Gå til innhold

Hundrevis av barn med alvorlig følgesykdom etter corona! Også i Norge!


Jajajane

Anbefalte innlegg

Dette vil vi se mer av. Barn som ikke engang visste at de hadde hatt corona får etter 3-6 uker MIS-C, og i Sverige er barneintensen full av barn som er alvorlig syke! 

Kilde: VG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajajane skrev (14 minutter siden):

Dette vil vi se mer av. Barn som ikke engang visste at de hadde hatt corona får etter 3-6 uker MIS-C, og i Sverige er barneintensen full av barn som er alvorlig syke! 

Kilde: VG

Bedre at noen få barn blir litt syke enn at flere barn dør av influensa. For tre år siden døde det f.eks. 29 barn av influensa i Danmark. Koronaviruset er mye mindre farlig for barn enn det influensa er.

https://www.bt.dk/samfund/i-2018-doede-29-boern-i-dansk-epidemi-intet-blev-lukket-ned

ingen grunn til å bli skremt med andre ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krantz95 skrev (3 minutter siden):

Bedre at noen få barn blir litt syke enn at flere barn dør av influensa. For tre år siden døde det f.eks. 29 barn av influensa i Danmark. Koronaviruset er mye mindre farlig for barn enn det influensa er.

https://www.bt.dk/samfund/i-2018-doede-29-boern-i-dansk-epidemi-intet-blev-lukket-ned

ingen grunn til å bli skremt med andre ord.

Du må aldri sammenligne corona med influensa. Det er en dødssynd her inne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (33 minutter siden):

Dette vil vi se mer av. Barn som ikke engang visste at de hadde hatt corona får etter 3-6 uker MIS-C, og i Sverige er barneintensen full av barn som er alvorlig syke! 

Kilde: VG

Vil garanter se MYE av meget annet også...  Husker ikke hva det andre japanske-syndromet het...  hayabusa, ninja, kawaskai... (ett eller annet motorsykkel relatert) ...

Noe helt nytt dukker nok opp som følge av dette cØvideriet også. SOM med med nesten ALLE andre nye virus 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (6 minutter siden):

Vil garanter se MYE av meget annet også...  Husker ikke hva det andre japanske-syndromet het...  hayabusa, ninja, kawaskai... (ett eller annet motorsykkel relatert) ...

Noe helt nytt dukker nok opp som følge av dette cØvideriet også. SOM med med nesten ALLE andre nye virus 😕 

Tror kanskje det er det samme. Men da jeg søkte på kawasaki dukket denne artikkelen fra i sommer opp, og den handler om norske barn innlagt med dette: https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2020/06/25/195686925/covid-19-flere-barn-behandlet-for-kawasaki-lignende-sykdom-i-norge

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (6 minutter siden):

Tror kanskje det er det samme

Ser ut som du har rett i det , ja :Nikke:

Forandre ikke hva jeg gjetter på - ganske sikkert helt nye komplikasjoner som først oppdages etter noen år ...  Og definitivt ikke noe jeg er hypp på å være ett tall i statistikken over :sprettoy:

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beeblebrox skrev (3 minutter siden):

Ser ut som du har rett i det , ja :Nikke:

Forandre ikke hva jeg gjetter på - ganske sikkert helt nye komplikasjoner som først oppdages etter noen år ...  Og definitivt ikke noe jeg er hypp på å være ett tall i statistikken over :sprettoy:

Word

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...