and jupiter aligns with mars osv? 

Anonymkode: 05e76...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Månen = planeten for følelser, vårt innerste jeg.
De syvende hus = relasjoner. Ofte kjærlighetsrelasjoner, men også relasjoner på et større plan. Som et samfunn.
Jupiter = ekspansjon, positivitet, lykke
Mars = energi, styrke, drivkraft

Når disse planetene + de syvende hus omtales sammen, så kan det tyde på at verden får et større fokus eller en større følelse av fellesskap og omsorg for hverandre denne perioden. Jupiter og mars er planeter som fører til positiv handling, vekst, utvikling. Man kan se ikke bare lysten til å utføre gode handlinger, men også at det oppstår en drivkraft som fører til at det faktisk skjer.

Slik tolker jeg det, uten at jeg har noe kjennskap til bakgrunnen bak den sangen. Jeg har lest flere astrologer sine tolkninger for 2021, og mye tyder på at dette året kommer til å gå greit. Ikke noe halleluja-år, men bedre enn 2020.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så det er forskjellige hus? 

Anonymkode: 05e76...fe8

Det er 12 hus. 

Anonymkode: ba3cc...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er 12 hus. 

Anonymkode: ba3cc...7c3

Hvor kan jeg lese om disse 12 husene. Eller kan du gi meg en kort innføring? 

Anonymkode: 05e76...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor kan jeg lese om disse 12 husene. Eller kan du gi meg en kort innføring? 

Anonymkode: 05e76...fe8

Det finnes masse info om dette hvis du googler på engelsk. Skriv inn "the 12 houses in astrology" eller noe sånt på google.

Anonymkode: d79c0...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 5.36):

Den 21.des 2020 gikk vi inn i vannmannens tidsalder, og sangen Aquarius kommer endelig til sin rett. For de som ikke vet betyr Aquarius = vannmannen. 

Teksten til Aquarius ble skrevet på 70-tallet en gang til musikalen hair og går slik :

When the moon is in the 7th house and jupiter aligns with mars. Then peace will guide the planets and love will steer the stars. This is the dawning of the age of aquarius. Age of aquarius. Aquarius. Aquarius. 

Harmony and understanding. Sympathy and trust abounding. No more falsehoods or derisions. Golden living dreams of visions. Mystic crystal revelation. And the mind's true liberation. Aquarius. Aquarius. 

Hva betyr egentlig when the moon is in the 7th house and jupiter aligns with mars osv? 

Anonymkode: 05e76...fe8

En råkul sang

https://www.youtube.com/watch?v=Cb8luHdpR84

 

 

Anonymkode: 66ae8...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...