Gå til innhold

Tror dere jeg kan få dekket puppe operasjon av staten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsker ikke perfekte, ønsker bare normale 😕 helst et par pupper jeg slipper å brette inn i bhen... jeg har aldri hatt barn heller

ts

Anonymkode: 9f0e1...efc

Så forresten at du aldri har hatt barn. Puppene dine kan forandre seg etter svangerskap og amming, mange opplever at dem er større etterpå. 

Anonymkode: d85b5...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener at Staten skal dekke puppeoperasjon når puppene skaper store psykiske problemer!

Anonymkode: 1ac70...7a6

Ikke for å være frekk, men tenker at her er det i utgangspunktet endel psykiske problemer.. 

Anonymkode: f03bb...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått brystoperasjon og fettsuging.

Anonymkode: 61598...417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så forresten at du aldri har hatt barn. Puppene dine kan forandre seg etter svangerskap og amming, mange opplever at dem er større etterpå. 

Anonymkode: d85b5...dcb

Det blir de. 2 str opp. Samme vekt. De blir større, og lenger... 🤣🤣

Anonymkode: f03bb...5ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (4 timer siden):

Hos legen? Er jo ikke fastlegen som bestemmer det. Eller ville h*n ikke sende henvisning? 

Hvis legen vet at Ts har psykiske problemer vet han nok at Ts vil få avslag. Hun bør i hvertfall klare å holde normal vekt over tid.

Anonymkode: 8af05...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et psykisk problem TS, noe som ofte er grunnen til veldig mange av de som tar implantater fra før. Hvis alle som deg skulle få dekt dette av staten, så ville staten etter min mening faktisk bidratt til kroppspress. 

Men selvsagt ikke bra at du føler det sånn. Du kan snakke med noen om hvordan du føler det eller søke hjelp. Håper det ordner seg. 

Anonymkode: cc6d4...0bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke for å være frekk, men tenker at her er det i utgangspunktet endel psykiske problemer.. 

Anonymkode: f03bb...5ab

Men hva kom først av høna og egget ....? ? ?

Anonymkode: 1ac70...7a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du vært misfornøyd med puppene ?

Anonymkode: 1ac70...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har sånne bryster som deg. Det er mulig å akseptere det, men det krever sikkert endel innsats av deg. Se for eksempel på Funkygine; hun har vært åpen om at hun har sånne bryster som deg, men hun velger å fokusere på at hun har en kropp som fungerer (og som også ser helt rå ut). Prøv å snu tankegangen din!

Anonymkode: 9beb2...8fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er et psykisk problem TS, noe som ofte er grunnen til veldig mange av de som tar implantater fra før. Hvis alle som deg skulle få dekt dette av staten, så ville staten etter min mening faktisk bidratt til kroppspress. 

Men selvsagt ikke bra at du føler det sånn. Du kan snakke med noen om hvordan du føler det eller søke hjelp. Håper det ordner seg. 

Anonymkode: cc6d4...0bc

Takk ❤️ Ts

Anonymkode: 9f0e1...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge har du vært misfornøyd med puppene ?

Anonymkode: 1ac70...7a6

I flere år, men ikke på samme nivå som nå. Aldri vært så misfornøyd som nå... 

ts

Anonymkode: 9f0e1...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (4 timer siden):

Orddelingsfeil er når man deler ord som ikke skal deles. Som i ditt tilfelle «puppe operasjon», «silikon implantater» og «bryst reduksjon». Det heter puppeoperasjon, silikonimplantater og brystreduksjon. Du skjønner sikkert forskjellen på «lammelår» og orddelingsfeilen «lamme lår». Men den som skrev kommentaren tullet selvfølgelig. Og syntes sikkert det var enda mer artig du ikke skjønte poenget.

Før du deler ordene kan du tenke over hvordan du sier dem. Uttaler du det i ett ord, uten pusterom mellom, skal det skrives i ett ord.

Du må ikke bedrive vranglære. Det du beskriver er særskrivingsfeil. Orddelingsfeil er når du deler ordet på feil plass ved linjeskifte, som for eksempel hun-dehalsbånd, sårs-korpe og rumpehu-ll. 

Anonymkode: 79ff0...56f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det så billig?? Jeg tenkte det kostet ca 100 000? Pluss den 25% momsen som nå også har kommet. Jeg må nok både fjerne hud og ha inn silikon. 
 

ts

Anonymkode: 9f0e1...efc

Jeg skal selv ta brystforstørrelse med implantater om et par år og det koster "bare" 35.000-40.000 kr. Blir nok litt dyrere om du i tillegg skal ta brystløft/fjerne hud, men ofte får du pakkedeal om dette skal gjøres under samme operasjon. Forhør deg litt rundt med ulike klinikker angående pris. Kjøp litt billigere mat i en periode, jobb litt overtid/ta ekstra vakter og selg litt ting du ikke trenger så er du på god vei allerede. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 23.59):

Kan ikke det, er ufør på minste sats. 
 

så jeg skal bare fortsette med denne usunne livsstilen jeg driver med da? Er deg du mener? At jeg har det fint nå?

Jeg ønsker bare normale pupper, etter flere titals vektreduksjoner på 20+ kg

ts

Anonymkode: 9f0e1...efc

Men om du da betaler selv, så er det jo det offentlige som betaler - siden du lever på det offentliges penger uansett (ufør). 

Anonymkode: b4a84...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Rowe skrev (13 timer siden):

Jeg skal selv ta brystforstørrelse med implantater om et par år og det koster "bare" 35.000-40.000 kr. Blir nok litt dyrere om du i tillegg skal ta brystløft/fjerne hud, men ofte får du pakkedeal om dette skal gjøres under samme operasjon. Forhør deg litt rundt med ulike klinikker angående pris. Kjøp litt billigere mat i en periode, jobb litt overtid/ta ekstra vakter og selg litt ting du ikke trenger så er du på god vei allerede. 

Hun er ufør på minstesats.

Anonymkode: c2636...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hun er ufør på minstesats.

Anonymkode: c2636...66b

Poenget ditt var? Er selvsagt vanskeligere å spare når man har lite å rutte med, men utifra reaksjonen hennes så virker det overkommelig for henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror selv jeg vil bli fornøyd (men ja, alle sier jo det) men jeg har håpet fordi jeg ønsker et mest mulig naturlig utseende. Jeg ønsker rett og slett bare pupper som passer til min kropp. Pupper som man ikke legger så mye merke til. Ønsker slippe få kommentarer ute, på om jeg har vært i en ulykke eller spørsmål om hvilken sykdom jeg har, fordi jeg ser på merkelig ut på puppene som ikke passer min kropp 😕 

ts

Anonymkode: 9f0e1...efc

Er nok mange som spør om man har vært  i en ulykke hvis man har små pupper på en tynn kropp, ja :rolleyes:

Anonymkode: 4b823...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er nok mange som spør om man har vært  i en ulykke hvis man har små pupper på en tynn kropp, ja :rolleyes:

Anonymkode: 4b823...ea6

Er vel ikke vanlig å brette puppene inn i bh-en ?

Anonymkode: 1ac70...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er vel ikke vanlig å brette puppene inn i bh-en ?

Anonymkode: 1ac70...7a6

TS skriver at hun ønsker å slippe spørsmål UTE om hun har vært i en ulykke eller hvilken sykdom hun har.

Jeg vet ikke om du pleier å gå rundt og sjekke om folk har, eller ikke har, brettet puppene inn i bh-en når du er ute, men det er ikke vanlig  der hvor jeg bor.

Anonymkode: 4b823...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...